1100cc, zx10r, 2-tahtia, kolme pyttyä, 250 hv, 200 Nm, painaa 150 kg tai neljä pyttyä, 2200cc, 500 hv, 2-tahtia, jne...kawa10r 2-tahtia
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Jooh noi ko. firman kaksitahtilaitokset on muutenkin aika mielenkiintoisia. 500-kuutioinen RS250 ja 112 hummaa takaselta? O_o
Hiukan pistää tietty miettimään nuo kaksitahtiset tietäen että mihin tahtiin menee mäntiä yms?
Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
luulisi mäntiä menevän melkein samaan tahtiin kuin takarenkaita.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Ei se kilometritulos vaan se valtava teho..(kawabata @ Loka. 31 2009,19:11) kirjoitti
![]()
"Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
Ei tossa mitenkään ihmeellisen lyhyt huoltoväli ole. 500cc kitti on tehty nimenomaan katuajoon ja siinä on kaksi männänrengasta ja sylinteriaukkojen väliseinät on jätetty sen verran paksuksi, että männänrenkaat kestää katukäyttöä. Ihan turha tietysti kuvitella, että sillä ajelee avaamatta kymmeniä tuhansia niin kuin jollain nelipyttyisellä nelitahdilla, mut onhan tuo aika paljon kevyempi ja hauskempi.(Eroz @ Loka. 31 2009,13:58) kirjoitti
Ja jos on valmis oikean raaserin (Yamaha TZ/Honda RS) huoltoväleihin (500km), niin siitä varmasti saa vähän enemmänkin tehoa... kisaversiota ei vaan vielä ole myynnissä.
Eipä se voi järjettömän korkeaviritteinen olla, kun 80-luvun RG500:sta ja muista otetaan enemmän takapallolta...
'03 ZX6R
Joku suomalainen pelle peloton voisi raknetaa samanlaisen. rekisteriin tuskin täällä saisi?
Kun kukaan ei enää huomaa sinua minuutesi haihtuu.