Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Yritin asentaa navin virtajohtoa. Katteiden purku tyssääntyi kun olin irrottanut kaikki 6-kolot. Vasemman puolen kate nousi vähän mutta ilmeisesti vilkkupalikka jumittaa, tai mikä muu? Osaako joku kuvailla millä sen saa rikkomatta irti.
    Samoin kiinnostaisi minne navin syöttöpiuha kannattaisi kytkeä että sähköt katkeaa samalla kun mopostakin.
    Hävettää tunnustaa että mulla on se tuhatsivuinen manuaalikin mutta ei avautunut.
    mopo 2003
    <p>Crescent-Suzuki-Yamaha-BMW-BMW-Gessu-Gessu-KTM-Gessu</p>
    Lueskelin tuossa R1100S:n hultomanuaalia ja sivulla 46.6 lukee kuusiokolojen irroituksen jälkeen, että:
    "Raise side panel clear of guide groove in tank trim."
    Eli olisko sielä jokin ohjausura tai pykälä jonka takana kate on kiinni.

Nappaa naviin virtaa vaikka ajovalon johdosta, niin saat katkeavan virran.

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
    Lainaa (Sörözö @ Loka. 27 2009,13:26) kirjoitti
    Yritin asentaa navin virtajohtoa. Katteiden purku tyssääntyi kun olin irrottanut kaikki 6-kolot. Vasemman puolen kate nousi vähän mutta ilmeisesti vilkkupalikka jumittaa, tai mikä muu? Osaako joku kuvailla millä sen saa rikkomatta irti.
    Samoin kiinnostaisi minne navin syöttöpiuha kannattaisi kytkeä että sähköt katkeaa samalla kun mopostakin.
    Hävettää tunnustaa että mulla on se tuhatsivuinen manuaalikin mutta ei avautunut.
    mopo 2003
    Irrotit myös ne kaksi piilossa olevaa etupäästä?
    Avasitko "salvan" tankin täyttöluukun etupuolelta, joka osaltaa pitää katteenpuoliskoja myös kiinni?
    Vilkut eivät haittaa katteiden poistoa; piuhat korkeintaan
    täytyy irroittaa, jotta saat katteet lattialle.

Ite olen kytkenyt lisälaitteet releen kautta, johon herätteen ottanut parkilta ja virran akusta.

Elämä oli loppua niin kuin se alkoikin-reikä kumissa.

Naisten suusta sen totuuden kuulee!!!

Kawasaki ZR-7 ----> BMW R1100S ----> Moto Guzzi V11 Le Mans ----> KTM 950 SE ----> BMW R1200GSA
    Niin ja sitten se ruuvi joka on suurinpiirtein sivulogon kohdalla...

Kari
    Siis kaikki kuusiokolot irti, myös se mikä on öljynjäähdyttimen ilmanoton (munuaisen) sisällä. Myös katteen sisäpuolella (roundelin kohdalla), suunnilleen etupyörän takareunan kohdalla on yksi ruuvi/kate. Siihen pääsee käsiksi kun kurkistelee edestä taaksepäin suurinpiirtein etupumpun vierestä, tukivarren korkeudelta.

Muistaakseni oikeanpuoleinen kate täytyy ottaa ensin koska se on päällimmäisenä siinä "tankin" etupäässä olevassa vipumallisessa kiinnikkeessä. Se vipukiinnikkeen kumipusla saattaa joskus takerrella eli se kannattaa irroittaa varovasti. Kannatta voidella silikonispraylla asennettaessa.

Kun kaikki ruuvit/kiinnike on irti, nosta katetta suoraan ylöspäin noin 2-5cm niin katteen yläreunan kiinnikekoukut irtoaa tankin päällä olevasta muovipaneelista. Kun kate on irti, irrota vilkun pistoke.

Vaikuttaa aluksi hankalalta, mutta ei sitä itseasiassa ole kun sen on kerran tehnyt. Parempi tukeva kiinnitys kun rämisevä/pärisevä kate.
    Now: BMW R1200S. Old: BMW R1100S, Yamaha FZR1000
  6.  
    Kiitti
    <p>Crescent-Suzuki-Yamaha-BMW-BMW-Gessu-Gessu-KTM-Gessu</p>