Hei!
Mun pitäisi löytää hyvä paikka jossa huolettaa pyörä nyt talven aikana. Olen yleensä kotipuolessa huoltanut, mutta nyt ajattelin jos etelästä löytyy hyviä paikkoja niin kertokaa toki minullekin
Ja etelällä tarkoitan Helsinkiä ja lähialueita!
Moni on suositellut http://www.jlbike.fi/(gogirl1980 @ Marras. 05 2009,00:46) kirjoitti
Hinta/laatu suhde ok??
Itse en ole mopoani huollattanut missään, joten vaikeata sanoa onko kyseinen pulju hyvä![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
JL-Bikessa, Koivuhaassa Kawa kävi tänä syksynä ja ei todellakaan pahaa sanottavaa mestasta. Mukavia hemmoja, hoitivat hommansa kiitettävästi eikä hintakaan ollut sieltä pahimmasta päästä. Vielä huollon ajaksi kun irtosi CBR sopuhintaan, niin ei tullut ongelmia henk.koht. logistiikankaan kanssaJa ei, koskaan aikaisemmin en ole minäkään fillareitani huollattanut, mutta kun tällä kertaa ei oikein ollut aikaa eikä inspistäkään ruveta tuohon Kawan suurimpaan huoltoon itse, niin...
![]()
Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
Malmilla MJL-Huolto, hemmetin hyvää ja osaavaa palvelua.
Dirty Nasty Furriner
Niin tälläinen tuli vielä mieleen: http://www.pratkapaja.fi/index.html
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Luottomekatsu löytyy ainakin itelle PHT-speed:stä![]()
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Jos pyöränä suzuki, kawa tai honda, suosittelen:
Metura Motors
Muita merkkejä Juha ei tietääkseni hoida.
Meidän perheen mopot on huollettu tuolla jo pari vuotta.
+1 tälle. Metura-Motorsilla on asiallista ja laadukasta toimintaa, järkevät hinnat, ja asiakas pidetään ajantasalla.(Pete_R @ Marras. 05 2009,11:41) kirjoitti
![]()
KTM SDR 1290 '14
ex ZZR 1400 '08
ex ER-6f '06
Tämä on hyvä.(Staga @ Marras. 05 2009,10:46) kirjoitti
Herrasmies ei juokse dösään, eikä suutele savuke suussa...
samaa mieltä Saran kanssa(Sara @ Marras. 05 2009,11:19) kirjoitti
Kela racing club, factorydriver
Hayabusa K8
alias buslake
Jos pyöräsi on sopivan merkkinen, niin tasapuolisesti 1 ääni Metura Motorsille ja 1 JV-Motorsportille.
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Metura on HYVÄ!(daxter @ Marras. 05 2009,13:17) kirjoitti
Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08
'Boredom is a big killer of men'
Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
Moi !
Metura on PARAS !
***** GSX-R 1000 *****
Kiitoksia vastauksista, pyöräni on VTR eli eiköhän joissakin näissä paikoista osattane se huoltaa ens kevään ajoja varten![]()