Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 104:sta
  1. #31
    Joo,arvasin että Veyron on sellainen aihe josta monet turboprätkäilijät(jollainen itsekin olen!) saa aikaan "keskustelua"! * *Vaikka moni on saanut pyöränmoottoreista useitakin satoja hevosvoimia irti on selvää etteivät ne kestä kuin erittäin lyhyitä vetoja täyskaasulla. Niin se vaan on. Miljardööri voi Bugatillaan joskus jossain ajella kymmeniä kilometrejä tiestön ja liikenteen niin salliessa nopeuksia joihin nopeimmat pyörät turboineen ei pysty kuin lentokentillä,kelin niin sattuessa ja moottorin kestäessä. Bugatisti voi tuollaisen saksan motarirepäisyn jälkeen pysähtyä kahville kalliissa,tyköistuvassa puvussaan kun vastaavaa yrittäneen turboilokaasutetun pyöränkuljettaja pysähtyy sydän pamppaillen tarkastamaan onko kaikki osat tallessa,öljyt moottorin ulko-vai sisäpuolella ja muut "epäluotettavuustekijät" kunnossa.

    Sori vaan tämä kyynisyys. Kuten olen kertonut että on mahtava elämys päästä edes kokeilemaan oikeasti tehokasta moottoripyörää ja hauskaahan on sellainen jopa omistaa mutta sekään ei kaikille riitä. Jos rahaa on tarpeeksi voi sen lopullisen kliimaksin toteuttaa ko. Veyronilla. Turvallisemmin,luotettavammin ja lopulta myös nopeammin! *
    Vain turbo antaa kunnon voimaa!
  2. #32
    Mulle riittää vakio iso-zetori, kunhan sen kaasun saisi vastaamaan paremin. Saa muuten vilkutella Suomessakin perävaloja enemmistö määrälle autoja, vaikka ei ole sen kummoisempi laite, kuin mitä kaupasta saa vakiona.
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  3. #33
    Lainaa (Masa @ Loka. 27 2009,13:50) kirjoitti
    Mulle riittää vakio iso-zetori, kunhan sen kaasun saisi vastaamaan paremin. Saa muuten vilkutella Suomessakin perävaloja enemmistö määrälle autoja, vaikka ei ole sen kummoisempi laite, kuin mitä kaupasta saa vakiona. *
    Laita siihen PCV+Autotune. On hyötyä ihan vakiossakin. Kytket kiinni ja ajat, säätää itsensä halutuille seossuhteille.
  4. #34
    jokos olisi tarjolla jokin nopeusrajoittimen ohittamis boxi, vai onnistuuko vain ja ainoastaan SPEEDOHEALERILLA ???? eikä pahitteeksi olisi vaikka saisi alapään monttuja korjattua, satasen vauhdissa aika ikävää nykimistä........ ja mitä tehoon tulee ainahan sitä saisi enemmän olla mutta kun saisi tuolla lentokentällä ajella sen mitä kulkee eikä rajotinta vastaan.
  5. #35
    Lainaa (jimi2107 @ Loka. 28 2009,18:13) kirjoitti
    jokos olisi tarjolla jokin nopeusrajoittimen ohittamis boxi, vai onnistuuko vain ja ainoastaan SPEEDOHEALERILLA ? eikä pahitteeksi olisi vaikka saisi alapään monttuja korjattua, satasen vauhdissa aika ikävää nykimistä........ ja mitä tehoon tulee ainahan sitä saisi enemmän olla mutta kun saisi tuolla lentokentällä ajella sen mitä kulkee eikä rajotinta vastaan.
    http://www.motoring.fi/product_details.php?p=265&c=111

