Löytyykö Pariisin läheltä kohtuuhelposti saavutettavaa majoitusta, jossa olisi turvallinen paikka moottoripyörille ja hyvät yhteydet keskustan suuntaan (metro/juna)?
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Jos pariisiin asti lähtee niin suosittelen laatua...Ritz-hotelli ja sieltä kämpäksi La Suite Impériale. vain 12000e/yö....![]()
Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
Pariisissa, kuten kaikissa muissakin isoissa Euroopan kaupungeissa käytän samaa taktiikkaa. Ajan kaupungin Tourist Infoon ja kerron millaisen huoneen haluan, millä palveluilla (garage for motorcycle) ja missä hintaluokassa.
Toimii erittäin hyvin.
Jovvain...
IBIS-paris-porte-de-bagnolet oli ainakin hyvällä paikalla, metroasemalle matkaa about ~200m. Pärrän saat ihan omaan pihaan jossa MIB-tyyppinen vartiahemmo. Reception lasi-ikkunan takana eli ainakin itse uskaltaisin jättää pärrän yöksi tai vaikkapa päiväksikin tuohon pihaan.
Hotelli muuten on mallia: "ajaton" - "tyylitön" että ei mitään romanttista iltaa etsiville he hee....vankkaa IBIS-tyyliä !
Aamupala varsin vaatimaton..m-croisette+kafé+latte+mehu...jooo, oli hilloa kans...
Viereisessä rakennuksessa ETAP hotelli myöskin, taitaa muuten olla ihan samaa ketjua nuo että hinnoissa ei juurikaan mitään eroa.....
No sitten on vielä nämä Formule-muovi-laivanhytti-halpis-huoneet, hintaan sis. aina aamupalat ja aikas runsaat: "syö niin paljon kuin haluat" systeemiin..kliks
ps. Eiffel-tornille kun meet niin tänne vaan parkkiin ! Siitä saa ajella läpi ja on maksutonta (kiekkopaikkoja tosin), eikä tarvii kävellä pitkästi !
![]()
Formule1, Etap ja Ibis hotelleja suosimme matkallamme aikanaan. Tosin välillä varsinkin Formuleissa oli enemmän venäläisiä rahtareita kuin tavallisia turisteja Ottakaa mieluummin omalla kylpy tilalla varustettu huone. Jos löydätte perhemajoitusta se on halpaa pariskunnille. Tutustuu samalla paikallisiin ja saa usen hyviä vinkkejä matkalle. Edellyttäen kuitenkin että on edes hieman yhteistä kieltä puhuttavana. Hauskaa matkaa Ranska on hieno maa!
Onneksi luuserit ovat jo luovuttaneet.
Joskus joo oltiin Tukholman lähellä Ibis hotellissa yötä Norjasta palatessa. Oli hinta-laatu-suhteeltaan erinomaisen oloinen mesta. Pitääkin tutkia noita saman ketjun hotelleja tarkemmin. Kiitoksia neuvoista ja "mchuurteelle" parkkipaikkavinkistä
.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
+ 1,(RataRR @ Joulu. 01 2009,08:15) kirjoitti
Etenkin Pariisi on suurkaupungiksi upea.
En ole päässyt moottoripyöräillen sinne vielä, mutta jonkin verran työ- ja vapaa-ajan matkaillut.
Noteerannut itse, että joskus, jos on rahaa, niin teen näin:
varaan netistä jonkun hotellin ja ajan pyörän sinne.
En yhtään epäröi jättää pyörää varaamani hotellin eteen kadun varteen.
Ranskan maaseutu, aivan Pariisin rajalta alkaen, kohti Shampanjen laaksoa, mielettömän upeita maisemia ja kivoja teitä (joita niitäkin siis joutunut ihastelemaan ja siellä seikkailevia pyöriä kahdehtimaan vain bussin kyydistä group-leaderina...)
Siis toivotan kanssa antoisaa matkaa!
BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
"Viereisessä rakennuksessa ETAP hotelli myöskin, taitaa muuten olla ihan samaa ketjua nuo että hinnoissa ei juurikaan mitään eroa.....
No sitten on vielä nämä Formule-muovi-laivanhytti-halpis-huoneet, hintaan sis. aina aamupalat ja aikas runsaat: "syö niin paljon kuin haluat" systeemiin..kliks"
Etapeilla ja Formulalla ei ole muuta eroa kuin Formuloissa on vessat käytävällä ja Etappihuoneissa on omat veskit. Samaan ketjuun kuuluvat molemmat kuin myös Ibis ja Novotel eli accorhotels
Etapin huone
ja Formulan huone![]()
<p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
Tässä olis yks leirintäalue aika sopivalla paikalla.
http://www.mobilhome-paris.com/en/frames.htm
Kattele hintoja ym.
Troppasie pitin tulimma, tukkusissa on vesselämbi matata.