Oman CBR 1000 pyörän väri ei miellytä. Päähän pälkähti että maalautan katteet ja musta-kulta vois olla hyvä. Siihen yksinkertaiset siistit tarrat. Mutta onko kukaan nähnyt kultavärillä maalattua pyörää? Miltä näyttäisi, olisko siisti vai törkeä? Törkeänsiisti on tavoite *Googletin mutta en löytänyt mistään kuvia jotka auttaisi päätöksenteossa.
Honda CBR 1000, Magna 1100 Kawa ZR7s, BT1100, XJR1300,Triumph Speedmaster 900
Kulta sopii choppereihin mutta en laittais muoviluotiin moista väriä ainakaan liikaa...
Ehkä joku "John Player Special" teema, mustaa kultaisilla raidoilla ja teksteillä?
Esimerkki, Toinen ja Kolmas.
Trumpalla oli aika sopiva väritys Tässä Daytonassa.
Dirty Nasty Furriner
Jammun golden edition. Ite en syty ihan hirmuna.
Yamaha R1 Gold Edition
Kun taasen uuden rykkösen vakio musta-kulta on mielestäni älyttömän hieno! Paljon mustaa, ripaus kultaa.
Yamaha R1 -09
Eikös susukin GSXR ole tehty noilla värityksillä?
Vuosimallia en muista,mutta joku ihan viimevuosien mallistossa ollut?
Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
Aina maku asia enkä tiedä miltä näyttää livenä, mut mun mielestä aika hyvä. erottuu joukosta, mut ei o kuitenkaan turhan härski.(Maattami @ Loka. 17 2009,12:38) kirjoitti
-- Kyllä sen kestää, kun tietää miten hyvää se mulle tekee
<s>Pappa Tunturi -76 -> Yamaha DT 125LC -84 -> Honda CB 500 -01 -> Honda CB 600F Hornet -06</s> -> Kawasaki Z1000 -09
ei varmasti huono vaihtoehto olleskaan..
musta pääväri ja kullalla kevennetty esim vanteet ja rohkeasti muutakin osaa.
niin projektihaaveena ois edelleenkin tuo rottapyörä ja toinen mikä mielessä eräänlainen kevyesti motivemaalattu mutta rohkeesti väritetty muoviluoti.
-esmes-
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Kullitettuna CBR muistuttaa kyllä dildoa... Jollain muulla värityksellä siitä vois saada inhimillisen näköisen![]()
563+
No, tavallaan... dildo kuin dildo ei värillä väliä(XIII @ Loka. 17 2009,15:22) kirjoitti
![]()
Honda CBR 1000, Magna 1100 Kawa ZR7s, BT1100, XJR1300,Triumph Speedmaster 900
Ohan tosta bussikasta k9 kumu
http://www.2009hayabusa.net/
Mulla hieman toisenlainen päähänpinttymä. Pitäisi saada matkalehmä Rothmans väreillä.. *![]()
Tähän tyyliin
![]()
Kyllä se on niin että liika kulta pilaa hienon mustan... ja toisaalta turhan suuri määrä värejä pilaa (mielestäni) kokonaisuuden, toi Rothmans alkaa olemaan jo siinä ja kintaalla. Siihen vielä kuski erivärisellä ajopuvulla niin alkaa olemaan värikartta kasassa.
Miksei voisi kokeilla -70 luvun kikkoja, candya ja helmiäistä? Musta perusväri, sopivasti kultaisia tehosteita, hilettä ja lakkaa... ja miestä kaatuu kuin heinää![]()
Dirty Nasty Furriner
Täällä vähän samat aatokset...
Meinaavat talvella "riisua" mun mopon muoveista ja tehä "faitterin" *, mut mikä väri ois sit bueno *
Mä oon aina haaveillu sellasesta ZZ-Topin Cadzilla värityksestä *
Eipä tosin sit "riisuttuna" ois enää kun tankki ja vähän jotain "muovii" maalattavana *
...kattoos nyt mitä tapahtuu..ainahan sitä saapi näin synkkinä syysiltoina fiilistellä *![]()
Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
Porvoosta löytyisi FantasyArt, etteköhän Sonjan kanssa keksisi jotain kivaa...
Vaikka sitten liekkejä:
![]()
Dirty Nasty Furriner
RM Heinolla oli noi molemmat värit viime alkukeväästä jolloin hain 10R sieltä.(jamas @ Loka. 17 2009,20:27) kirjoitti
Mun mielestä noi molemmat väritykset on erittäin hyvin onnistuneet.
Ehkä kultaa tossakin ihan vähän liikaa...EHKÄ
Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
Makuasioitahan nämä, mutta kyllä mun silmiin musta/kulta sopii todella hienosti... Oli yksi syy aikanaan ostaa tollanen jeep cherokee limited mallina, kun oli mustaa ja kultaa
Alla muutama esimerkki mopo...
Kaverin 636
Toinen taistelija
Busa, missä tosin kromia ja hopeaa kullan kanssa
Gsxr taistelija
Omasta mielestä toimii väri yhdistelmänä helvetin hyvin![]()
Niin kummasta?(XIII @ Loka. 17 2009,15:22) kirjoitti
![]()
"Nälkä ei lähe, se vaan siirtyy..."
"Täydellisyyteen kannattaa pyrkiä, siellä on tilaa kaikille, mutta ei vielä ketään..."