    Eikös tuolla asian saa hoidettua ja eron huomaa kuulema varmasti. Ainakin kaveri näin kertoi.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  6. #36
    Lainaa (cool´eri @ Loka. 27 2009,13:29) kirjoitti
    Bugatisti voi tuollaisen saksan motarirepäisyn jälkeen pysähtyä kahville kalliissa,tyköistuvassa puvussaan
    Mutta kyllä sitä vähäosasta bugatillaan harmittaa kun joutuu pysähtymään 12 minuutin välein kahville ja tankkaamaan jos täysiä ajelee kun on niin pieni tankki(100litraa)
    YZF1000R
  7. #37
    Lainaa (JOLLI @ Loka. 28 2009,20:27) kirjoitti
    Lainaa (cool´eri @ Loka. 27 2009,13:29) kirjoitti
    Bugatisti voi tuollaisen saksan motarirepäisyn jälkeen pysähtyä kahville kalliissa,tyköistuvassa puvussaan
    Mutta kyllä sitä vähäosasta bugatillaan harmittaa kun joutuu pysähtymään 12 minuutin välein kahville ja tankkaamaan jos täysiä ajelee kun on niin pieni tankki(100litraa)
    Kait siinä joutuu renkaatkin vaihtamaan...
    Supermoto
  8. #38
    Valmis testattu tbo setti ja luotettavalta taholta tulee kuiteski halvimmaksi...

    Tosta valkkaamaan halutut tehot

    Viaber toimittaa, vaikka asennettuna
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  9. #39
    mopollakin saa kuski hengen pois, mutta 235 heppaa tuntuisi mukavalta, tai 285 hv tai... 425...
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  10. #40
    Lainaa (kawabata @ Loka. 29 2009,00:13) kirjoitti
    mopollakin saa kuski hengen pois, mutta 235 heppaa tuntuisi mukavalta, tai 285 hv tai... 425...
    Tai 590, mutta ei sillä keretty ikinä ajamaan asti...
    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  11. #41
    Lainaa (ksthb @ Loka. 28 2009,21:57) kirjoitti
    Valmis testattu tbo setti ja luotettavalta taholta tulee kuiteski halvimmaksi...

    Tosta valkkaamaan halutut tehot

    Viaber toimittaa, vaikka asennettuna
    Tässähän se paras vastaus esitettyyn kysymykseen on. Kaikkien noiden veyronien ym. "asian" jälkeen.

    Ei muuta kuin pienitehoisin paketti mopoon kiinni ja hyvältä tuntuu. Eka kesä.

    Sitten on seuraavana talvena tehonkorotusprojekti, joka on helppo toteuttaa seuraavan tehoisella kitillä tai tairvittavilla osilla.

    Ja seuraavana talvena onkin jo yili 400 kaakkia tulossa...

    Eivätkä ole edes pahan hintaisia.

    Niin, katsastuksen voi kyllä sitten unohtaa.

    t. Repa
    Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
  12. #42
    Lainaa (Repa @ Loka. 29 2009,07:52) kirjoitti
    Lainaa (ksthb @ Loka. 28 2009,21:57) kirjoitti
    Valmis testattu tbo setti ja luotettavalta taholta tulee kuiteski halvimmaksi...

    Tosta valkkaamaan halutut tehot

    Viaber toimittaa, vaikka asennettuna
    Tässähän se paras vastaus esitettyyn kysymykseen on. Kaikkien noiden veyronien ym. "asian" jälkeen.

    Ei muuta kuin pienitehoisin paketti mopoon kiinni ja hyvältä tuntuu. Eka kesä.

    Sitten on seuraavana talvena tehonkorotusprojekti, joka on helppo toteuttaa seuraavan tehoisella kitillä tai tairvittavilla osilla.

    Ja seuraavana talvena onkin jo yili 400 kaakkia tulossa...

    Eivätkä ole edes pahan hintaisia.

    Niin, katsastuksen voi kyllä sitten unohtaa.

    t. Repa
    Hmm.. jos Kawurin omistaisin ja tbo settiin päätyisin niin 285 hp setti tilaukseen heti. Painetta saa alaspäin helposti.
    Alle 250 hp tehoilla käyttö varmuus, luotettavuus tasolla "ikiliikkuja". Tolla setillä 200 MPH ylittyy kivuttomasti ja vartillakin ehtii kohtuullisesti....
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  13. #43
    Voi voi.Kun pystyisitte käskeen kunnolla niitäkin tehoja joita on vakiona.Pyörä puskee 200 hepaa vakiona!Jos joku pokalla naamalla voi sanoa että siinä ei ole tarpeeksi,niin kyse ei ole muusta kun baarissa kehumisesta.Mulla on kawa ihan vakio,silti nuo commanderi miehet on ihan paperia,kun ajetaan ihan oikeesti,no en ole mikään kuski,mutta ihmetyttää tuo,kun ostetaan pyörä,niin heti ollaan "virittämässä".Onhan se tietysti hienoa kehua pyöränsä tehoilla,eikä terveessä rakentelussa ole mitään pahaa,viritin mäkin aikoinaan Soliferini
    kulkeen ihan rivakasti.Ihmetyttää vaan kun ostetaan pyörä,niin heti ollaan ottaas siitä lisää tehoo,kun kaikkea ei ole edes kunnolla kokeiltu.Sekä todettu että mihin se peli pystyy ilman virityksiä.
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  14. #44
    Samaa mieltä olen kyllä kuin Soliferi,mutta ,se on taas ihan eri asia jos kadulla ajaa ,ja esim nopeusajo tai kiihdytyskisatarkoituksessa ei ole koskaan tarpeeksi voimaa.Ja puhun kokemuksesta,kumpiakin harrastanut.Mutta ymmärrän hyvin silloin tän virittämisen, jos kaveri on tosiaan menossa esim nopeusajoihin.Muutenhan jollain +200 hv ei tee mitään normaalikäytössä.eikä vähän epänormaalissakaan. Täytyy sen verran korjata sanomisiani,että kun busalla kiihdytin 290 ,een niin mielelläni olisin kyllä tykittänyt samalla suoralla 320 ,kai sitä olis pysynyt kyydissä siinäkin vauhdissa,kyllä se vauhti on ihme huume.Ja heti kun lompakko antaa myöden niin turboa kehiin.



    The true man wants two things: Danger and play >Nietzsche
  15. #45
    Lainaa (solifer @ Loka. 29 2009,23:09) kirjoitti
    Voi voi.Kun pystyisitte käskeen kunnolla niitäkin tehoja joita on vakiona.Pyörä puskee 200 hepaa vakiona!Jos joku pokalla naamalla voi sanoa että siinä ei ole tarpeeksi,niin kyse ei ole muusta kun baarissa kehumisesta.Mulla on kawa ihan vakio,silti nuo commanderi miehet on ihan paperia,kun ajetaan ihan oikeesti,no en ole mikään kuski,mutta ihmetyttää tuo,kun ostetaan pyörä,niin heti ollaan "virittämässä".Onhan se tietysti hienoa kehua pyöränsä tehoilla,eikä terveessä rakentelussa ole mitään pahaa,viritin mäkin aikoinaan Soliferini
    kulkeen ihan rivakasti.Ihmetyttää vaan kun ostetaan pyörä,niin heti ollaan ottaas siitä lisää tehoo,kun kaikkea ei ole edes kunnolla kokeiltu.Sekä todettu että mihin se peli pystyy ilman virityksiä.
    Samaa mieltä. On riittävästi potkua Suomalaisille teille. Jos lentokentälle menee, se on sitte ihan toinen juttu. Tuossa 1400 ZZr:ssä on ihan helvetisti potkua mutkateille, liikaakin. Siksihän se sopii sitten matkustamiseen mamman kanssa myös

    Onhan se varmaan siistiä, jos pyörä keulii vielä 250 vauhdissa pelkällä kaasulla. Ai niin, tämähän olikin niitä baarikeskusteluja...

    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  16. #46

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (Masa @ Loka. 30 2009,00:48) kirjoitti
    Lainaa (solifer @ Loka. 29 2009,23:09) kirjoitti
    Voi voi.Kun pystyisitte käskeen kunnolla niitäkin tehoja joita on vakiona.Pyörä puskee 200 hepaa vakiona!Jos joku pokalla naamalla voi sanoa että siinä ei ole tarpeeksi,niin kyse ei ole muusta kun baarissa kehumisesta.Mulla on kawa ihan vakio,silti nuo commanderi miehet on ihan paperia,kun ajetaan ihan oikeesti,no en ole mikään kuski,mutta ihmetyttää tuo,kun ostetaan pyörä,niin heti ollaan "virittämässä".Onhan se tietysti hienoa kehua pyöränsä tehoilla,eikä terveessä rakentelussa ole mitään pahaa,viritin mäkin aikoinaan Soliferini
    kulkeen ihan rivakasti.Ihmetyttää vaan kun ostetaan pyörä,niin heti ollaan ottaas siitä lisää tehoo,kun kaikkea ei ole edes kunnolla kokeiltu.Sekä todettu että mihin se peli pystyy ilman virityksiä.
    Samaa mieltä. On riittävästi potkua Suomalaisille teille. Jos lentokentälle menee, se on sitte ihan toinen juttu. Tuossa 1400 ZZr:ssä on ihan helvetisti potkua mutkateille, liikaakin. Siksihän se sopii sitten matkustamiseen mamman kanssa myös *

    Onhan se varmaan siistiä, jos pyörä keulii vielä 250 vauhdissa pelkällä kaasulla. Ai niin, tämähän olikin niitä baarikeskusteluja... *

    Alkaa kuulostaa vähän siltä ettei naaupuri saa ostaa 1.6l Corollaa kun minullakin on vaan 1.3l ja ihan turhaa tehoa tuossa isommassa.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  17. #47
    200hp alkaa olemaan sellainen lukema että harvoin tulee Suomen teillä tunnetta kaasu pohjassa kierrokset punarajalla ajellessa että hitto kun ei ole tarpeeksi tehoa..
    Henkkoht sen sijaan panostaisin pyörän keveyteen hervottoman teholukeman sijaan, jos tuntuu ettei riitä.
    Mutta tosiaan nopeusajokilpailut erikseen
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  18. #48
    Ja kunnon kuski kuittaa mutkatiellä 60 heppasella taitamattoman kaverin, vaikka sillä onkin se 200 kaakkkia takapallolta eli "mutkissa ne erot tehdään" sano entinen RR-kuski

    Juu aikoinaan ajellessani -90 luvulla FZR 1000:lla kaveri veti mulle tuntemattomalla ja sille tutulla mutkapätkällä piikki TZR:llä karkuun

    Mutta voimaa ei voi olla koskaan liikaa
    "On vain kaksi ääretöntä asiaa: universumi ja ihmisten typeryys. Ja ensin mainitusta en ole aivan varma." Albert Einstein
  19. #49
    Lainaa (solifer @ Loka. 29 2009,23:09) kirjoitti
    Voi voi.Kun pystyisitte käskeen kunnolla niitäkin tehoja joita on vakiona.Pyörä puskee 200 hepaa vakiona!Jos joku pokalla naamalla voi sanoa että siinä ei ole tarpeeksi,niin kyse ei ole muusta kun baarissa kehumisesta.Mulla on kawa ihan vakio,silti nuo commanderi miehet on ihan paperia,kun ajetaan ihan oikeesti,no en ole mikään kuski,mutta ihmetyttää tuo,kun ostetaan pyörä,niin heti ollaan "virittämässä".Onhan se tietysti hienoa kehua pyöränsä tehoilla,eikä terveessä rakentelussa ole mitään pahaa,viritin mäkin aikoinaan Soliferini
    kulkeen ihan rivakasti.Ihmetyttää vaan kun ostetaan pyörä,niin heti ollaan ottaas siitä lisää tehoo,kun kaikkea ei ole edes kunnolla kokeiltu.Sekä todettu että mihin se peli pystyy ilman virityksiä.
    Siitä puhe mistä puute. Niiden mielestä, joille tehoja ei ole, lisätehoja ei tarvita ja sitten puhutaan oikein syvällä rintaäänellä kuinka 60 hp on riittävästi. No faktaa on, ettei kukaan moottoripyörääkään tarvitse, ja silti olette semmoisen hommanneet. Eli saman tason juttuja.

