Tulokset 1:stä 20:een 20:sta
  1. #1
    Kuukausi takaperin kyseinen Suitsa teki ajolenkillä tiukassa mutkassa oudon nykimisen. Illalla kun olin lähdössä muutamaa tuntia myöhemmin kotia kohti, pyörä käynnistyi muttei lainkaan huolinut kaasua tukehtumatta..

    Laitoin tankkiin kosteudenpoistajaa ja annoin pyörän käydä sillävälin kun hain huoltoasemalta uudet bensat. Kävi tosi vaivalloisesti ja savutteli jonkun verran. Tyhjäsin tankin, vaihdoin bensat, tarkastin tulpat ja kipinän, tarkastin myös ilmanputsarin. Mitään epäilyttävää ei löytynyt.

    Tosin nyt pyörä lähtee käyntiin enää vain kun sen kaataa kyljelleen ja starttaa.. Heti kun nostaa pystyyn, se sammuu.

    Mikähän tana sitä vaivaa..
  2. #2
    tarkistapa sivujalan katkaisija
    3 Kawaa ja Honda
  3. #3
    jos kaasari peli niin lähtisin sieltä suunnalta etsimään vikaa, esim kohot.
  4. #4
    hana
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
  5. #5
    Onks siinä kaatumisanturia?
    Jostain johdosta eriste puhki ja vetää oikoseen?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  6. #6
    Sivujalan katkaisija pelaa. Sain sen testattua viä sillon kun lähti pystyssä käyntiin.

    Huoltoon kun soittelin, niin veikkasivat myös kaatumisanturia, mutteivät osanneet sanoa siitä tai sen sijainnista sen enempää, ja olivat epävarmoja sen olemassaolosta kyseisessä mallissa.

    Kaasaripeli on kyseessä. Ehkä sen avaamalla voisi selvitä jotain.. Kyseisenä iltana, ennen kotiin lähtöä purin pyörän keulakatteet ja tiivistin ikkunatiivisteellä pleksin ja etu /yläsivukatteet, kun rämistelivät ärsyttävästi.
    Olisiko kyseisessä projektissa jokin johto sitten voinut ottaa itseensä..? Itse en kyllä mielestäni koskenut mihinkään tai käyttänyt väkivaltaa..

    Ei edes tullut mieleen, että siinäkin on voinut tapahtua jotain, kun teki menomatkalla sen oudon nykäyksen(kesken kaarteen melkein tukehtui-ja yhtäkkiä hyökkäsi eteenpäin, vauhtia 50kmh). Yhdistin probleeman heti siihen. Aiemmin ei ole tehnyt moisia.

    Jos jollain on tietoa kaatumisantureista, niiden sijainneista, hinnoista yms. tai joku muu ratkaisu ongelmaani, niin olisin überkiitollinen
  7. #7
    Niin, ei muuten olisi tullut mieleen kaataa sitä pyörää kyljelleen, mutta huollosta vinkkasivat, että kokeilee sitä- vois meinata sitä kaatumisanturia.. Tuppaa oleen jonot sielläkin sitä luokkaa, että jos venaa ni ei tartte tänä vuonna enää ajella.
  8. #8
    Ite ottaisin ne katteet pois uudestaan ja kattoisin johtosarjoja kuten jo aiemmin mainittiinkin.
  9. #9
    1250 Banditissa kaatumisanturi on kuskin penkin alla jossain keskipaikkeilla. Näytti lähinnä moninapaliittimen tulpalta. Eli sitä luulee helposti vaan johtosarjan liittimen tulpaksi.

    Tiedä sitten missä se muissa malleissa on.
    Tunturi Senator > Tunturi Tiger > Piaggio NRG PureJet > Honda CBR1000RR RR8
  10. #10
    Lainaa (SV Suitsa @ Syys. 27 2009,19:43) kirjoitti
    " pyörä käynnistyi muttei lainkaan huolinut kaasua tukehtumatta.."

    "Tosin nyt pyörä lähtee käyntiin enää vain kun sen kaataa kyljelleen ja starttaa.. Heti kun nostaa pystyyn, se sammuu."
    Paskaa kaasareiden suuttimissa 100 varmasti.
    dYNY

    "Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

    FEEL THE NOISE * *



    * Kawasaki ZX-10R '07*
  11. #11
    Mulla ainakin Bulussa toi kaatumisanturi on penkin alla melkeen keskilinjassa takaosassa sellanen musta mötikkä johon menee muutama piuha jos pääset pyörän ecu boxiin käsiksi sen saa sieltä ohjelmallisesti kyllä disabloitua
    Buell XB12s 06 106Hp 125Nm TakaGummilta Tuned By Make Ansavuori
  12. #12
    En usko kaatumisanturi vikaan.
    Testasin kesällä gsf:n anturin ja mopo ei edes yrittänyt startata
    anturin ollessa jotain 60 astetta kallellaan.
  13. #13
    tl:ssä kaatumisanturin pidin oli vääntynyt. oli vähän vinossa .sammui aina moottorijarrutuksessa,tais olla vika koodi 23
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  14. #14
    Eipä taida olla tuossa pyörässä kaatumisanturia ollenkaan...


    Tyhjäsitkö kaasarit ennen kuin laitoit uudet bensat?
    Jos *kaasuttimissa vettä sammuu heti kun antaa kaasua / käy todella huonosti tyhjäkäyntiä. Kaasuttimien pohjasta löytyy tyhjäys ruuvit.

    Ilmavuoto kaasuttimien ja ilmansuodatinkotelon välissä?
    Tarkista ne mustat kumiset "tötteröt" että ovat kunnolla paikallaan. Ilmansuodattimen asettamisen kunnolla paikalleen on helppo kädettää..

    edit:

    Oliko etummainen tulpanreikä kostea kun tarkistit tulpat?
    Jos siellä vettä niin käy vain yhdellä sylinterillä ja sammuu kun antaa kaasua. Tarkista ettei vedenpoisto reikä ole tukossa, löytyypi sylinterin oikealta puolelta.


    Tollasta tuli noin äkkiseltään mieleen, kyseiset viat aiheuttaa kuvaamasi kaltaisia oireita. Omakohtaista kokemusta löytyy... *



  15. #15
    Hienoa jälleen todeta, että täältä löytyy apuja!

    Kiitokset kaikille osallistuneille. Huomenna pyörän kimppuun ja kokeileen edellämainittuja..!
  16. #16
    Lainaa (japa86 @ Syys. 28 2009,18:37) kirjoitti
    Ilmavuoto kaasuttimien ja ilmansuodatinkotelon välissä?
    Tarkista ne mustat kumiset "tötteröt" että ovat kunnolla paikallaan. Ilmansuodattimen asettamisen kunnolla paikalleen on helppo kädettää..
    Ei taida vaikuttaa tuohon kyljellään käyntiin lähtöön ? Eikä pystyasennosakaan... ?
  17. #17
    Eikö näissä SV ole tyyppivikana vuotava tankin korkin tiiviste?Jos sitä ei ole uusittu, niin vettä kertyy ajan kanssa varmasti. Itse tyhjentäisin tankin ja puhdistaisin koko polttoainesysteemin. Sitten vaan kone käyntiin ja baanalle.

    Nim.merkillä SV:tä käyntiin sahannut



    "Hidas mutta kankee"
  18. #18
    Lainaa (jr66 @ Syys. 28 2009,22:47) kirjoitti
    Lainaa (japa86 @ Syys. 28 2009,18:37) kirjoitti
    Ilmavuoto kaasuttimien ja ilmansuodatinkotelon välissä?
    Tarkista ne mustat kumiset "tötteröt" että ovat kunnolla paikallaan. Ilmansuodattimen asettamisen kunnolla paikalleen on helppo kädettää..
    Ei taida vaikuttaa tuohon kyljellään käyntiin lähtöön ? Eikä pystyasennosakaan... ?
    No juu, ei vaikutakaan. Tuli vaan mieleen tosta nykimisestä ajossa. Ja samallahan tuon tarkistaa, kun tyhjää sen puoli litraa vettä niistä kaasareista *
  19. #19
    Iltaa!

    Jep. No kaasarissahan sitä töhnää sitten oli. Nyt käy ja kukkuu, mutta talven aikana kaasarien purku ja puhdistus!

    Oli se hyvä, ettei tarvinnu lähtee mitään k-antureita ettiin saatika tilaileen!

    Ja kiitokset vielä kaikille osaa ottaneille *
  20.  
  21. #20
    Tsekkaapa se tankin tiiviste sitten samalla ;)
    "Hidas mutta kankee"