Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 104:sta
  1. #1
    kawamies1:n avatar
    Liittyi Sep 2009
    Kangasniemi, Kutemajärvi, Finland
    Haluaisin vakio vm.06 *1400ZZR kawaan lisää potkua, tiedättekö, mitä pitäisi tehdä jotta takapyörältä saataisiin varmasti 200 hevosta penkissä ulos! Odottelen vastauksia.
    "Kaikki muu paitsi moottoripyöräily on turhaa"
    *KAWASAKI ZX-14R
  2. #2
    200 takarenkaalta on aika paljon.

    Mutta alkuun tietty pääsee esim TI-forcen/Akrapovic/yoshimura kokoputkistolla ja commanderilla.

    Toki jos nokat haluaa vaihtaa/koneistaa voi saada kutiteltua lisää poneja ulos.

    Mut tuskinpa pelkällä putki/commanderi virityksellä pääsee 200hv takarenkaalta..tai no jos oikeen optimistisen penkin löytää niin sit.

    Mielummin kuitenkin katsoisin miten nuo virit * toisivat lisää potkua kun tavoittelisin jotain "maagista" hv rajaa jossain tietyssä penkissä.

    Kustannus noille palikoille asennettuna ois varmaan 1500-2200 euroa (ilman nokkia).



    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  3. #3
    Tossa osviittaa perusvirien vaikutuksista:
    http://www.ivansperformanceproducts.com/zx14.htm



    ZH2 2020
  4. #4
    Tuo se meille, laitan pikku turbosetin siihen niin alkaa tulemaan varmasti yli 200 hp renkalta
    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  5. #5
    Lainaa (Mika 14R @ Loka. 23 2009,22:36) kirjoitti
    Tuo se meille, laitan pikku turbosetin siihen niin alkaa tulemaan varmasti yli 200 hp renkalta *
    +1 tälle
    563+
  6. #6
    Lainaa (Mika 14R @ Loka. 23 2009,22:36) kirjoitti
    Tuo se meille, laitan pikku turbosetin siihen niin alkaa tulemaan varmasti yli 200 hp renkalta *
    Komppaan tätä. Jos meinaa saada 200 hp takaselta, niin joutuu tekemään koko joukon muutoksia. Itellä on stroker kit, nokat, kansi portattu, venttili jouset ja paljon muuta. Helpoin tapa on laittaa puhallin.
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  7. #7
    Mulla on -08 14-satanen Zetori, ja mä kaipaisin kovasti sitä, että sen matalilla kierroksilla olevan ruiskun viiveen saisi korjattua. Se, että se vastaisi kaasuun paremin ja nopeamin, se teksi paljon ajettavuutta lisää. Samoin kaipaan parempaa moottorijarrutusta. Kulutusmittarin mukaan ruisku syötää koneeseen bensaa moottorijarruuksessa, ja mulla on tunne että sen haluaisi pois. Muuten en kyllä tehoja kaipaa, vaan sitä ruiskun ahtauden ja tukkoisuuden korjaamista...

    Onko kellään kokemuksia em. säädöistä?

    Joutuuko heittämään commanderin kehiin, että onnistuu?
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  8. #8
    Ottakaa yhteyttä Samin autopajaan. Sami Vittaniemi.
    Tuntee ´zetorit aika hyvin.
    Zx 10r 05
  9. #9
    Kylhän se fööni taitaa olla ainut oikea vastaus esitettyyn kysymykseen. Ongelma vain on se, että kun sen 200 hp saa takanakille, ja vähän kerää tietoa lisää, niin tulee seuraava ongelma: Mitenkäs tähän saa 300 hp takanakille. Ja nälkä vaan kasvaa...

    t. Repa
    Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
  10. #10
    Lainaa (Masa @ Loka. 24 2009,13:44) kirjoitti
    Samoin kaipaan parempaa moottorijarrutusta. Kulutusmittarin mukaan ruisku syötää koneeseen bensaa moottorijarruuksessa
    Saattaa se sitä vähän pehmentää, mutta kuulostaa kyllä aika hurjalta, sillä toihan tuhoaa katalysaattorin...
    '03 ZX6R
  11. #11
    niin tuo ruokahalu...

    formulaykkösissäkin on tehoja rutkasti, mut silti ne on pistäneet varuix vaihlelootan moottorin perään.

    eli sen ymmärrän jos pappatuntutriin haluttas lisää tehoja mut mikx pitäs saada 200 kaakkia takapyörälle..oisko sitte onnellinen? ja kauanko?

    terapeuttinen vaikutus on käydä ajamas aina silloin tällöin jollain kusiaisella..
    siinä alkaa miettimään et täs hommas on muutakin viehätystä ku hirmutehot.
    ainakin pitäis olla jotta jaksais kiinnostua vuosi vuodelta uudelleen.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  12. #12
    Lainaa (Tuppervaari @ Loka. 24 2009,20:48) kirjoitti
    niin tuo ruokahalu...

    formulaykkösissäkin on tehoja rutkasti, mut silti ne on pistäneet varuix vaihlelootan moottorin perään.

    eli sen ymmärrän jos pappatuntutriin haluttas lisää tehoja mut mikx pitäs saada 200 kaakkia takapyörälle..oisko sitte onnellinen? ja kauanko?

    terapeuttinen vaikutus on käydä ajamas aina silloin tällöin jollain kusiaisella..
    siinä alkaa miettimään et täs hommas on muutakin viehätystä ku hirmutehot.
    ainakin pitäis olla jotta jaksais kiinnostua vuosi vuodelta uudelleen.
    Et varmaan ole ikinä ajanut oikeasti tehokkaalla moottoripyörällä?
    Kyllä se vaan on mahtava tunne kun vääntää riittävän suoran auetessa tupen nurin ja +400 hevosvoimaa alkaa työntämään pyörää. Eihän sitä juuri muuhun voi käyttää kuin itsensä viihdyttämiseen, mutta hauskaahan se on
    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  13. #13
    Lainaa (Masa @ Loka. 24 2009,13:44) kirjoitti
    Mulla on -08 14-satanen Zetori, ja mä kaipaisin kovasti sitä, että sen matalilla kierroksilla olevan ruiskun viiveen saisi korjattua. Se, että se vastaisi kaasuun paremin ja nopeamin, se teksi paljon ajettavuutta lisää. Samoin kaipaan parempaa moottorijarrutusta. Kulutusmittarin mukaan ruisku syötää koneeseen bensaa moottorijarruuksessa, ja mulla on tunne että sen haluaisi pois. Muuten en kyllä tehoja kaipaa, vaan sitä ruiskun ahtauden ja tukkoisuuden korjaamista...

    Onko kellään kokemuksia em. säädöistä?

    Joutuuko heittämään commanderin kehiin, että onnistuu?
    Mulla on commanderi ja tre (glpro)+penkitys. Tosin myös muzzyn kokoputki. Aivan kuin eri moottori. Ei ole iso sijoitus. Toinen vaihtoehto on poistaa toisioläpät.
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  14. #14
    Lainaa (Tuppervaari @ Loka. 24 2009,20:48) kirjoitti
    niin tuo ruokahalu...

    formulaykkösissäkin on tehoja rutkasti, mut silti ne on pistäneet varuix vaihlelootan moottorin perään.

    eli sen ymmärrän jos pappatuntutriin haluttas lisää tehoja mut mikx pitäs saada 200 kaakkia takapyörälle..oisko sitte onnellinen? ja kauanko?

    terapeuttinen vaikutus on käydä ajamas aina silloin tällöin jollain kusiaisella..
    siinä alkaa miettimään et täs hommas on muutakin viehätystä ku hirmutehot.
    ainakin pitäis olla jotta jaksais kiinnostua vuosi vuodelta uudelleen.
    Tuleppa ensikesänä kokeilemaan. En rupea kuvailemaan fiiliksiä, koska verbaaliset kykyni ei riitä. Siitä olen varma, että Tabermankin unohtaisi rakkausrunot.
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  15. #15
    Lainaa (2jorma2 @ Loka. 24 2009,11:01) kirjoitti
    Lainaa (Mika 14R @ Loka. 23 2009,22:36) kirjoitti
    Tuo se meille, laitan pikku turbosetin siihen niin alkaa tulemaan varmasti yli 200 hp renkalta *
    Komppaan tätä. Jos meinaa saada 200 hp takaselta, niin joutuu tekemään koko joukon muutoksia. Itellä on stroker kit, nokat, kansi portattu, venttili jouset ja paljon muuta. Helpoin tapa on laittaa puhallin.
    Ihan vaan mielenkiinnosta: paljonkohan tulee moiselle turbosetille hintaa ?
    563+
  16. #16
    Lainaa (XIII @ Loka. 24 2009,22:42) kirjoitti
    Lainaa (2jorma2 @ Loka. 24 2009,11:01) kirjoitti
    Lainaa (Mika 14R @ Loka. 23 2009,22:36) kirjoitti
    Tuo se meille, laitan pikku turbosetin siihen niin alkaa tulemaan varmasti yli 200 hp renkalta *
    Komppaan tätä. Jos meinaa saada 200 hp takaselta, niin joutuu tekemään koko joukon muutoksia. Itellä on stroker kit, nokat, kansi portattu, venttili jouset ja paljon muuta. Helpoin tapa on laittaa puhallin.
    Ihan vaan mielenkiinnosta: paljonkohan tulee moiselle turbosetille hintaa ?
    Riippuu ihan siitä millä sataluvulla haluat tehon alkavan. Pikkutehot pikkurahalla ja isommat vähän isommalla rahalla.
    Nää on kuitenkin käsityönä tehtyjä, esim. Proboostin kanssa en pysty enkä halua alkaa hinnalla kilpailemaan, mutta noi mun tekeleetkin on vähän isompia kuin mitä niillä on normivalikoimissa.
    Itse asiassa ei taida löytyä mistään yhtä isoa kaupallista settiä mikä mulla on esim tossa omassa Kawassa.
    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  17. #17
    Lainaa (XIII @ Loka. 24 2009,22:42) kirjoitti
    Lainaa (2jorma2 @ Loka. 24 2009,11:01) kirjoitti
    Lainaa (Mika 14R @ Loka. 23 2009,22:36) kirjoitti
    Tuo se meille, laitan pikku turbosetin siihen niin alkaa tulemaan varmasti yli 200 hp renkalta *
    Komppaan tätä. Jos meinaa saada 200 hp takaselta, niin joutuu tekemään koko joukon muutoksia. Itellä on stroker kit, nokat, kansi portattu, venttili jouset ja paljon muuta. Helpoin tapa on laittaa puhallin.
    Ihan vaan mielenkiinnosta: paljonkohan tulee moiselle turbosetille hintaa ?
    Jokunen tonnihan siinä palaa, riippuen siitä mitä haluaa ja mitä tarvitsee lisäksi.

    Veikkaisin, että viidellä tonnilla alkaa homma olemaan kohtuullisen hyvin hanskassa. Jos katsastaa haluaa, niin alle kahdeksan tonnin ei taida homma onnistua.

    Mutta muistetaan, että noilla rahoilla saa sitten näihin mopoihin aina 100+ heppaa lisää föönillä. Ja tarvittaessa enemmänkin. Eli hepan hinta on kympeissä. Ja niitä tulee tuntuvasti. Ja kerralla. Jóhtaa suoraan teho-orgasmiin.

    Kun taas nuo slipari/commanderi/vapaavirtaussuodatinmodaukset ovat enemmänkin vain semmoisia korvienvälivirityksiä (eli omistajalleen hyvää mieltä tuottavia mutta käytännössä olemattomia virityksiä), jotka toki näkyvät penkityksessä muutaman hepan nousuna ja tuntuvat muka persdynossa (lähinnä kovemman äänen vuoksi), mutta lisääntyneen tehon hinta satasia/hp. Ja hepoja tulee sitten jopa muutama/kymmenkunta sillä parilla tonnilla mikä koko projektiin menee.

    Toki, kun lähdetään vaihtamaan nokkia ja porttaamaan, saadaan hiuken enmmän aikaiseksi ja oikeasti jo persdynossakin tuntuvia asioita aikaiseksi, mutta palaa sitä rahaakin oitis aika paljon lisää.

    Edelleen olen sitä mieltä, että puhallin on ainut oikea ratkaisu jos tehoja haluaa lisää.

    Se olkoon jokaisen oma asi, kuinka niitä sitten käyttää hyväkseen. 200 hp alkaa jo olla semmoinen lukema, ettei niitä saa missään käytettyä yrittämälläkään katukäytössä. Eikä tietysti ole tarviskaan.

    t. repa
    Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
  18. #18
    Lainaa (Masa @ Loka. 24 2009,13:44) kirjoitti
    Mulla on -08 14-satanen Zetori, ja mä kaipaisin kovasti sitä, että sen matalilla kierroksilla olevan ruiskun viiveen saisi korjattua. Se, että se vastaisi kaasuun paremin ja nopeamin, se teksi paljon ajettavuutta lisää. Samoin kaipaan parempaa moottorijarrutusta. Kulutusmittarin mukaan ruisku syötää koneeseen bensaa moottorijarruuksessa, ja mulla on tunne että sen haluaisi pois. Muuten en kyllä tehoja kaipaa, vaan sitä ruiskun ahtauden ja tukkoisuuden korjaamista...

    Onko kellään kokemuksia em. säädöistä?

    Joutuuko heittämään commanderin kehiin, että onnistuu?
    Commanderi kehiin ja poistat ne toisio kaasuläpät niin saat alas reilu 20 newtonia lisää vääntöä.
    Hidas ollakseen nopea.

    Suzuki GSX-R 1000 K6
  19. #19
    juu en mää mihnään vaihees ole väittänytkään, etteikö voima mukavaa olisi

    mutta..kuluu sarjaan missä masu ei tuu ikuna täyteen..
    ja eihän mikään vedä vertoja fiilikselle ku liha pistetään kunnolla liikkeelle.

    eli jos nyt sais sen kaxsataa takanakille ni tuntushan se kivalta jollei sitten lisävoima tulis ajettavuuden kustannuksella.
    mites ois parinkuukauden päästä.. ja tuo tehojen hyödyntäminen..melko vaikeaa noin katukäytös.

    ps..mielellään otetaan kuttu vastaan tuollaseen maustetun setorin koeajoon.. vaikkei kyllä oikeestaan kannattais..joutuu pian alkaa räpeltää omaakin uuteen uskoon.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  20. #20
    Uudessa MO-lehdessä (Saksalainen) oli projekti, jossa ZZR1400 muokattiin vakiosta Akran kokoputkella, toisioläpät poistaen ja laittamalla PCV+Autotune. Alkutilanteessa tehoja oli 180hp luokkaa ja lopussa 203hp. Putkeen oli jätetty killeri paikalleen (!), eli se poistaen olisi ehkä lähempänä 210. Väännön kasvu oli pieniä kierroksia lukuunottamatta max. 20nm luokkaa.

    Tuohon pyörään on todella helppo asentaa PCV+autotune. Ja tuntui säätävän seokset todella hyvin ihan ajamalla, ei siis penkkisäätöä, vain mittaus.



  21. #21
    Lainaa (hidas57 @ Loka. 26 2009,10:42) kirjoitti
    Uudessa MO-lehdessä (Saksalainen) oli projekti, jossa ZZR1400 muokattiin vakiosta Akran kokoputkella, toisioläpät poistaen ja laittamalla PCV+Autotune. Alkutilanteessa tehoja oli 180hp luokkaa ja lopussa 203hp. Putkeen oli jätetty killeri paikalleen (!), eli se poistaen olisi ehkä lähempänä 210. Väännön kasvu oli pieniä kierroksia lukuunottamatta max. 20nm luokkaa.
    Rengas vai konetehoja?
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  22. #22
    Lainaa (jyk4 @ Loka. 26 2009,11:53) kirjoitti
    Lainaa (hidas57 @ Loka. 26 2009,10:42) kirjoitti
    Uudessa MO-lehdessä (Saksalainen) oli projekti, jossa ZZR1400 muokattiin vakiosta Akran kokoputkella, toisioläpät poistaen ja laittamalla PCV+Autotune. Alkutilanteessa tehoja oli 180hp luokkaa ja lopussa 203hp. Putkeen oli jätetty killeri paikalleen (!), eli se poistaen olisi ehkä lähempänä 210. Väännön kasvu oli pieniä kierroksia lukuunottamatta max. 20nm luokkaa.
    Rengas vai konetehoja?
    Noniin, pitihän se arvata. Ei kerrottu. Oleellista tuossa oli arvojen muutos, eli mitä hyötyä sai noilla tempuilla. Erityisesti Autotunen toimintaa tutkittiin myös. Absoluuttiset arvothan riippuvat mm. penkistä ja kuun asennosta.

    Lisäksi korostettiin, että pyörä oli 'lähes' katulaillinen, Saksassa. Moottorista ei vaihdettu osia ja putki oli killerin kanssa katuhyväksyttyä mallia.



  23. #23
    Mikä Akran putki on E-hyväksytty full system Zetoriin? Onko se 4-2-1 mallia vai jotain muuta....
  24. #24
    Lainaa (Gari @ Loka. 26 2009,13:48) kirjoitti
    Mikä Akran putki on E-hyväksytty full system Zetoriin? Onko se 4-2-1 mallia vai jotain muuta....
    Hexagonal Racing/Evolution. Se on 4-2-1. Siistin näköinen ja painoakin putoo aika paljon. Sellainen oli tuossa lehtijutussa, en tiedä sen tarkemmin.
  25. #25
    Lainaa (hidas57 @ Loka. 26 2009,14:35) kirjoitti
    Lainaa (Gari @ Loka. 26 2009,13:48) kirjoitti
    Mikä Akran putki on E-hyväksytty full system Zetoriin? Onko se 4-2-1 mallia vai jotain muuta....
    Hexagonal Racing/Evolution. Se on 4-2-1. Siistin näköinen ja painoakin putoo aika paljon. Sellainen oli tuossa lehtijutussa, en tiedä sen tarkemmin.
    hiukan epäilisin, et oisko e-hyväksyttyä kokoputkea ainakaan akralta tohon setoriin..mut väliix sillä
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  26. #26
    Lainaa (Gari @ Loka. 26 2009,13:48) kirjoitti
    Mikä Akran putki on E-hyväksytty full system Zetoriin? Onko se 4-2-1 mallia vai jotain muuta....
    Epäilen ettei E-hyväksyttyä kokoputkea saa mistään, sliparit nou problem kun ne katitkin jää paikalleen.

    Faktaa ei ole mutta tälläinen hytinä



    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  27. #27
    Tuossa MO-lehden jutussa sanottiin, että putkella on ABE, eli yleinen käyttöhyväksyntä Saksassa. Tuo tarkoittaa, että mitään pyöräkohtaisia hyväksyntäpapereita ei tarvitse kuljettaa mukana. Että semmonen hytinä. Voihan tuo silti olla väärä tieto.

    Noilla Akran putkilla näkyy olevan e-numerot Saksan maahantuojan sivuilla.

    Itselläni on vastaava putki omassa pyörässä ja se on e-hyväksytty, numerot stanssattu ja kaikki. Eli miksei zetoriin voisi olla? Killerithän noissa on mukana. Ja katalysaattorin saa myös.



  28. #28
    Lainaa (Tuppervaari @ Loka. 24 2009,20:48) kirjoitti
    niin tuo ruokahalu...

    formulaykkösissäkin on tehoja rutkasti, mut silti ne on pistäneet varuix vaihlelootan moottorin perään.

    eli sen ymmärrän jos pappatuntutriin haluttas lisää tehoja mut mikx pitäs saada 200 kaakkia takapyörälle..oisko sitte onnellinen? ja kauanko?

    terapeuttinen vaikutus on käydä ajamas aina silloin tällöin jollain kusiaisella..
    siinä alkaa miettimään et täs hommas on muutakin viehätystä ku hirmutehot.
    ainakin pitäis olla jotta jaksais kiinnostua vuosi vuodelta uudelleen.
    Näinhän se taitaa mennä. Eihän kaikille koskaan mikään riitä. Joillekin riittää 600cc-pyörä,jollekin ei riitä edes 1400cc turbotettu Kawa vaan tarvitaan Bugatti joka taas pesee turbopyörätkin suorituskyvyssä. Tämä siis tapauksessa ettei raha ole ongelma! *

    Mutta tosissaan tämä lelujen virittäminen on sellainen loputon suo josta ei ylös tahdo päästä. Aina haluaa vaan enemmän. Mikään ei riitä. Eihän 1hv/kg-pyörässä ole mitään järkeä mutta kivahan se on. Ja kun sellaista on ajanut pikkasen pidempään alkaa miettimään että oliko tässä kaikki ja mitä pitäisi tehdä että olisi vieläkin kivempaa?! Eihän 1000-happainen Veyronkaan ole mitenkään järjellä perusteltavissa mutta silti sellaista valmistetaan ja jotkut vielä ostaakin. Tai no,ehkä jos olisi mahdollisuus omistaa Veyron niin kaipa se jo alkaisi riittämään. Bugatti Veyronin suorituskyvyn omaavien autojen kanssa ei Turbo-Busat tai Zetoritkaan enää ympärillä pyöri. *
    Vain turbo antaa kunnon voimaa!
  29. #29
    Lainaa (cool´eri @ Loka. 27 2009,10:04) kirjoitti
    Lainaa (Tuppervaari @ Loka. 24 2009,20:48) kirjoitti
    niin tuo ruokahalu...

    formulaykkösissäkin on tehoja rutkasti, mut silti ne on pistäneet varuix vaihlelootan moottorin perään.

    eli sen ymmärrän jos pappatuntutriin haluttas lisää tehoja mut mikx pitäs saada 200 kaakkia takapyörälle..oisko sitte onnellinen? ja kauanko?

    terapeuttinen vaikutus on käydä ajamas aina silloin tällöin jollain kusiaisella..
    siinä alkaa miettimään et täs hommas on muutakin viehätystä ku hirmutehot.
    ainakin pitäis olla jotta jaksais kiinnostua vuosi vuodelta uudelleen.
    Näinhän se taitaa mennä. Eihän kaikille koskaan mikään riitä. Joillekin riittää 600cc-pyörä,jollekin ei riitä edes 1400cc turbotettu Kawa vaan tarvitaan Bugatti joka taas pesee turbopyörätkin suorituskyvyssä. Tämä siis tapauksessa ettei raha ole ongelma! *

    Mutta tosissaan tämä lelujen virittäminen on sellainen loputon suo josta ei ylös tahdo päästä. Aina haluaa vaan enemmän. Mikään ei riitä. Eihän 1hv/kg-pyörässä ole mitään järkeä mutta kivahan se on. Ja kun sellaista on ajanut pikkasen pidempään alkaa miettimään että oliko tässä kaikki ja mitä pitäisi tehdä että olisi vieläkin kivempaa?! Eihän 1000-happainen Veyronkaan ole mitenkään järjellä perusteltavissa mutta silti sellaista valmistetaan ja jotkut vielä ostaakin. Tai no,ehkä jos olisi mahdollisuus omistaa Veyron niin kaipa se jo alkaisi riittämään. Bugatti Veyronin suorituskyvyn omaavien autojen kanssa ei Turbo-Busat tai Zetoritkaan enää ympärillä pyöri. *
    Legendaarinen Veyron-kortti otettiin esille
    Eipä tuo veironi nyt niin ihmeellinen kulkine ole verrattuna turbo-pyöriin. Varttimaili karvan päälle 10s menee jo vakio tonnisellakin. 0-400km/h veyronilla ottaa n. 50s. Paljonkos esim. Artsilla olisi noin pitkällä vedolla vauhtia..enemmän..olettaen että pelit kestää niin pitkän huudatuksen



  30.  
  31. #30
    Lainaa (jarrarit @ Loka. 27 2009,10:16) kirjoitti
    Lainaa (cool´eri @ Loka. 27 2009,10:04) kirjoitti
    Lainaa (Tuppervaari @ Loka. 24 2009,20:48) kirjoitti
    niin tuo ruokahalu...

    formulaykkösissäkin on tehoja rutkasti, mut silti ne on pistäneet varuix vaihlelootan moottorin perään.

    eli sen ymmärrän jos pappatuntutriin haluttas lisää tehoja mut mikx pitäs saada 200 kaakkia takapyörälle..oisko sitte onnellinen? ja kauanko?

    terapeuttinen vaikutus on käydä ajamas aina silloin tällöin jollain kusiaisella..
    siinä alkaa miettimään et täs hommas on muutakin viehätystä ku hirmutehot.
    ainakin pitäis olla jotta jaksais kiinnostua vuosi vuodelta uudelleen.
    Näinhän se taitaa mennä. Eihän kaikille koskaan mikään riitä. Joillekin riittää 600cc-pyörä,jollekin ei riitä edes 1400cc turbotettu Kawa vaan tarvitaan Bugatti joka taas pesee turbopyörätkin suorituskyvyssä. Tämä siis tapauksessa ettei raha ole ongelma! *

    Mutta tosissaan tämä lelujen virittäminen on sellainen loputon suo josta ei ylös tahdo päästä. Aina haluaa vaan enemmän. Mikään ei riitä. Eihän 1hv/kg-pyörässä ole mitään järkeä mutta kivahan se on. Ja kun sellaista on ajanut pikkasen pidempään alkaa miettimään että oliko tässä kaikki ja mitä pitäisi tehdä että olisi vieläkin kivempaa?! Eihän 1000-happainen Veyronkaan ole mitenkään järjellä perusteltavissa mutta silti sellaista valmistetaan ja jotkut vielä ostaakin. Tai no,ehkä jos olisi mahdollisuus omistaa Veyron niin kaipa se jo alkaisi riittämään. Bugatti Veyronin suorituskyvyn omaavien autojen kanssa ei Turbo-Busat tai Zetoritkaan enää ympärillä pyöri. *
    Eipä tuo veironi nyt niin ihmeellinen kulkine ole verrattuna turbo-pyöriin. Varttimaili karvan päälle 10s menee jo vakio tonnisellakin. 0-400km/h veyronilla ottaa n. 50s. Paljonkos esim. Artsilla olisi noin pitkällä vedolla vauhtia..enemmän..olettaen että pelit kestää niin pitkän huudatuksen
    Veyroni taitaa pärjäillä juuri ja juuri tehokkaimmille vakiopyörille 0-300km/h kiihdytyksessä. Laitetuille (varsinkin turbotetuille ja kaasutetuille) pyörille ei enää pärjää ollenkaan.

    Onhan noista aikoja mittailtu:
    http://www.ducatispot.com/forums/showthread.php?t=3972

    Veyron 0-300km/h 18.2s, eli Koeniggsegg CCX on nopeampi. Tekee kyllä tiukkaa pärjätä edes nopeimmille vakiopyörille tuolla ajalla...
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen