Sivu: 6 / 46:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567816 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 1357:sta
  1. #151
    Jos jengan pituus riittää, niin ei se harja kriittinen ole, jos ei ole visuaalisesti herkkä. Varsinainen tiivistys tulee paineen puolelle, eli sinne vanteen sisään, jolloin ilmanpainekkin puristaa tiivistettä kiinni.
  2. #152
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa skuikka kirjoitti Katso viesti
    Jos jengan pituus riittää, niin ei se harja kriittinen ole, jos ei ole visuaalisesti herkkä. Varsinainen tiivistys tulee paineen puolelle, eli sinne vanteen sisään, jolloin ilmanpainekkin puristaa tiivistettä kiinni.
    OK. Jostain vielä lukenut, että normilukite ja maks 10Nm. Onko näin?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  3. #153
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Joo, säästyy jalkoja kun ei tarvii kahteen kertaan karata kauppaan.

    Olen pariinkin otteeseen ollut tallilla sivustaseuraajana kun on venttiilinasentaja havainnut ettei uusi sovi vanteeseen.

    Onko se kulmaventiili niin paljon kätsympi, että on vaihtamisvaivan arvoista?
    Viimeiseen kysymykseen: Varsinkin etuvanteen kohdalla todellakin.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  4. #154
    Riippuu varmaan momentti venttiilin varresta, en kyllä yhteenkään minulla olevaan uskaltaisi 10Nm laittaa, sen verran ohkaisia ovat.
    Käytän noissa "sillee sopivasti" momenttia, se on SI-järjestelmässä varmaan jotain 5Nm (ehkä).
    Lukitteesta ei ole haittaa, hyötyä voi olla. En ole silti käytttänyt.
  5. #155
    Pieni pelko persiissä, onko kansipahvi ehkä mennyt..
    Kuinka nopeasti jäähdytysnesteet katoaisi pahvin/ kannen antauduttua?

    Muutama viikko/ muutama sata km sitten huomasin että paisari oli tyhjentynyt.
    Täytin sen joku desin-pari mitä sinne meni, eikä nyt ole vajonnut pinta ollenkaan (ellei millin vainoharhaisia kuvitelmaa lasketa..).
    Pakokaasut haisee omaan ja isän nenään normaalilta, ei löydy vuotoja, öljy normaalin väristä. Kaikki toimii.

    Siis pitäisikö edellämainitun ajomäärän jälkeen jo olla havaittavissa nestekatoa jos pahvi olisi palanut? Mitähän ton tutkiminen maksaa liikkeessä?
  6. #156
    Lainaa kievari kirjoitti Katso viesti
    Pieni pelko persiissä, onko kansipahvi ehkä mennyt..
    Kuinka nopeasti jäähdytysnesteet katoaisi pahvin/ kannen antauduttua?

    Muutama viikko/ muutama sata km sitten huomasin että paisari oli tyhjentynyt.
    Täytin sen joku desin-pari mitä sinne meni, eikä nyt ole vajonnut pinta ollenkaan (ellei millin vainoharhaisia kuvitelmaa lasketa..).
    Pakokaasut haisee omaan ja isän nenään normaalilta, ei löydy vuotoja, öljy normaalin väristä. Kaikki toimii.

    Siis pitäisikö edellämainitun ajomäärän jälkeen jo olla havaittavissa nestekatoa jos pahvi olisi palanut? Mitähän ton tutkiminen maksaa liikkeessä?
    Mikäs pyörä kyseessä? Yleensäkään oli kyseessä auto tai pyörä nii kansivauriota ei tartte ensimmäisenä pelätä. Todennäkösesti vaan fuskaa jostain nesteitä pikkuhiljaa. Autoista näppärä kattoo paineistamalla järjestelmä kylmänä et mistä vuotaa. Pura katteet veks ja käytät pyörää lämpimäks ja seurailet tiputtaako jostain ja vaikka pahvia tms alle,et näkee jos koneen jäähdyttyä vuotaa jostain.
    R1 07
  7. #157
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Jaahas... JMH väkästi tallissa kulmaventtiileitä issekseen, ja heti vastusti. Seuraa kysymys.

    Sen verran piukka oli sisäänpujottaminen, että ensiksi sain vaivoin pelkän tiivisteen reiästä lävitse niin, että kapea pää pilkisti vanteen sisäpuolelta. Sitten paljon silikonisprayta ja venttiilin runko perään. Tähän asti hyvin, mutta mutta. Tuon vastamutterin sain ainoastaan kunnolla jengalle ja kiristettyä kun laitoin sen nurin perin. Oikein päin laitettaessa siinä on syvennys, johon tiivisteen kapea pää vissiin jotenkin menee, mutta nyt se tiivisteen kapea pää lytättiin vannetta vasten. Käsimomentti, koska 14 mm hylsy, ja ei tietenkään supistinta pienempää momenttiavainta varten. Tiukkaan laitoin, mutta pystyyhän venttiiliä liikuttamaan pyörittämällä.

