www.mvagusta.net
Linkittäkää te osaavat![]()
BMW 1200 GS ADV 14
Aiemmat:
MV Agusta 312RR 1078 09 Triumph Tiger 800 XC11
Ktm 400Exc 06
MV Agusta 312R 08
Yamaha R1 08
Suzuki GSXR1000R k7
Suzuki GSXR1000R k4
Kawazaki RX1000R 86
Honda MBX125 84
Suzuki RM125 81
Suzuki PV50 82
Tulihan se sieltä. "F5":stä on liikkunut huhuja jo niin kauan, että pelkäsin niiden jäävänkin huhuiksi.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Linkkinä(Kassu2 @ Marras. 03 2009,13:07) kirjoitti
Moto Guzzi V65 Lario
Huono kuulo korvaa hyvän vaimennuksen.
Ensimmäinen pyörä xenoneilla suoraan tehtaalta
Ainakin tämän mukaan
F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
Onko tietoo mitä toi vessa ottaa maililla.![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Hmmm.. Pitikö tän olla uus pyörä? Aika samalta näyttää jos toi nyt on kuva siitä uudesta..
What´s the definition of a cocaine party??
-Lines inside means lines outside.
Hakevat tunnistettavuutta?(maddog @ Marras. 04 2009,21:19) kirjoitti
the new pipe organ exhaust system with a restyled 4-in-1 silencer are all distinctive elements identifying F4 as the most exclusive motorcycle in the world.
BMW 1200 GS ADV 14
Aiemmat:
MV Agusta 312RR 1078 09 Triumph Tiger 800 XC11
Ktm 400Exc 06
MV Agusta 312R 08
Yamaha R1 08
Suzuki GSXR1000R k7
Suzuki GSXR1000R k4
Kawazaki RX1000R 86
Honda MBX125 84
Suzuki RM125 81
Suzuki PV50 82
No nyt on julkaistu koko pyörä. Ihan lupaavan näköinen, mittaristo on ainakin kyrväkäs.(Kumikameli @ Marras. 03 2009,14:23) kirjoitti
![]()
BMW 1200 GS ADV 14
Aiemmat:
MV Agusta 312RR 1078 09 Triumph Tiger 800 XC11
Ktm 400Exc 06
MV Agusta 312R 08
Yamaha R1 08
Suzuki GSXR1000R k7
Suzuki GSXR1000R k4
Kawazaki RX1000R 86
Honda MBX125 84
Suzuki RM125 81
Suzuki PV50 82
Helvetin hieno!
Aika mielenkiintoista, että kone on taas alle 1000cc -> mahdollisesti kisaamaan Superstock- tai jopa Superbike-luokkaan?
- 186hp & 114Nm
- Dry Weight only 192,5 Kg (424 lbs)
- New hyper-light chassis and bodywork
- New in line 998 cc 4-cylinder engine
- Power supply with TSS variable length intake system
- TC MK II traction control system, adjustable on 8 levels
- Two injectors per cylinder
- Slipper clutch
- New electronic injection system with 49 mm throttle bodies
- New Magneti Marelli 7BM ECU
- New 4-1 exhaust system with valve
- New reduced and lightened chassis
- New single-sided swingarm
Kuvia
On se kyllä sievä... Kaikinpuolin.
Ehdottomasti ainoa rivinelkku, johon voisin twinin vaihtaa. Ja luonnossa nää tuppaa näyttämään vielä kauniimmilta. Onnistunutta muotoilua, jee, jee... *![]()
Syteen tai saveen ja pubiin...
______________________
Honda VFR 800 VTEC
Buell XB12S (sold)
Kawasaki ZX6R (sold)
Ei muuten ole, muistaakseni BMW GT 1200 taisi olla ensimmäinen.(sjobbe @ Marras. 03 2009,19:34) kirjoitti
Omasta mielestäni on hienoa että eivät poikenneet paljoa vanhasta koska mielestäni se on edelleenkin kaunein pyörä, eikä ole lähtenyt matkimaan kaikkien muiden tyyliä...
Agusta
Pinkki -tyttöjen väri?![]()
<br />
186hv / 192,5kg näyttää muiden 1000cc pyörien rinnalla aavistuksen jälkeenjääneeltä jo valmiiksi.
Retired
Toimiva linkki(Kassu2 @ Maalis. 23 2010,09:09) kirjoitti
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Vanhempi oli minusta nätimpi. Uuden nelikanttinen pakoputkisto (vaimentimet) oli suorastaan mauton verrattuna vanhaan. Vanha on kyllä kauneimpia mitä on olemassa, että vaikea siitä on parantaa.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
GT:ssä oli vain lisävarusteena kuten myös LT:ssä.(Kiira @ Marras. 10 2009,09:16) kirjoitti
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
Täällä on ollut keskustelua samasta asiasta."kilk"(mikkoyli @ Maalis. 23 2010,12:29) kirjoitti
BMW 1200 GS ADV 14
Aiemmat:
MV Agusta 312RR 1078 09 Triumph Tiger 800 XC11
Ktm 400Exc 06
MV Agusta 312R 08
Yamaha R1 08
Suzuki GSXR1000R k7
Suzuki GSXR1000R k4
Kawazaki RX1000R 86
Honda MBX125 84
Suzuki RM125 81
Suzuki PV50 82
Ei toi nyt ihan mahdottoman karsea ole toi uusikaan. Lähinnä tökkii nuo katteeseen veistellyt reiät ja toi halpahallimalliin vaihtunut vaimennin.
Vanhemmassa perä on nykymuotiin tottuneeseen silmään hiukka liian lihava, mutta muuten orggis on muodoiltaan kyllä täys kymppi.
Livenä nähtynä toi uusi on todella hyvän näköinen, ei häpeä vanhemmalle ollenkaan. Käsityön leima näkyy viimeistelyssä.
Silmä rupee tottumaan jopa noihin putkiin.
BMW 1200 GS ADV 14
Aiemmat:
MV Agusta 312RR 1078 09 Triumph Tiger 800 XC11
Ktm 400Exc 06
MV Agusta 312R 08
Yamaha R1 08
Suzuki GSXR1000R k7
Suzuki GSXR1000R k4
Kawazaki RX1000R 86
Honda MBX125 84
Suzuki RM125 81
Suzuki PV50 82
Täältä löytyy vertailu video vanhasta ja uudesta, kovasti kehuu molempia.
"klik"
BMW 1200 GS ADV 14
Aiemmat:
MV Agusta 312RR 1078 09 Triumph Tiger 800 XC11
Ktm 400Exc 06
MV Agusta 312R 08
Yamaha R1 08
Suzuki GSXR1000R k7
Suzuki GSXR1000R k4
Kawazaki RX1000R 86
Honda MBX125 84
Suzuki RM125 81
Suzuki PV50 82
odotin että milloin se Neevesy heiluessaan kaataa *jommankumman, mutta ihme ei ;)
Upeita pyöriä ei voi muuta sanoa...
<br />
Pikaisen testin perusteella todella hyvä pyörä. Yllätyin ehkä eniten siitä kuinka mukava ajettava uusi F4 on. Jotenkin mielessä oli, että kyseessä olisi aikalailla kisaorientoitunut mopo. Ajoasennossa on tilaa ja penkki ehkä yksi parhaiten sopiva meikäläisen läskeille. Tehojen puolesta samalla tasolla muiden tonnisten kanssa. En tosin ilennyt päästellä jatkuvasti täysillä, mittarissa oli kokonaiset 3km kun sain pyörän ajoon.
Alustan ja jarrujen osalta ei oikein herättänyt mitään fiiliksiä. Vastaavat ne on muissakin kilpailijoissa. Jämäkkä etuhaarukka näyttää macholta, alustassa on runsaasti säätömahdollisuuksia (mm. ajokorkeus on säädettävissä ainakin takana), joten kyllä siitä sopivan saisi.
En ole vanhalla F4:lla ajanut, joten en osaa sanoa mikä olisi paremmin. Lämpöongelmia ei ollut (keli n. +15, aurinkoinen) eikä persausta alkanut polttelemaan edes kaupungissa. Katteissa on aika paljon lämmöneristystä joka puolella, pisti heti silmään kun alkoi katselemaan pyörää tarkemmin. Yksityiskohdat ja design ovat niin upeita, että pyörää voisi katsella monta päivää putkeen kuola valuen.
Mittaristo on hyvä, kunhan fonttiin tottuu. Peilit sirisevät ja näkyvyys taakse olematon. Luistonestoa en älynnyt kokeilla, kun huomasin vasta lopussa, että täällähän on traction controllille säätöjä. Vilkkukytkin on aika alhaalla, alkuun tuli tööttäiltyä joka risteyksessä kun äänimerkin namiska on siinä heti sopivasti tarjolla kun alkaa vilkkua kopeloimaan.
Äänet vakioputkella on aika räyhäkkäät ja terävät. Ajossa kuulostaa todella hyvältä. Ehkä ne pyöreät putkiston päät olisivat kuitenkin hienommat?
Pääsisiköhän tuota jossain Suomessa koeajamaan...?
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Kaveri osti sellaisen ilman koeajoa ettei Ducati 1198S tunne oloaan tallissa yksinäiseksi(Athene @ Huhti. 25 2010,19:39) kirjoitti
Sai kilven keskiviikkon, muutaman lenkin on jo tehnyt.
Agustaa oli tullut kolme maahan, onkohan jo kaikki myyty.
Eikös maahantuojia ole jo pelkästään Hyvinkäällä kaksi? Luulisi riittävän pyöriä, tosin koeajopyörää tuskin kukaan pitää pelkästään esittelyä varten.(psi @ Huhti. 25 2010,20:30) kirjoitti
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Sun kaverilla on hyvä maku pyörien suhteen(psi @ Huhti. 25 2010,20:30) kirjoitti
!
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
On kyllä. Pyörät ovat moottoriltaan melkoisesti erilaisia ajaa, kierrosalue eroaa täysin. Siinä missä Ducatin alue loppuu, siitä Agustan "laulu" vasta alkaa. Lisäksi Ducatissa on käännetty vaihdekaavio, pitää muistaa kumpi on alla(Athene @ Huhti. 28 2010,09:26) kirjoitti
![]()
Aika tylsän näköinen. Olis samalla vaivalla voinut keksiä jotain uutta. Kai se ihan hyvä silti on käytössä.
Tylsä, no empä tiedä! Tiestysti siitä puuttu japsi merkeissä olevat kauden "kuumimmat" uutuudet kuten vilkut peilien varsissa. F4 muotoilu on minusta niin klassinen että sitä ei kovin radikaalisti pidä mennä muuttamaan. Ajo ominaisuuksilta tämä uusi f4 taitaa olla iso harppaus, etenkin mukavuuden suhteen verrattuna vanhaan. Kun olisi vaan tullut vuoden aikaisemmin niin olisi saanut enemmän palsta tilaa, nyt kaikki vaan höyryää jostain BMW 1000rr jossa on kuulemma helvetisti tehoa ja eri pari lamput.(Ytsför @ Huhti. 28 2010,14:33) kirjoitti