Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Hei vain!

Huomasin tänään kun olin pitkän tauon jälkeen lähtemässä viimeisiä kertoja heittämään lenkkiä SV:n kanssa että avain oli päässyt hukkumaan jonnekin. Illan sitä nyt olen etsinyt, eikä näy mailla eikä halmeilla. Niimpä etsin laatikosta vara-avaimen ja tein lenkuran sen turvin.

Siitä päästäänkin itse kysymykseen: onko kenelläkään kokemusta mitä kustantaisi vara-avaimen tilaaminen jostain valtuutetusta Suzuki huollosta? Ja vastapainoksi mitä avaimen teettäminen suutarilla kustantaisi?

Ja oletushan on, se että tuossa K3 Sv:ssä ei mitään kummempia ajonesto/muita härpäkkeitä ole, mikä estäisi esim. juuri avaimen teettämisen suutarilla. Ja toistetaan nyt, että tosiaan minulla on tallessa yksi avain, ja nyt sen kadonneen tilalle pitäisi hommata jostain vara-avain.

Kiitoksia etukäteen!
    Suzuki SV650s -03
    jeps ite hommasin orkkis aihion frankiltä (18€) ja viilauksen teki HGF Oy (8€)

edit omassa virta lukko vaihdettu muut lukot org vara-avain on tehty yammun avaimen aihioista
    avain aihion kärjessä on eroa

BMW R1200GS & RF 900 R projekti
    Aikoinaan teetin avaimen ihan tavallisissa lukkoliikkeessä ex-Sukisukiin. Hyvin pelitti
    <p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
    prisman suutari tekas 15 eurolla...
    Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
  5.  
    Paikallinen suutariliike veloitti 20€ noin 5 min. meni aikaa...
    (hinta on sama myös autonavaimille, eli ei mp-lisää) *