Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Hankittu kawa zx 550 vm. 1982. Mistähän löytyisi kyseiseen kawaan takavalo sekä org pakoputkisto? Pyörä tuotu ulkomailta joskus... Malli aika erikoinen koska ei löydy minkäänlaista kuvaa netistä vaikka kuinka hakee. Pyörässä mono jousi ovaalin mallinen mittaristo, ilmalla säädettävä etuvaimennus...yms. Jos jotain osia tai tietoo hankintapaikoista ottaisin kaikki mielelläni vastaan. Ei edes Sumekolla osanneet auttaa. Laitan kuvan lähiaikoina jotta apua tilanteeseen.
    rengas
    Olisko se kuitenkin Gpz550? Siis tämä?
    "If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
    Teretulemas Wanhojen kawojen joukkoon.

Uskoisin että saat varmempaa ja enempi täsmätietoa kyseisistä vehkeistä täältä

http://www.kawazi.net

edit: linkki kuntoon

Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

"Si vis pacem, para bellum"
    Etsi tietoa GPZ 550 mallina. On tunnettu paremmin GPZ:na.
    Z 550 F:ssä on myös monoperä, että voi se olla myös se. Tosin kataloogin mukaa se tuli monona vasta -84 ulos tehtaalta.

Muutama paikka mistä voi löytyä osia vanhoihin Kawoihin.

VEMOTO
    Z1
    CMS
    KLASMO BIKES

<p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
    Onko se stereo- vai monoperällä. Stereo lienee sukua meillä tunnetulle Z 500 mallille ja mono, jos sitä silloin vielä olikaan kun meille tuli ´83 vuodelle Z 500 F monoperällä, on kai jo GPz-sukua.

Takavalo pitäisi löytyä vaikka sukulaismallista mutta putkisto voip olla harvinainen tai ainakin kallis. Tuonaikaisin ainakin sai hyvin alkuperäistyylisiä vaimentajia, jotka kävivät alkuperäisiin käyriin. Eli vaatisi ehjät käyrät. Jotakin 4-1 -kokoputkistovirityksiä löytynee edelleenkin.

Jonkin verran on tuon ajan Kawat tuttuja kun ostin uutena keväällä ´86 GPZ 550:n, jonka valmistus tuossa kuosissa eli puolikatteella ym. alkoi vissiin ´83 kun ilmestyi meikäläisille markkinoille kaudelle ´84.

Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
    Löyty tällainen...

Model: GPZ550, KZ550 GPZ, ZX550 GPZ
    Years Made: 1981-1985

Kliks

Grumpy Old Fart

Kiitos kiinnostuksesta ja noi linkit on tosi hyviä. Nyt toi mun kapistus on Korvenpäällä. Heti kun saan pyörän tuolta laitan kuvia tulee.Pyörä on monoperällä,ajattelin koittaa laittaa ajokuntoon ja hiukka hankkia osia (alkuperäisiä vastaavia) Ei ollut edes virta-avaimia, mutta Nokian lukon kaveri järjesti avaimet kun vein virtalukon ja satulan kiinnitys lukon malliksi. Pyörä pörähti heti käymään,valot,vilkut apulaitteet kaikki toimi. Pientä öljyvuotoa oli ja kierroslukumittari ei pelittänyt. Mittaristo muuten aika modermi verratessa 2005 mallin suzuki bandiitin mittaristoon.
    rengas
  8.  
    Kliks

Olis tällainen jouten tarviitko?
    Grumpy Old Fart