Xenon
lamppuna tarjoavat,, mahtaako kellään olla kokemuksia... *
Taitanee olla yhtä laillinen ku jälki-asennetut xenonit *![]()
-Miehen elämä on yhtä taistelua, päivällä leivästä ja yöllä lihasta.
* *
** KAWA *
Onko toi nyt sitten tavallinen halogeeni polttimo jossa on vaan sininen lasi ja suurempi teho? Onhan noita biltemassa ollut iät ja ajat. Vaarana on että johdotus, releet tai sulakkeet rupeavat pettämään tai umpio hajoaa kun se käy kuumempana kuin on tarkoitettu.
100/90W näyttäis olevan.. Voisin uskoa että rupeaa muovit sulamaan reunoilta kun tuommoisen laittaa paikalle.
[
Meillä päin tuommoisia tuotteita kutsutaan termillä humpuuki [humbuug:].
Jos virittää haluat osta kunnon Xenonit oikealla ballastilla niin saat valotehoa (K6k on ihan kiva). Muuten pysyisin kyllä Osrameissa.. Nightbreakereita ei voi paljon haukkua - paitsi hinnassa.
BMW R 1200 ST matkamopo & K2 YZF-R6 ratapeli & Speedfight 3 50cc kauppakassi
Entä kestoiässä. Amistuunarit ainakin sanovat, että saa kantaa kassikaupalla. Osram itsekään ei lupaa kuin puolet kestoikää tavalliseen polttimoon verrattuna.(tso @ Loka. 19 2009,00:17) kirjoitti
Triumph Bonneville Bobber Black -18
KTM 690 Enduro R -15
Vespa GTS 300 SuperSport -21
Velipoika jutteli että sen vävypoikakokelas on tilaanut noita aitoja nightbreakejä Saksasta ja ovat sitten paljon halvempia siellä.(tso @ Loka. 19 2009,00:17) kirjoitti
Samoja huonoja kokemuksia Naitpreikin kestoiästä...(B12 @ Loka. 19 2009,07:37) kirjoitti
Autossa ei kestänyt montaa tuhatta, joten kokeilu jäi siihen yhteen pariin, hinta huomioiden.
T765 RäsSi
GSX-R750 K8 =ex
CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
6-Horo 2005=ex
Mulla kesti Osramin Silver Star polsat reilun kuukauden. Ajomatkana vajaan tonnin. Sammuivat neljän päivän sisään molemmat. Olivat sentään tasalaatuisia.(Baltic @ Loka. 19 2009,08:56) kirjoitti
![]()
HD Sgs, Te300i, 748r, Sdr ,Hp2 Sport, Zx10r
Ex
Rsv Mille, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999 Xerox, F6B, Fe450, Te300 Te300i, Zx6r,exc450, Superduke r, Supermoto 950, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, Yzf R1
Huono kesto johtunee samasta syystä kuin joskus Ducatini mukana tulleiden Jenkkilästä tilattyjen "tehopolttimoidenkin". Tunnetusti ST-4 tuksussa oli valojen johdotus toteutettu hiuksen ohuilla johdoilla ja sitä tietä polttimoille tuleva jännite ei todellakaan ollut 13,5V, eikä edes 12V, niinpä kalliilla myytiin polttimoita joiden nimellisjännite olikin 11,5V, kirkastuihan se näkymä, juu. Rakensin sitten kokonaan uuden valosysteemin paksuilla johdoilla suoraan akulta, ainoastaan ohjaus releille tuli alkup. johdoista. Olihan muuten kirkkaat valot, (vähän aikaa), ja sitten vaihdoinkin tavalliset polttimot ja edelleen näki ihan hyvin.![]()
CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A