    Rengas makoilee tallin nurkassa, ja katson huomenna onko pitänyt ilmat, ennen kuin jatkan suurprojektia plus viisaita neuvoja täältä.

    Onko tämä nyt darwin palkinnon kerjäämistä?

    Kuvia.

    Näin sen piti tulla.


    Tuo pää vannetta vasten.


    Laitoinkin tuon pään vannetta vasten.


    En tiedä, miksi otin tämän.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  8. #158
    Poistettu
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Jaahas... JMH väkästi tallissa kulmaventtiileitä issekseen, ja heti vastusti. Seuraa kysymys.

    Sen verran piukka oli sisäänpujottaminen
    Viimeksi kun tuollaiset laitoin, laitoinkin kumin ensin reikään vanteessa ja siitä pujotin venttiilin läpi. Muuten pelkäsin kumin olevan kurtussa. Ei mulla ainakaan venttiilit kääntyile järkivoimalla kokeilemalla. Liukasteena vesi on tässä kohtaa voidetta parempi.
  9. #159
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    ^
    Juu toi oli ihan ehdoton, huomasin kanssa. Aluksi koko toimenpide vaikuttu fyysisesti mahdottomalta, mikäli olisi pyrkinyt pujottamaan tuon kumin venttiilin kanssa vanteen läpi.

    Tsekkaan illalla tuosta takasesta paineet, ja maanantaina ehtiikin väkästämään etusta. Jos se menee oppikirjan mukaisesti paikalleen taitojen suuresti kehityttä, niin ei auta kuin (m)asentaa takaseen tuo uudelleen, vaikka ilmat pitäisikin.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  10. #160
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    ^
    Juu toi oli ihan ehdoton, huomasin kanssa. Aluksi koko toimenpide vaikuttu fyysisesti mahdottomalta, mikäli olisi pyrkinyt pujottamaan tuon kumin venttiilin kanssa vanteen läpi.

    Tsekkaan illalla tuosta takasesta paineet, ja maanantaina ehtiikin väkästämään etusta. Jos se menee oppikirjan mukaisesti paikalleen taitojen suuresti kehityttä, niin ei auta kuin (m)asentaa takaseen tuo uudelleen, vaikka ilmat pitäisikin.
    Pääset asiantuntijaksi kun saan vaihdettua omaan mopoon moiset, tallilla ovat jo odottamassa vaihtoa kunhan kumit tulee vaihtokuntoon.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  11. #161
    Yleensä venttiilien rungot on vaihdettaessa ollut ehjiä. Pari päivää sitten vaihdoin renkaita ehkä 5 vuotta vanhaan YZF125R pyörään ja siinä molemmat venttiilirungot katkesivat käsin vääntämällä ja olivat jäljestä päätellen olleet milloin hyvänsä katkeamassa.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
  12. #162
    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    99% jarrujen tärinä johtuu kieroista jarrulevyistä.
    Nyt on jarrut vihdoin parin katkenneen ilmausruuvin jälkeen saatu taas kasaan.

    Vaihdoin sen pääsylinterin tiivisteen vaikkei sitä kukaan tärinän syyksi oikein tainnuttaa uskoa. No nyt on tärinät poissa eikä siis tarvinnut alkaa levyjä vaihtamaan, säästyipä muutama satanen!
  13. #163
    Lainaa cbr600pc31 kirjoitti Katso viesti
    Mikäs pyörä kyseessä? Yleensäkään oli kyseessä auto tai pyörä nii kansivauriota ei tartte ensimmäisenä pelätä. Todennäkösesti vaan fuskaa jostain nesteitä pikkuhiljaa. Autoista näppärä kattoo paineistamalla järjestelmä kylmänä et mistä vuotaa. Pura katteet veks ja käytät pyörää lämpimäks ja seurailet tiputtaako jostain ja vaikka pahvia tms alle,et näkee jos koneen jäähdyttyä vuotaa jostain.
    Ei löydy vuotoja eikä vanhoja valumia tahi mitään muutakaan. Mutta ei ole enää myöskään nesteet kadonneet onneksi, kaikki on normaalia. Jäi nyt mysteeriksi silti vähän häiritsemään että mihin voi pari desiä nestettä kadota mutta olkoon.
  14. #164
    Syylärin korkki ei toimi kunnolla?
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  15. #165
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Jaahas... JMH väkästi tallissa kulmaventtiileitä issekseen, ja heti vastusti. Seuraa kysymys.

    Sen verran piukka oli sisäänpujottaminen, että ensiksi sain vaivoin pelkän tiivisteen reiästä lävitse niin, että kapea pää pilkisti vanteen sisäpuolelta. Sitten paljon silikonisprayta ja venttiilin runko perään. Tähän asti hyvin, mutta mutta. Tuon vastamutterin sain ainoastaan kunnolla jengalle ja kiristettyä kun laitoin sen nurin perin. Oikein päin laitettaessa siinä on syvennys, johon tiivisteen kapea pää vissiin jotenkin menee, mutta nyt se tiivisteen kapea pää lytättiin vannetta vasten. Käsimomentti, koska 14 mm hylsy, ja ei tietenkään supistinta pienempää momenttiavainta varten. Tiukkaan laitoin, mutta pystyyhän venttiiliä liikuttamaan pyörittämällä.

    Rengas makoilee tallin nurkassa, ja katson huomenna onko pitänyt ilmat, ennen kuin jatkan suurprojektia plus viisaita neuvoja täältä.

    Onko tämä nyt darwin palkinnon kerjäämistä?

    Kuvia.

    Näin sen piti tulla.


    Tuo pää vannetta vasten.


    Laitoinkin tuon pään vannetta vasten.


    En tiedä, miksi otin tämän.
    Ja jatkuu. Etuvanteen kanssa kun olin saanut tiivisteen paikallaeen, niin venttiili halkaisi tiivisteen, kahdesti, vaikka oli silmät ja suut täynnä silikonia.

    Taitavat olla paskaa, ellei tuossa vanteessa ole jokin tosi eksoottinen venttiilikoko. Nyt on mp-renkaalta kikkareet tilauksessa. Katsotaan. Niin, ja takasen venttiilin käyn kiskaisemassa vittuun.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  16. #166
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Toimii.

    Kuvan kulmaventtiilejä tilasin neljä (onneksi). Noissa yksi O-rengas venttiilin puolella. Yhdellä O-renkaalla venttiilin runko jäi kantamaan sen verta vanteen harjaa vasten, että ei pitänyt, mutta patenttina otin ylimääräisistä O-renkaat, ja tuplatiivisteellä sain tarpeeksi paksuutta, että pitää.

    Talven aikana vois etsiä paksumpia O-renkaita noihin kaapissa oleviin venttiileihin.

    Asennus oli sitä yksinkertaisuuden luokkaa, mitä noin yleensäkin odotin, ennen kuin kohtasin Racefoxxin kamppeet

    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  17. #167
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Toimii.

    Kuvan kulmaventtiilejä tilasin neljä (onneksi). Noissa yksi O-rengas venttiilin puolella. Yhdellä O-renkaalla venttiilin runko jäi kantamaan sen verta vanteen harjaa vasten, että ei pitänyt, mutta patenttina otin ylimääräisistä O-renkaat, ja tuplatiivisteellä sain tarpeeksi paksuutta, että pitää.

    Talven aikana vois etsiä paksumpia O-renkaita noihin kaapissa oleviin venttiileihin.

    Asennus oli sitä yksinkertaisuuden luokkaa, mitä noin yleensäkin odotin, ennen kuin kohtasin Racefoxxin kamppeet

    Eikös sulla ollut siinä vanteen keskellä se harjanne?

    Riittääkö noin ohut O-rengas? Halkesiko ne halpisventtiilien tiivisteet jo paikalleen laittaessa ennen kiristystä?
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  18. #168
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Eikös sulla ollut siinä vanteen keskellä se harjanne?

    Riittääkö noin ohut O-rengas? Halkesiko ne halpisventtiilien tiivisteet jo paikalleen laittaessa ennen kiristystä?
    Oli.
    Tuplarengastus näytti riittävän viikonloppuna Alastarolla.(nyt nuo vanteet on taas irti)
    Halkesi venttiiliä läpi pujottaessa ennen kiristystä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  19. #169
    Tuli vaihdettua jarruletkut eteen ja siinä ilmatessa huomasin, että aina jarrua painaessa nousi ilmakupla jarrunestesäiliöstä. Mistähän tämä kertoo?
  20. #170
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa nakukuski kirjoitti Katso viesti
    Tuli vaihdettua jarruletkut eteen ja siinä ilmatessa huomasin, että aina jarrua painaessa nousi ilmakupla jarrunestesäiliöstä. Mistähän tämä kertoo?
    Että sieltä järjestelmästä tulee ilmaa pois? Ilma nousee ylös=pääsylinteriin ja paluureiästä sit jarrunestesäiliöön.
    Superbike #7
  21. #171
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Tuliko letkujen banjopultteihinuudet tiivisteprikat? Saattavat olla yleensä kertakäyttöisiä (ilman kikkailuja) ja alkavat vuotamaan.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  22. #172
    Se ilma löytää itsensä vielä ihan näkymättömästä raosta tai hiushalkeamasta sisään. Suosittelen käyttämään kunnollista alipaine täytintä, helpottaa hommaa kummasti kun mopon nestekanavat on niin pienet ettei painovoima enää toimi.
  23. #173
    Lainaus toisesta ketjusta : http://www.moottoripyora.org/keskust...arrujen-ilmaus

    Pari vastaavanlaista "hankalaa" tapausta ole saanut ilmattua ns väärinpäin, johonkin isoon ruuttaan tai tippakannuun, jossa on sopiva letku, jarrunestettä ja sitten alakautta nesteet järjestelmään. Täytyy vain pitää huoli siitä että jarrunestesäiliö ei tulvi yli reunojen.

    Tolla olen ainakin itse saanut pahimmat ilmausongelmat hoidettua. Ilma kulkee helpommin ylöspäin.
    Kawasaki ZXR 750R K1
    Honda VF 500F
    Honda VFR 750F
    Honda CBR 1000F
    Honda CBR 1000F
    Honda VF 1000F II
    Honda CB 750K
  24. #174
    Huomannu tuossa kun kylmemmillä keleillä lähtenyt liikkeelle niin ensimmäistä kertaa kun kytkimen päästää saattaa se vingahtaa, johtuisiko kylmistä öljyistä vai jotain kulunut? Lämmettyä ei mitään ongelmaa. Lämmitän toki pyörän johkin 40-50asteeseen ennenkuin lähden edes. Pyörä kawa z800.
  25. #175
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Nyt tarvis ketjulaahari väkästää pyörään. 2-2 Akroilla on olemassa kuvan kaltainen OEM osa, jotta ketju ei tule väliputkestä läpi. Nykyisessä pyörässä tätä ei ole, vaan jokin letkuklemmari/ kumi viritys. Tästä virityksestä on nyt elämä loppunut, tai ainakin sitä pitää pyöräyttää/ liikutella hieman, mistä sitten sain idean...

    Tuollakin tyylillä voi jatkaa, vaan mistäs taivuttelis jotain hieman kestävämpää, ja miten suojan liimais putkeen kiinni. Onko esimerkiks järkevää tuohota yksi perheen leikkuulaudoista, ja taivutella kuumailmapuhaltimella sopiva pieni pala?



    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  26. #176
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Nyt tarvis ketjulaahari väkästää pyörään. 2-2 Akroilla on olemassa kuvan kaltainen OEM osa, jotta ketju ei tule väliputkestä läpi. Nykyisessä pyörässä tätä ei ole, vaan jokin letkuklemmari/ kumi viritys. Tästä virityksestä on nyt elämä loppunut, tai ainakin sitä pitää pyöräyttää/ liikutella hieman, mistä sitten sain idean...

    Tuollakin tyylillä voi jatkaa, vaan mistäs taivuttelis jotain hieman kestävämpää, ja miten suojan liimais putkeen kiinni. Onko esimerkiks järkevää tuohota yksi perheen leikkuulaudoista, ja taivutella kuumailmapuhaltimella sopiva pieni pala?



    Mulla on tuossa tallissa 1,5mm venealumiiniä joka pitäisi kestää taivuttelua ja siihen pala leikkuulautaa kylkeen
    Elämä on onneksi mutkikasta
  27. #177
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Mulla on tuossa tallissa 1,5mm venealumiiniä joka pitäisi kestää taivuttelua ja siihen pala leikkuulautaa kylkeen
    No joo... Sit keksitään, millä koko komeus "liimataan" putkeen kiinni, ja valmista. Vielä jos sais kulutuspalan vaihdettavaksi, ni olis ihan ameriikkaa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  28. #178
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    No joo... Sit keksitään, millä koko komeus "liimataan" putkeen kiinni, ja valmista. Vielä jos sais kulutuspalan vaihdettavaksi, ni olis ihan ameriikkaa.
    Öö siis meinasin että tehdään tommonen kun tuossa ylemmässä kuvassa, ja tiettykin vaihdettavalla palalla.
    Elämä on onneksi mutkikasta
  29. #179
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Öö siis meinasin että tehdään tommonen kun tuossa ylemmässä kuvassa, ja tiettykin vaihdettavalla palalla.
    Nii joo... Siin pitää kattoo kiinnityksiä. OEM oli linkussa kiinni, ja linkussa pidempi pultti. Oliha tos jotain jalkatappisarjaa ja muuta. Tuijotellaan katetalkoissa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  30.  
  31. #180
    Hei, täällä tietämätön ensimmäisen pyörän omistaja. Mikä öljy falskaa kuva liitteenä...

    Kiitoksia
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
Sivu: 6 / 46:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567816 ... ViimeinenViimeinen