    Faktaa on myös, ettei noita 200+ tehoja kukaan tarvitse normaalikäytössä, mutta p...keleen hyvältä tuntuu, kun kaasua kääntää ja turbo ruuttaa tavaraa putkeen. Kannattais kokeilla.

    Ei muuta kuin virittämään vain
    Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
  20. #50
    Mikään ei vituta enempää kun pyörä joka ei anna adrenaliineja oli se sitten itse kyyti noin muuten tai tehot mitä nyt sitten kukin kaipaa.
    Jos kiksit tulee tehoista ja verät naru kireellä samalla kiroot kypärän sisällä että " mee ny saatanan lussu paska" sellanen fillari pitää vaihtaa tai sitten sille tehdä jotain että saat "lääkkeesi". *
    tai sitten verät naama virneessä ja painat etusta tonttiin ettei mee ympäri. *

    Valintojen maailma.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  21. #51
    Lainaa (solifer @ Loka. 29 2009,23:09) kirjoitti
    Voi voi.Kun pystyisitte käskeen kunnolla niitäkin tehoja joita on vakiona.Pyörä puskee 200 hepaa vakiona!Jos joku pokalla naamalla voi sanoa että siinä ei ole tarpeeksi,niin kyse ei ole muusta kun baarissa kehumisesta.Mulla on kawa ihan vakio,silti nuo commanderi miehet on ihan paperia,kun ajetaan ihan oikeesti,no en ole mikään kuski,mutta ihmetyttää tuo,kun ostetaan pyörä,niin heti ollaan "virittämässä".Onhan se tietysti hienoa kehua pyöränsä tehoilla,eikä terveessä rakentelussa ole mitään pahaa,viritin mäkin aikoinaan Soliferini
    kulkeen ihan rivakasti.Ihmetyttää vaan kun ostetaan pyörä,niin heti ollaan ottaas siitä lisää tehoo,kun kaikkea ei ole edes kunnolla kokeiltu.Sekä todettu että mihin se peli pystyy ilman virityksiä.
    Voi voi. Voi sen nähdä toisestakin näkökulmasta. Itselleni pyörän rakentelu on osa harrastusta, jolla siitä saadaan ympäri vuotista. Suunittelu, toteutus, oppiminen ja lopulta testaaminen radalla kuinka on onnistunut. Todella tyydyttävää. Laskuvarjo- ja benjihypyt kokeiltu, ei kiksejä. Kuinka moni täällä kieltäytyisi sen kuuluisan Väyrysen koeajosta? Miksi ei? Siksikö, että se on kuuluisa Väyrynen ja voisi Esson baarissa kehua ajaneensa sellaisella. Vai siksi, että kerrankin pääsis kokeilemaan laitetta jossa on niin perkeleesti tehoa? Riippuu varmaan luonteesta.
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  22. #52
    Aika paljon tuijotetaan niihin ihan maksimitehoihin, jotka kuitenkin ovat hankalasti käytettävissä tieliikenteessä. Tämän zetorinkin tapauksessa on paljon tehtävissä kierrosalueen alapäässä oleville 'jarruille', joiden poistamisen jälkeen kaasuvaste on hauskempi laajemmalla alueella. Zetorihan on varsin pitkäksi välitetty ja sen vuoksi on pakko ajella niillä pienemmilläkin kierroksilla.
  23. #53
    Itse viemässä keväällä Zetorin Ouluun Bikefoxiin laitettavaksi. Ihan vaan PCV+BMC+full system putkistoa ja hyvät säädöt. Ajettavuutta lisää samoinkuin ryhtiä ala- ja keskialueelle lisää..

