Otsikon mukainen asia kiinnostaa. Eli sälyttääkö moni rakkaansa, moottoripyörä, talvisäilytyksen panttilainakonttorin lämpimiin sisätiloihin?
Siinä on ymmärtääkseni oiva tapa säilyttää pyörä talven kylmin aika vartioidussa paikassa.
Tuli vaan mieleen, itse en kuitenkaan tule noin tekemään.
Kutsutaanko moottoripyöräliikkeessä töissä olevia ihmisiä prätkätyöläisiksi?
Hilo
//Suzuki GS1100G
Niin oletkin(mr minä @ Loka. 21 2009,21:22) kirjoitti
Toisaalta ihan hyvä idea. Kanittaa pyörän vaikka satasesta niin kulut jää alle satkuun mitä tulee kun sen lunastaa pois.. Näin äkkiseltään ajateltuna. En tiedä miten lie toimivat moottoriajoneuvojen suhteen mut noinhan se säilytys saattas kans järjestyä mutta luulen että heillä saattaa olla joku säilytys maksu tuon kokoisille panteille..
"Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
Näin sanoo Helsingin Pantti :
Ajoneuvon täytyy pääsääntöisesti olla alle 6 vuotta vanha. Pantatessa täytyy mukana olla rekisteriotteen/rekisteröintitodistuksen molemmat osat: tekninen- ja ilmoitusosa sekä henkilöllisyystodistus.
Ajoneuvo jää meidän haltuumme, mutta se on edelleen rekisteröity panttaajan nimiin. Koron lisäksi perimme tallivuokran autoista 50 €/kk ja moottoripyöristä 20 €/kk.
Ajoneuvoja voi pantata vain Tampereen toimipisteessämme.
Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...