Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Terve!

Onkos porukalla kokemusta pyörien suojapeitteistä ja siitä, että naarmuttavatko pyörää?
    Tuulessa kuitenkin lepattavat ja samalla voisi ajatella, että hankaavat maalipintaa..
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
    viime kesänä käytin motonetistä ostettua suojapeittoa...ei ollu kallis ja hajos pakkasyönä, mut onneks vasta ajokauden päätteeks...

ei naarmuttanu ainakaan mulla pyörää...piti sitoa kiinni narulla pyörän alta, että kesti tuulella paikallaan, mut olikin hieman turhan iso se peite...tänä kesänä ostan hieman pienemmän...

jos kympin maksaa niin ei kai sitä voi odottaa, että se montaa vuotta kestää...materiaali on kai sama ku auton suojapeitteisse...
    -minä ihan ite!-
    -Yamaha FZ6s -07-
    Jos Motonetissä saat kympillä 1 kauden kestävän peitteen, kannattaa hakea ennemmin Biltemasta, maksaa vajaa 30€ ja kestää vuosia. Itselläni edellinen kesti 6 vuotta.
    tomppa, R1200GSA Rallye & R1100S
    Oon hieman harkinnu ostoa, jos en saa kämppää, jossa ois katos tai talli..Eipähän pyörä ois niin alttiina kaikelle paskalle yms.
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
    Enpä itse laita kuin puhtaan (puhtaahkon) pyörän päälle. Jos laite yltä päältä ravassa, niin eipä pressusta paljon hyötyä ole - pikemmin päinvastoin. Nyt hengittävän pressun alla, kun odottelee sisällä enempien lumien sulamista. Ulkosalla taas ei-hengittävä käytössä - silloin kun siis on.

-hh-

PS. Pressutkin syytä pestä aina välillä.
    Osaako joku antaa vinkkiä siitä minkä kokoinen suojapeite olisi sopiva Honda VFR 800:een.

Pienellä vaivannäöllä ja oikeilla hakusanoilla tieto löytyi vanhoista ketjuista eli XL on oikean koko VFR:ään. Nyt vaan sopivaa sisäkäyttöön tulevaa peitettä etsimään. Netistä löytyi merkkikohtainen peite, mutta hintaa oli 140€

En ihan noin paljoa meinannut sijoittaa

Edit: vastaus löytyi

ex VFR 1200F 2010
  7.  
    Mulla on joku yleismallin peite ja on syönyt maalia matkustajan "kauhukahvoista", ilmeisesti yhtä numeroa liian pieni peite(kireä noiden kahvojen kohdalta). Muuten ei ole naarmuttanut pyörää...
    paskapuhetta mutta otan sen silti...