    Huipputehot sinänsä riittävät, pientä viimeistelyä vain .. ..kohtuukustannuksin..
  24. #54
    Lainaa (solifer @ Loka. 29 2009,23:09) kirjoitti
    Voi voi.Kun pystyisitte käskeen kunnolla niitäkin tehoja joita on vakiona.Pyörä puskee 200 hepaa vakiona!Jos joku pokalla naamalla voi sanoa että siinä ei ole tarpeeksi,niin kyse ei ole muusta kun baarissa kehumisesta.Mulla on kawa ihan vakio,silti nuo commanderi miehet on ihan paperia,kun ajetaan ihan oikeesti,no en ole mikään kuski,mutta ihmetyttää tuo,kun ostetaan pyörä,niin heti ollaan "virittämässä".Onhan se tietysti hienoa kehua pyöränsä tehoilla,eikä terveessä rakentelussa ole mitään pahaa,viritin mäkin aikoinaan Soliferini
    kulkeen ihan rivakasti.Ihmetyttää vaan kun ostetaan pyörä,niin heti ollaan ottaas siitä lisää tehoo,kun kaikkea ei ole edes kunnolla kokeiltu.Sekä todettu että mihin se peli pystyy ilman virityksiä.
    No kokeillaan ihan pokalla naamalla.
    ZZR:n tapainen möhkö tarvitsee reilusti enemmän kuin nykyiset tehot, jotta se olisi aina iloisesti hereillä ja menisi mukisematta. Uusimmat kilokyykkäritkin kaipaisivat vakioväleille ilman ahtamista ainakin 30-40hv/nm koko kierrosalueelle lisää löylyä niin olisivat maukkaita, nyt niitä joutuu välittämään vielä aika reilulla kädellä, jotta ne saa sellaiseksi kun niiden pitää ajossa olla.

    Ps. Varsinkin nuo vittumaiset saastekuopat keskialueella noissa riittävät jo oikein hienosti perusteeksi vaihtaa putkisto ja säädättää ruisku yms. Totta kuitenkin että jos on ensimmäinen pyörä kyseessä, niin silloin noita tuskin vielä kovin hirveästi osaa kaivata, ainakaan ilman netistä luettua opastusta... *
    Supermoto
  25. #55
    Lainaa (bombertore @ Loka. 30 2009,00:07) kirjoitti
    Samaa mieltä olen kyllä kuin Soliferi,mutta ,se on taas ihan eri asia jos kadulla ajaa ,ja esim nopeusajo tai kiihdytyskisatarkoituksessa ei ole koskaan tarpeeksi voimaa.Ja puhun kokemuksesta,kumpiakin harrastanut.Mutta ymmärrän hyvin silloin tän virittämisen, jos kaveri on tosiaan menossa esim nopeusajoihin.Muutenhan jollain +200 hv ei tee mitään normaalikäytössä.eikä vähän epänormaalissakaan. paitsi jos haluaa kulkea dynolappu teipattuna selkään,missä lukee +590 hv.Vois Esson -baarissa saada vähän
    Normiajossahan sitä löylyä juuri tarviikin ja jokainen osaa käyttää... Radalla tai kunnon syherö mutkapätkillä sitä ei niin paljoa tarvitse, sattuneista syistä... *
    Supermoto
  26. #56
    Tossa olisi jo vakiolla käynyt nolosti, mutta onneksi on vähän ruuvailtu lisää tehoa: VIDEO
  27. #57
    Lainaa (TeroT @ Loka. 30 2009,07:24) kirjoitti
    Lainaa (Masa @ Loka. 30 2009,00:48) kirjoitti
    Lainaa (solifer @ Loka. 29 2009,23:09) kirjoitti
    Voi voi.Kun pystyisitte käskeen kunnolla niitäkin tehoja joita on vakiona.Pyörä puskee 200 hepaa vakiona!Jos joku pokalla naamalla voi sanoa että siinä ei ole tarpeeksi,niin kyse ei ole muusta kun baarissa kehumisesta.Mulla on kawa ihan vakio,silti nuo commanderi miehet on ihan paperia,kun ajetaan ihan oikeesti,no en ole mikään kuski,mutta ihmetyttää tuo,kun ostetaan pyörä,niin heti ollaan "virittämässä".Onhan se tietysti hienoa kehua pyöränsä tehoilla,eikä terveessä rakentelussa ole mitään pahaa,viritin mäkin aikoinaan Soliferini
    kulkeen ihan rivakasti.Ihmetyttää vaan kun ostetaan pyörä,niin heti ollaan ottaas siitä lisää tehoo,kun kaikkea ei ole edes kunnolla kokeiltu.Sekä todettu että mihin se peli pystyy ilman virityksiä.
    Samaa mieltä. On riittävästi potkua Suomalaisille teille. Jos lentokentälle menee, se on sitte ihan toinen juttu. Tuossa 1400 ZZr:ssä on ihan helvetisti potkua mutkateille, liikaakin. Siksihän se sopii sitten matkustamiseen mamman kanssa myös *

    Onhan se varmaan siistiä, jos pyörä keulii vielä 250 vauhdissa pelkällä kaasulla. Ai niin, tämähän olikin niitä baarikeskusteluja... *

    Alkaa kuulostaa vähän siltä ettei naaupuri saa ostaa 1.6l Corollaa kun minullakin on vaan 1.3l ja ihan turhaa tehoa tuossa isommassa.
    Saahan sitä nyt harrastuksesta kaikki nauttia...

    Oma mielipiteeni rajoittuu lähinnä rajoittuneeseen itseeni. Mulle piisaa hyvin ison zetorin paukut.

    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  28. #58
    Se on vaan kumma et kun jotkut yrittää asiasta keskustella asiallisesti niin aina joku pelle lykkää provoja väliin..
  29. #59
    Lainaa (ksthb @ Loka. 29 2009,10:22) kirjoitti
    Lainaa (Repa @ Loka. 29 2009,07:52) kirjoitti
    Lainaa (ksthb @ Loka. 28 2009,21:57) kirjoitti
    Valmis testattu tbo setti ja luotettavalta taholta tulee kuiteski halvimmaksi...

    Tosta valkkaamaan halutut tehot

    Viaber toimittaa, vaikka asennettuna
    Tässähän se paras vastaus esitettyyn kysymykseen on. Kaikkien noiden veyronien ym. "asian" jälkeen.

    Ei muuta kuin pienitehoisin paketti mopoon kiinni ja hyvältä tuntuu. Eka kesä.

    Sitten on seuraavana talvena tehonkorotusprojekti, joka on helppo toteuttaa seuraavan tehoisella kitillä tai tairvittavilla osilla.

    Ja seuraavana talvena onkin jo yili 400 kaakkia tulossa...

    Eivätkä ole edes pahan hintaisia.

    Niin, katsastuksen voi kyllä sitten unohtaa.

    t. Repa
    Hmm.. jos Kawurin omistaisin ja tbo settiin päätyisin niin 285 hp setti tilaukseen heti. Painetta saa alaspäin helposti.
    Alle 250 hp tehoilla käyttö varmuus, luotettavuus tasolla "ikiliikkuja". Tolla setillä 200 MPH ylittyy kivuttomasti ja vartillakin ehtii kohtuullisesti....
    Balttiarallaa mitä maksaa turbotus ? Viis tonttua?
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  30.  
  31. #60
    Lainaa (Gari @ Loka. 30 2009,12:58) kirjoitti
    Itse viemässä keväällä Zetorin Ouluun Bikefoxiin laitettavaksi. Ihan vaan PCV+BMC+full system putkistoa ja hyvät säädöt.
    Entäs jos autotune...?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen