Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Kone pitää outoa ääntä, pörisee, sirisee. Tulpat vaihdettu, ei auttanut. Koneella ajettu noin 120 tkm. En tiedä, onko tehty mitään. Ostin kun oli ajettu noin 80 tkm. Onko nyt konevaihdon paikka, vai missä näitä voi kunnostaa?

Haluaisin pitää pyöräni alkuperäisenä, koska kikseri on mielestäni tuleva LEGENDA!!??
    Löytyykö ja oletteko itse käyttäneet koneisamoita, jota voisitte suositella minullekin pk-seudulla tai etelä-Suomen alueella?

Ostettaessa pyörä penkitettiin, oli OK. Seokset vähän rikkaalla/laihalla. Vaihdettu neulat. Ostettaessa myös venttiilit säädetty. Pyörä ollut tämän kesän -09 pääsääntöisesti työmatka-ajossa satoi tai paistoi. Nyt äänet sellaiset, että ei oikein viitsi enää ajaa. Äänet tulivat suhteellisesti nopeasti nyt syksyllä.

Koska pyörä on siis tarkoitus pitää alkuperäisenä, en siis ajatellut heittää vanhaa konetta romukoppaan, mutta kunnostus saattaa ehkä kestää, joten voinko laittaa Bandit 1200-koneen 91 750 kikserin runkoon? 1200 ei ole heppoja enempää kuin alkuperäisessä, tosin kuutioita on. Onko laillinen?
    Tarkoitus on kuitenkin säilyttää alkuperäinen kone ja laittaa kunnostettuna takaisin.

Ps:niitä vaihtokoneita missä?
    Milloin ne venttiilit on viimeksi tarkistettu/säädetty?
    Ääntä saattaa pitää myös nokkaketju.

Viepäs mopo Prätkäpajalle. Sieltä löytyy osaamista suzukin i/ö koneisiin. Prätkäpaja
    Siellä osataan tehdä arvio, mitä tarvii tehdä.

e: minkä vuotinen toi sun laite on

Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
    Katoppas OldsSkoolsuzuki.info. Sieltä löytyy 7/11 infoa kone swappia varten. Ei ois ensimmäinen seiskapätkä mikä on isommalla padalla liikkeellä. Vaikuttaisi löysältä nokkaketjulta jotenkin. Rullaile vaihde päällä edestakaisin hetki & kokeile siriseekö vielä pahasti. Jos kaikki menee metsään mulla on myynti puolella -87 1100 myynnissä, ei sillä että murheet häviäisi mutta onpahan uutta muistelemista...

M-72 "raaseri" -55
    GS 1000 G -81
    KTM GS 600 -85
    GSX-R 1100 -87
    GSX 1100 EF -85
    Kaikki iö koneet menee hettämällä paikoilleen. Jos kone swappiin päädyt niin hommaa se apulaitteineen.(sähköt, kaasarit, putkisto, nestekytkin) Silloin säästyy ylimääräiseltä säätämiseltä.

Isommassa koneessa kannattaa myös säätää venttiilit koneen ollessa vielä irrallaan, koska 1100 ja 1200 koneet on korkeampia, kuin 750, eli venakoppa ei irtoa koneen ollessa paikallaan.
    Vaikka banditin koneessa on vähemmän tehoa, ei se kuitenkaan ole laillinen, etkä sitä papereihin saa.

Jos ei pelkää poliisia, niin sitten kannattaa ehdottomasti laitta isompi kone, pyörä muuttuu todella paljon. Vaarana tietenkin se, ettet enää halua palata vanhaan 750 koneeseen
    Ei edes ole suuri homma vaihtaa koko moottori.

Vastarinta on luvallista, jopa suotavaa!!!
    No on ollut kilosia koneita.ajettavuus(vääntö ihan omaa luokkaa eri nastaa, mut jos ei saa lailliseksi tota 1200
    nii sit ei laiteta) . Ajokausi taitaa ollla loppu. Tietenkin voisi itse tutkia ja korjata mutta ei meillä kaikilla ole siihen mahdollisuuksia/aikaa/paikkaa. MUT TOI ON ENS KESÄNÄ AJOSSA......
    Tuosta 1100 koneesta sen verran että venakoppa tulee pikku puljauksella kyllä poi koneen ollessa paikallaankin. Tämä siis -88 malleihin asti & omalla rungollaan. Isompi kone menee tosiaan heittämällä paikalleen seiskapätkään koska rungot on likipitäen samat, mitä nyt 1100 vahvistettu. Kulku ero on kuin yöllä & päivällä.
    M-72 "raaseri" -55
    GS 1000 G -81
    KTM GS 600 -85
    GSX-R 1100 -87
    GSX 1100 EF -85
  7.  
    Kylä kyllä,nothing beets cubic inches,mulla sattui olee peräkkäin yks seiskapuolikas 90 ja kilosatku 91 ,vääntöhän siinä on isommassa se huomattavin ero, ja huippunopeus joku 20 -30 enemmän.Niin ei muuta kuin isoa kiinni vaan.Tuurilla mennään muutenkin.mulla oli sellainen sekasikiö missä oli R kone -89 GSF rungossa ,ja ei mitään katsastusta ollut tehty,siitä oli vaihdettu keulaa USD, ja takapäätä hitsattu täysin uusiksi,(yamahan perä) R swingi ym vaihdettua osaa,jätskiukko pysäytti ja ei ollut muuta mistä valittaa kuin rekisterikilven asennosta (keskeltä taivutettu) eikä ollut rek.valoakaan ,tuomio EI MITÄÄN,hyvää matkaa,ajakaa varovasti ,se kaveri oli kyllä SAANUT ,kilpihän siitä olis pitänyt ottaa talteen,voipi olla että saan kiittää siitä mun emäntää kun sillä on aina supliikkipuoli kunnossa
    The true man wants two things: Danger and play >Nietzsche