Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 57:sta
  1. #1
    Apua tarvittaisiin.. Suzuki gsx 750 F vuosimallia 1990. Tarvisi tietää onko sytkänjohdot nyt varmasti oikein, eli mikä järjestys. Ja jos voisi linkittää kuvalla miten johdot tulevat puolalta


    Jostain syystä kaksi vierekkäistä pyttyä ei halua toimia
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  2. #2
    Morjens. En tiedä olisiko noista apua, siinä ei nuo tulpanjohdot kovin hyvin näy. Jos et tuosta saa selvää ja luulet edelleen, että sulla on piuhat väärin niin voin käydä tuolla tallissa vähän kattelemassa, että miten ne menikään. Tässä nyt ensi hätään.



    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  3. #3
    *RESPECT *


    Kiitos! Ulkoa nyt kun muistelen niin taitaa olla oikein. 3 ja 4 pytty ei jostain syystä halua ottaa bensaa Venttiilit säädetty, kaasari juuri synkattu ja mittarin mukaan kaikki hyvin... Käy vaan 2:lla... Kaasari on puhdas ja läpät nousevat kyllä hyvin kierroksilla, kaikissa. Puristukset katsoin juuri ja kaikissa sama lukema

    Sytytyksen puolikin katsottu, antaa kipinää joka tulpalle vasemman puolen puolan johto on huonohko, saan sen pysymään jeesusteipillä hyvin paikallaan, ottaa tasasesti kiinni. Vika ei siinä?

    Kaasaria kun tossa synkkasin niin voiko olla että meni vituiksi? Mittarin mukaan kaikki linjassa ja kaasua antaessa kaikki toimii mittarin mukaan.. Ei vaan käy kun kahdella, 1 ja 2.

    Säätö liian kireällä tai jotain muuta?? Alkaa ymmärrys loppua
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  4. #4
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Loka. 30 2009,14:32) kirjoitti
    Morjens. En tiedä olisiko noista apua, siinä ei nuo tulpanjohdot kovin hyvin näy. Jos et tuosta saa selvää ja luulet edelleen, että sulla on piuhat väärin niin voin käydä tuolla tallissa vähän kattelemassa, että miten ne menikään. Tässä nyt ensi hätään.



    Tai Jos ootkin menossa ihastelemaan mopoasi jossain vaiheessa niin katsoisitko sittenkin miten johdot menevät

    Kuva kertoo paljon mutta tuo sytkänjohto häviää hyvin näkökentästä mikä menee 4:lle---eli viimeinen oikealla.

    Tälläinen pitäisi käsittäkseni mennä: Vasen puola: ylempi 4. alempi 1

    oikea puola: Ylempi 3 alempi 2..
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  5. #5
    Terveisiä toiselta tuusulalaiselta F:ltä. Kävin sitten tallissa. Eihän sinne katteiden sisään näe mitään, eli ei muuta kun työkalut käteen ja tankki irti.

    Sovitaan, että vasen on kuskin penkiltä katsottuna vasen ja oikea on kuskin penkiltä katsottuna, yllätys, oikea. Ykkönen on se vasemman, siis bensahanan puoleinen pytty ja nelonen siellä toisessa päässä. Tulos on:

    Vasen puola, ylempi johto: 2
    Vasen puola, alempi johto: 3
    Oikea puola, ylempi johto: 1
    Oikea puola, alempi johto: 4

    Eli näytäisi vähän siltä, että just toisin päin kun sulla on. Nuo kuvat huijaavat tosi pahasti. Näin mulla toimii, todistetusti. Mulla on vuosimalli 92. Kerro syttyikö se tällä.
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  6. #6
    Tarkitus kierros tallissa. Vasen puola ylempi 4 alempi 1. Oikean puoleinen puola, Ylempi 2 alempi 3

    Puolat ovat niinpäin että sytkänjohdot ovat poispäin moposta, eli lähtevät käytännössä niin että vasemmanpuoleinen vasempaan ja oikealla sit taas oikealle ja puolanjohdot ovat siis "vastakkain" vasemmalla ylempi väritys keltainen, alempi kelta oranssi. oikealla ylempi kelta oranssi ja alempi kelta musta

    Pää sekoaa väriä ja suuntaa sinne ja tänne


    Tossa kun kokeilin mopoa niin sytytys ei sano mitään kun ottaa oikeanpuolen puolasta kolmos johdon irti ja ykkös puolasta 4 irti

    Käy siis vain kahdella

    MISSÄ VIKA
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  7. #7
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Loka. 30 2009,19:54) kirjoitti
    Terveisiä toiselta tuusulalaiselta F:ltä. Kävin sitten tallissa. Eihän sinne katteiden sisään näe mitään, eli ei muuta kun työkalut käteen ja tankki irti.

    Sovitaan, että vasen on kuskin penkiltä katsottuna vasen ja oikea on kuskin penkiltä katsottuna, yllätys, oikea. Ykkönen on se vasemman, siis bensahanan puoleinen pytty ja nelonen siellä toisessa päässä. Tulos on:

    Vasen puola, ylempi johto: 2
    Vasen puola, alempi johto: 3
    Oikea puola, ylempi johto: 1
    Oikea puola, alempi johto: 4

    Eli näytäisi vähän siltä, että just toisin päin kun sulla on. Nuo kuvat huijaavat tosi pahasti. Näin mulla toimii, todistetusti. Mulla on vuosimalli 92. Kerro syttyikö se tällä.
    Kerronhan minä jos toimii pulla kahvit tarjoan tästä hyvästä Käynpä kokeilemassa kohta järjestystä
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  8. #8
    Tarjoan kummiskin lottiksella pulla kahvit

    Järjestyksen muuttaminen ei auttanut

    Vika siis ei varmaankaan ole se että olisin laittanut väärin sytkänjohdot Virtaa antoi myös puolille, 3 ja 4 ei vaan käy 3 tulee 2puolalta ja 4 tulee 1puolelta Ristiin menee

    Kaasarin synkronoinninssa jokin vi.un virhe paholainen

    Ei perjantai
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  9. #9
    Olitko ekaa kertaa synkronoimassa? Mä onnistuin synkronoimaan myös kaasarit aivan totaalipieleen ekalla kerralla. Kävi milloin kahdella, milloin kolmella yms. kivaa. Loppujen lopuksi oli niin pielessä, että ei edes käyntiin lähtenyt.

    Tilanne selvisi sillä, että katsoin ihan silmämääräisesti, kuinka paljon mikäkin kurkku aukeaa. Totesin, että näkeehän tuo sokea jo kepilläänkin, että ne on aivan pielessä.

    Säädin ne ihan silmämääräisesti suunnilleen tasan ja kas, mopo käynnistyi taas. Sen jälkeen uudestaan synkronoimaan ja varovaisesti, hitaasti ja tarkaan miettien. Se synkronointi menee aivan totaalisen poskelleen jo puolen kierroksen ruuvin väännöllä, siinä puhutaan kierroksen 16-osista. Siihen vaikuttaa suunnilleen kuun ja tähtien asento verratuna Marsin deklinaatioon aurinkoon nähden Kun sen kerran sössii kunnolla niin sitten sitä on jo aika vaikeaa, ellei mahdotonta saada säätöihin ilman täyttä resetointia.

    Loppujen lopuksi onnistui, sain siinä omatekoisessa mittarissa nestepatsaat alle viiden sentin päähän toisistaan, se on kuulemma enemmän kuin riittävän tarkasti. Jos mittari on omatekoinen, se täytyy ilmata aivan 100 prosentisen tarkasti, muuten se näyttää mitä sattuu.

    Ota huomioon synkronoinnissa myös se, että tyhjäkäynti vaeltaa myös sen mukaan, onko kaasarit synkassa vai ei. Jos et noilla onnistu niin voin tulla ihmettelemään.



    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  10. #10
    Ja vielä tuli mieleen, että onkos sulla ne puolille menevät piuhat oikein päin? Entäs tulpat? Ei ole eka kerta kun tulppa on pimeä.
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  11. #11
    Heh

    Tervetuloa synkronoimaan mun mopo ja saat lainaksi oikean synkkausmittarin

    Läpät ja muu liikkuu mielestäni samaanaikaan? Ainoa mistä en ole varma on kohon-neulan säädöt, että missä asennossa prikat ovat siinä

    Mut juu pää lyö tyhjää
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  12. #12
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Loka. 30 2009,21:06) kirjoitti
    Ja vielä tuli mieleen, että onkos sulla ne puolille menevät piuhat oikein päin? Entäs tulpat? Ei ole eka kerta kun tulppa on pimeä.
    Tulpat kokeiltu, puola mitattu, johdot ok,

    Tässä kun mietin vaihto ehtoja niin muisti kuva on että kävi hyvin venttiilinsäädön jälkeen, mutta nyt ton synkkauksen jälkeen alkoi käymään 2:lla? Noh, varma en ole Mittarin mukaan kaikki on hyvin tyhjäkäynnillä/kaasullakin.

    3 ja 4 on pimeänä, suihkepullolla kun antaa bensaa niin alkaa käymään oikein. Eli bensan saanti vähäistä/olematonta. ?? Miten korjata vika
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  13. #13
    Meneekö bensa tankista kaasarille asti, ettei ihan vaan bensaletku rutussa?

    Onko siulla tankki paikallaan kun koekäytät vai syötätkö bensaa jotenkin muuten? Jos syötät bensan muuten, niin muista tukkia 4-kaasarin alipainenippi, joka avaa bensahanan letkun välityksellä. Jos imee siitä ilmaa, niin ainakin 4-pytty putoaa pois pelistä.
    Neljässä pyörässä ja neljässä tahdissa on molemmissa kaksi liikaa!

    Sussu 750F -89
  14. #14
    Joo, tuo Samzonin neuvo muistutti taas parista asiasta mitä en ottanut huomioon. Jos syötät bensaa tankista ihan niillä omilla letkuilla, ne menee tosi helposti kurttuun niin, että kakku ei virtaa ja tankki on helposti niin vinossa, että ei saa kunnolla gasoa. Toimii yllättävän kauan tyhjäkäynnillä, tyyliin minuutteja ennen kuin hyytyy bensan puutteeseen. Sinä aikana asiat menee helposti sekaisin.

    Anyway, avuntarjous on voimassa, eli mulla on tallissa toimiva, voidaan ihan ensimmäiseksi katsoa, onko siinä kaikki samalla tavalla. Huomenna päivällä olen vähän kiinni, illemmalla tai sitten myöhemmin alkuviikosta käy.
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  15. #15
    Lainaa (Samzon @ Loka. 30 2009,21:58) kirjoitti
    Meneekö bensa tankista kaasarille asti, ettei ihan vaan bensaletku rutussa?

    Onko siulla tankki paikallaan kun koekäytät vai syötätkö bensaa jotenkin muuten? Jos syötät bensan muuten, niin muista tukkia 4-kaasarin alipainenippi, joka avaa bensahanan letkun välityksellä. Jos imee siitä ilmaa, niin ainakin 4-pytty putoaa pois pelistä.
    Oma viritteinen tankki on kyseessä Oikealla korkeudellakin Itsellä lyö vaan tyhjää mikä on vikana?? Jotain yksinkertaista se yleensä on.
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  16. #16
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Loka. 30 2009,22:16) kirjoitti
    Joo, tuo Samzonin neuvo muistutti taas parista asiasta mitä en ottanut huomioon. Jos syötät bensaa tankista ihan niillä omilla letkuilla, ne menee tosi helposti kurttuun niin, että kakku ei virtaa ja tankki on helposti niin vinossa, että ei saa kunnolla gasoa. Toimii yllättävän kauan tyhjäkäynnillä, tyyliin minuutteja ennen kuin hyytyy bensan puutteeseen. Sinä aikana asiat menee helposti sekaisin.

    Anyway, avuntarjous on voimassa, eli mulla on tallissa toimiva, voidaan ihan ensimmäiseksi katsoa, onko siinä kaikki samalla tavalla. Huomenna päivällä olen vähän kiinni, illemmalla tai sitten myöhemmin alkuviikosta käy.
    Mukana

    Kaikki käy! Huomenna itsekkin aikalailla kiinni iltaan asti sunnuntai käy loistavasti
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  17. #17
    Lainaa (tkard @ Loka. 30 2009,22:24) kirjoitti
    Oma viritteinen tankki on kyseessä Oikealla korkeudellakin Itsellä lyö vaan tyhjää mikä on vikana?? Jotain yksinkertaista se yleensä on. *
    Nii olitko se kaasarin nippi siis tukittu? Jos oli, ja bensa menee kaasarille asti ja taisit vielä mainita, että läppäkin nousee kun kaasua kääntää, niin ei siinä jää oikeen muuta jälelle kuin sytytysvika.

    Niin ja toivottavasti se nippi oli tukittu hyvin myös synkronoinnin aikana, koska muuten menee säädöt melkosesti ketuille.

    Kyllä se vika sieltä löytyy. Ei tosiaan varmaan mitään monimutkaista.
    Neljässä pyörässä ja neljässä tahdissa on molemmissa kaksi liikaa!

    Sussu 750F -89
  18. #18
    Lainaa (Samzon @ Loka. 30 2009,22:32) kirjoitti
    Lainaa (tkard @ Loka. 30 2009,22:24) kirjoitti
    Oma viritteinen tankki on kyseessä Oikealla korkeudellakin Itsellä lyö vaan tyhjää mikä on vikana?? Jotain yksinkertaista se yleensä on. *
    Nii olitko se kaasarin nippi siis tukittu? Jos oli, ja bensa menee kaasarille asti ja taisit vielä mainita, että läppäkin nousee kun kaasua kääntää, niin ei siinä jää oikeen muuta jälelle kuin sytytysvika.

    Niin ja toivottavasti se nippi oli tukittu hyvin myös synkronoinnin aikana, koska muuten menee säädöt melkosesti ketuille.

    Kyllä se vika sieltä löytyy. Ei tosiaan varmaan mitään monimutkaista.
    Niin Jotain pientä ja yksinkertaista tässä on kyseessä

    Kaikki pitäisi olla niin kuin pitääkin Mut juu, turisti isossa cityssä

    Vika ei tarvi olla iso kun se on päässä?
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  19. #19
    Joko pyörä käy kaikilla???
    Neljässä pyörässä ja neljässä tahdissa on molemmissa kaksi liikaa!

    Sussu 750F -89
  20. #20
    Lainaa (Samzon @ Marras. 04 2009,15:29) kirjoitti
    Joko pyörä käy kaikilla???
    Moi.

    Viimeksi kun tähän aiheeseen kirjoitin niin kävi siis vain kahdella

    Nyt käy piru vie jo kolmella Kakkonen on pudonnut pelistä pois Niin lähellä jo

    Tästä naapurista Geeäsäxähvä, tarjosi apua ongelman ratkaisemiseen ja siis käy nyt kolmella, kahden sijaan.


    Eli ei vielä täydellinen...

    -Sytytyspuoli pitäisi olla ok! Kipinää antaa, /ei lyö läpi sytkänjohdoista. Järjestyskin tarkastettu ja sytkän johdot ovat oikein. Puolat vaikea mitata, piuhoille tulee virta hienosti.

    Koneen puristukset ovat hyvät.

    Kaasarista puuttuu ainaskin o-rengas..

    kaasarin yläkannen alla pitäisi olla o-rengas. Eipä ollut, nyt on rinkula hankittu, kaasari on tällä hetkellä pöydällä..

    Se mikä tässä hämää on se että Huolto-oppaan mukaan kohokammiossa on tiiviste+ kaksi o-rengasta ja siinä kaasarin yläkannen alla se yksi o-rengas, eli kolme o-rengasta mitä itse ymmärrän.

    Sitten taas jos katsoo (URL: http://www.storm-motor.fi/shop....CAB-S5)

    Niin siinä on 4 o-rengasta...

    Mitä mitä Nyt ei ymmärrä? Puuttuuko vielä jotain jostain?

    Onko se neljäs o-rengas sitten kohon neulalle?


    Tarkoitus olisi *keskittyä viikonloppuna, taas mopon tekniikkaan. Itse en ole siis ennen kyseistä kaasaria purkanut ja välillä lyö kuskillakin tyhjää
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  21. #21
    Niin ja siis kaikista puuttui se yläkannen alla oleva o-rengas. Muut (2) rinkulaa (kaikissa) oli hienosti kohokammion piilossa.
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  22. #22
    En tiedä onko tästä mitään apua mutta taannoin taistelin yhden vastaavan kaasarisuizan kanssa joka kanssa kävi miten sattuu 1...4 pytyllä ja vika vielä siirtyi pytystä toiseen. Pakoputken lämpöjä mittailemalla totesin mikä pytty oli pois pelistä.

    Lopullinen syy oli jumittavissa uimuriventtiileissä, jotka eivät aina laskeneet polttoainetta kaasariin. Venttiileissä oli ikäänkuin ohut liimakerros jota sai kliinerin ja pumpulipuikon kanssa hinkata aikalailla ennen kuin venttiili liikkui herkästi kaasaria kallistelemalla. Aiemmin venttiili siis ei edes pudonnut itsestään uimurin ollessa pois.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
  23. #23
    Kiitos!





    Juuri tallista taapertelin sisälle ja huomasin että kohon neula ei liiku oikein yhdessä Ei palaudu nätisti kun sormella nostaa ja päästää irti Mut kun laittaa osat kiinni kaasariin niin silloin kaikki pelittää niin pirun hyvin Mitä mitä

    Ei auta kun repiä kohon neula irti ja heittää se pariin otteeseen maahan ja hyppiä tasajalkaa Osat kiinni ja toivoa taas En kyllä haluaisi uskoa että vika olisi siinä??

    Mut juu, vika ei tarvi olla iso kun se on päässä....


    Se mitä tässä ihmetyttää edelleenkin on se että monta o-rengasta tulen tunkemaan tohon peliin

    Ei elämä...
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  24. #24
    kesällä samanlaisen äffään vaihdoin korjaussarjan kaasareihin ja silloin pähkäilin myös sitä pienintä o-rengasta.
    en sitten keksiny mihin se tulee joten jätin pois

    myöhemmin selvisi, että se olisi tullut johonkin suutinputkeen. olisko ollu tyhjäkäynti en enää muista. no ei se ole toimintaan vaikuttanu ja tallessa vielä ovat, jos seuraavan purku urakan yhteydessä laittais ne paikalleen

    oli muuten uimuriventtiilit kulunu niin lommoille, ettei ne tahmaamatta enää liikkuneet.
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  25. #25
    Meniskö se neljäs o-rengas siihen ryypyn luistiin?

    Neulaventtilien jumitus ja siitä johtuvat bensapintojen vaihtelut voi aiheuttaa vaikka mitä kivaa. Välillä ei tuu kakkua, välillä tulvii yms.



    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  26. #26
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Marras. 04 2009,23:36) kirjoitti
    Meniskö se neljäs o-rengas siihen ryypyn luistiin?

    Neulaventtilien jumitus ja siitä johtuvat bensapintojen vaihtelut voi aiheuttaa vaikka mitä kivaa. Välillä ei tuu kakkua, välillä tulvii yms.
    Taidanpa jo tänään katsoa, miltä se ryypyn mekanismi näyttää. Kuulostaa järkevältä ja todenmukaiselta että toimii juuri niinkuin sanoit.

    Nyt on vahva tunne että kaasarin saa toimimaan, pakko se on näillä tarkastuksilla ja huolloilla, toimia!!!


    Hyviä neuvoja tullut kaikilta

    Palaan asiaan kun tiedän toimiiko mopo, vai onko kohtapuolin paaaaaljon varaosia myytävänä
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  27. #27
    Neljättä o-rengasta ei kyseisestä kaasarista löydy. Eli kaasari on näköjään elänyt kolmella Tälläinen kaasari malli tänään.

    Mut juu, Huomasin juuri että yksi kohon neula on väsähtänyt ja lähtenyt talvilomalle Ei toimi niin millään. Mites pitkä ikä tuollaisella on? Kolme muuta toimii aivan loistavasti. Eli yksi uusi ainaskin pitää ostaa.

    Voiko pelkästään tämä olla suurinpia syitä tähän kaasarin lomailuun?
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  28. #28
    Ihan hyvin voi, se joko

    A) ei päästä tarpeeksi bensaa kohokammioon
    B) päästää liikaa, jolloin kammio tulvii

    -->mopo ei toimi

    Ei kai noilla mitään käyttöikää ole, ne toimii sen kun toimii. Sitten kun ei toimi niin ei toimi.
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  29. #29
    Lainaa (tkard @ Marras. 05 2009,22:22) kirjoitti
    yksi kohon neula on väsähtänyt ja lähtenyt talvilomalle Ei toimi niin millään. Mites pitkä ikä tuollaisella on?
    Riippuu kaiketi siitä, onko niitä aikaisemmin vaihdettu. Jollei ole, niin iäksi voitaneen todeta karvan vaille 20 vuotta.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  30.  
  31. #30
    Lainaa (Salmon @ Marras. 04 2009,20:48) kirjoitti
    kesällä samanlaisen äffään vaihdoin korjaussarjan kaasareihin ja silloin pähkäilin myös sitä pienintä o-rengasta.
    en sitten keksiny mihin se tulee joten jätin pois
    Se tulee tyhjäkäynnin seosruuviin (pilot screw).



    Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen