Joo elikkä tuli semmonen ongelma kun sain ventiilit säädettyä ja pistettyä kaiken kasaan. Niin ilmentyi semmoinen ongelma että moottorista puskee ilmaa kaasarien kautta pois moottorista ihan kuin ventiilit jäisivät auki. Mutta kun tarkisitn ventiilin välykset uudestaa niin kaikki imuventiilit menivät 0.05-0.00 mm auki eli eivät todellakaan olleet auki. Tuli semmonen mieleen että imunokkaa takaisin asennettaessa takaisin niin että nokkaketju olisi mennyt väärään kohtaan, MUTTA kun irrotin nokan niin piirsin tussilla suoran viivan jotta sain sen juuri oikeaseen kohtaa takaisin.
Nyt voi siis laittaa omat ajatukset ja ideat. Mikä meni vikaan kasattaessa? Laite toimi ennen ventiilien säätöä hyvin, mutta jälkeen ei edes käynnisty.
Yamaha FZR 1000 -92
Tosin luin uudestaan ton sun juttus ja mitenkäs sä nyt olet ne venat säätänyt jos kerran nuo mittaustulokset ovat jotain ihan mitä lie.
<p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
En minäkään oikeen tajunnut mitä yrität kertoa??(lippa @ Loka. 22 2009,00:21) kirjoitti
HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
http://www.sefotec.fi
Nyt on kyllä venttiilit auki.. Mikäli jako on varmasti kohdallaan. *![]()
Pakkohan siellä on olla enemmän välyksiä kuin 0,05 tai peräti täys 0,00.. Välyksethän pienenee moottorin vielä lämmetessä lisää..
Uus säätö vaan! *![]()
<p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
Jeps tajusinki just et säädettii ne kaverin kans just vastakkaisee suuntaan eli enemmän auki eikä niinku olis oikeesti pitäny, kiitos vastauksista.
Yamaha FZR 1000 -92