Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 104:een 104:sta
  1. #91
    Pitää laittaa sellaset 150000 eepiä valuuttaa tiskiin, että pärjää Zetorille Datsunilla. Täälläpäin seisoo jo Datsuni-miehillä joku muu kuin järki.
    KTM SMT 990 LE 2010
  2. #92
    Lainaa (jyk4 @ Marras. 08 2009,14:45) kirjoitti
    Lainaa (mjtee @ Marras. 08 2009,09:18) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Marras. 08 2009,05:52) kirjoitti
    oli melkoisesti rahalla ja tingeltangelilla piristetty nissani 800 hv tehoisena vastaan vakio zx14. vastaavasti piristetty zx14 ja tuskin samanlaisella nissanilla olisi mitään saumoja.
    800hp:n kotilon PITÄÄ jättää vakiopyörät kovemmissa vauhdeissa ja huipuissa, mutta yllättävän lähelle tämä pystystä ajettu zetori pääsee.
    620 hepalla näköjään päästään 2.9s 0-100 aikoihin, 800 hepalla kenties vielä parempiin.
    Joten ei luulisi datsuni jäävän ZZR:lle vaikka lähdetään paikaltaan. Ja nissanilla riittää vielä että pidetään vain kaasu pohjassa, prätkällä on vähän helpompaa epäonnistua optimikiihdytyksessä.
    edit: tuohon siis vain tartuin ettei se datsuni jätä välttämättä ainoastaan kovimmissa vauhdeissa
    http://www.youtube.com/watch?v=RwNSDEX84H8


    Nämä youtube videot eivät kaikkea kerro. Tuossa Vettessähän n.700hp. Mutta miksi helvetissä ottaa mukaan jotain 0-100 aikoja? Oikeasti nopeat autot lähtevät viivalta yleensä suhteessa paremmin mitä pyörät. Pyörät taas kiihtyvät sitten 100 jälkeen. Bugatti Veyronkaan ei ehdi 100-200km/h niin nopeaan kuin vakiopyörät. Esim. 507 hp m5 on 100 jälkeen kuin pujottelukeppi jopa kusiaiselle. Kiihtyyhän se siihen reiluun 4 sekkaan sataan(mihin pyörä kytkintä raiskaamatta) mutta kahteensataan menee jo 15s. *No onhan se tietysti iso auto, mutta tuskin kevyemmätkään 600-heppaiset satasen jälkeen pahemmin kummittelee jos pyörän puikoissa kuski osaa hommansa.

    Aika järkyttävää shittiä vertailla laitettuja autoja ja vakio pyöriä. Minusta hyvin siitä nopeudesta kertoo se, jotta ei tahdo Suomesta rakennettua katuautoa löytyä, jolla päihittää vakiopyörän kiitotiellä. Voidaanhan siihen sitten lykätä Artsi ja busa tuommosen isolla rahalla ja työllä laitetun auton rinnalle, joka saattaa hyvänä päivänä pärjätä vakiopyörälle mikäli kone ei porsi. Voi kuvitella kuinka sitten käy(kun asetelma tasaväkinen viritetty vs viritetty).

    http://www.youtube.com/watch?v=50lqybKJWdk

    Tässä viritetty pyörä vastaan 1000++hp autoa. Ei ole malmikasalla jakoja.

    Ja tästä näkee kuinka paljon se oikeasti vaatii, jotta pärjää autolla edes vakiopyörälle. Eikä pärjää tämäkään 900hp Supra, kuin vasta 250km/h jälkeen.:
    http://www.youtube.com/watch?v=OteDZBuisfM

    Jos kuski olisi 60kg japsipoika nahkapuvussa, pärjäisikö missään vaiheessa? Tosin topiciin liittyen, tuskin kannattaa zetoria viritellä sen takia että joku autolla tulisi ohi. Ei taida Suomesta sellaista autoa löytyä.



    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  3. #93
    Kiihtyyhän se siihen reiluun 4 sekkaan sataan(mihin pyörä kytkintä raiskaamatta) mutta kahteensataan menee jo 15s.

    Piti oikein p-box käppyrästä kattoa. Vaikka mulla ei ollut kuin +50hp vakioon verrattuna, niin 100-250 8 sek. Massan liikutteluun tarvitaan tolkuttomasti voimaa. Jotta toi mun kotilo (v70) pääsis vakio kawan lukemiin, niin erään laskurin mukaan siinä pitäis olla 1150hp.
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  4. #94
    Lainaa (SMRacing @ Marras. 11 2009,16:31) kirjoitti
    Ja tästä näkee kuinka paljon se oikeasti vaatii, jotta pärjää autolla edes vakiopyörälle.
    Vai että oikeasti? Juurihan sanoit että juutuubivideot eivät kerro kaikkea....
  5. #95
    Joo tuli enemmän tai vähemmän ajatuksella kirjoitettua tuo postaus, täytyy myöntää. Jospa kuitenkin tässä topicissa keskityttäisi zetorin virittelyyn, eikä mihinkään epäoleelliseen niin ei tarvis itsekään offeja kirjotella.
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  6. #96
    Tulipa tuossa ajankuluksi hieman ihmeteltyä dynojetin sivuja, ja vielä enemmän alkoi ihmetyttää kun siellä ilmoitetaan että PCV sopisi vain 2009 mallin Zetoriin. Ja että 2008 pitäis tyytyä tuohon kolmoseen. Ja minä kun olin käsittänyt että 2008/2009 (ja 2010 kanssa) olis sama pyörä, erivärisillä katteilla... Vai onko 2008 jenkeissä ollut eri malli?

    Sais suht edullisesti tuolta jenkkilästä tuon boxin, kaveri kun olis sopivasti tulossa jouluks sieltäpäin tänne... Sais ainakin nuo alakierrosten niiaukset poes, putkistoon ei varmaan ensi kesäksikään ole vielä varaa (ellei sitten tingi reissubudjetista).
  7. #97
    PCV:tä markkinoidaan vain 2009 malleista alkaen. Mutta jos vanhemman mallin pyörän tekniikka on sama, tuo PCV käy siihen. Paikallinen kauppias on myös myynyt sitä tiettyihin vanhempiin pyöriin.
  8. #98
    Lainaa (Darkkis @ Marras. 18 2009,09:12) kirjoitti
    Tulipa tuossa ajankuluksi hieman ihmeteltyä dynojetin sivuja, ja vielä enemmän alkoi ihmetyttää kun siellä ilmoitetaan että PCV sopisi vain 2009 mallin Zetoriin. Ja että 2008 pitäis tyytyä tuohon kolmoseen. Ja minä kun olin käsittänyt että 2008/2009 (ja 2010 kanssa) olis sama pyörä, erivärisillä katteilla... Vai onko 2008 jenkeissä ollut eri malli?

    Sais suht edullisesti tuolta jenkkilästä tuon boxin, kaveri kun olis sopivasti tulossa jouluks sieltäpäin tänne... Sais ainakin nuo alakierrosten niiaukset poes, putkistoon ei varmaan ensi kesäksikään ole vielä varaa (ellei sitten tingi reissubudjetista).
    Ne o laskeskellu ett vanhojen pyörien testaamiseen menee liikaa vaivaa/rahaa, joten ne tyytyy mainostamaan ett PCV toimii vaan uusissa pyörissä.
    Eli vanhemmissa pyörissä toi toimivuuden testaaminen/arpominen on käyttäjän vastuulla.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  9. #99
    Niin tuossahan on vaan juurikin se koomisuus (korjatkaa jos olen väärässä) että iso Zetori 2008 on täysin sama vehje kun 2009 Mutta ymmärrän kyllä Dynojetin kannalta tuon pointin. Noh, menee uudelleenharkintaan kun eihän tuo pelkkä PCV riittäs, ainakin TRE:n tarvis lisäks.. Kahden vaiheilla että viitsiskö investoida nyt vai odottaisko vielä vuoden ja pistäs sen mökäputkiston samalla, ärsyttävä sähkömopo vakioputkilla tuo
  10. #100
    Tuleeko powercommander-paketissa kaikki tarvittavat tilpehöörit mukana zetoriin, vai pitääkö vielä erikseen tilata eliminaattori tms?
    KTM SMT 990 LE 2010
  11. #101
    Halvimmalla pääset, kun revit ne plastiikat helvettiin siitä nokilta ja tilaat jostain tarran, jossa lukee intercooler, jonka liimaat takakatteeseen. Tuntuu tehot vähän eri tavalla, kun ei kyyristele siellä naurettavan kabiinin suojissa vaan ottaa ne tehot suoraan päin nassua kuin tosimies. Vetomies.
  12. #102
    Lainaa (Le Motard @ Helmi. 23 2010,21:30) kirjoitti
    Halvimmalla pääset, kun revit ne plastiikat helvettiin siitä nokilta ja tilaat jostain tarran, jossa lukee intercooler, jonka liimaat takakatteeseen. Tuntuu tehot vähän eri tavalla, kun ei kyyristele siellä naurettavan kabiinin suojissa vaan ottaa ne tehot suoraan päin nassua kuin tosimies. Vetomies.
    Alitehoisten mopokuskien puhetta... Kyllä se cooleri pitää olla ahtimen jatkeena, eikä tarrana katteessa. Eihän vapari mopoilla mihinkään pääse, varsinkaan ilman muoveja.
    Supermoto
  13. #103
    Lainaa (Le Motard @ Helmi. 23 2010,21:30) kirjoitti
    Halvimmalla pääset, kun revit ne plastiikat helvettiin siitä nokilta ja tilaat jostain tarran, jossa lukee intercooler, jonka liimaat takakatteeseen. Tuntuu tehot vähän eri tavalla, kun ei kyyristele siellä naurettavan kabiinin suojissa vaan ottaa ne tehot suoraan päin nassua kuin tosimies. Vetomies.
    KTM SMT 990 LE 2010
  14.  
  15. #104
    Mielenkiintoista viedä Zetori toukokuun alussa samaan penkkiin säädettäväksi, kunhan putkisto ja PC on paikoillaan, missä käytin Busan viime keväänä, saa nähdä missä kohdin käppyröitä tulee eroja..
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234