Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
    jos vm.05 molemmat, niin kumman puoleen kääntyy.

gigseri vaiko kawa.
    olisko objektiivisia perusteluja?

kuski 188cm/110kg, et onko oikein kumpikaan kohillaan?
    Ite ajanu nyt kaks kautta 10r ja ihan hyvä ollut miun pituselle 188cm. Vikojakaan ei ihmeemmin ole ollut ainoastaan kuluvia osia vaihdettu. nyt kun myyntipuhe pidetty ni tos ois =owner_vehicle&PL[0]=listOwnerVehicle.php]kawasaki
    Kawasaki zx-10r
    osta kumpi enempi kiinnostaa. turhaan sä täältä kysyt sitä.
    Kawasaki Ninja ZX-10R
    Itse suunnilleen samanmittainen. mutta vajaat 15kg kevyempi..

Itse en edes ajattele noita ainoaksi pyöräksi..
    Mukavahan noita on käydä kokeilemassa välillä, mutta väsy tulisi, jos 10000km kaudessa pitäisi könöttää noiden puikoissa.. Pienenpi kaveri saa varmasti aivan eritavalla irti noista?

Hyvin on kyllä täyttänyt omat vaatimukset, tämä sport-tourer linjakin.

ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
    Lainaa (tpower82 @ Loka. 10 2009,14:13) kirjoitti
    Vastaa vaikka ajoasennon tilavuuteen? Eiköhän tuostakin ole hyötyä ostoa varten.
    Bensa haisee hyvälle ja vauhti tuntuu kivalle
    Lainaa (Number28 @ Loka. 10 2009,16:29) kirjoitti
    Lainaa (tpower82 @ Loka. 10 2009,14:13) kirjoitti
    Vastaa vaikka ajoasennon tilavuuteen? Eiköhän tuostakin ole hyötyä ostoa varten.
    no eiköhän se kokemalla selviä. joka toiselle on hyvä ei välttämättä toiselle oo
    Kawasaki Ninja ZX-10R
    Mulla on ollu K6 gikseri ja sehän on sama peli kuin K5. Helvetin hyvä peli. Kawamiehenä tekee pahaa sanoa, mutta noista kahdesta se K5 suzuki.

Ai niin ne perustelut: Suzuki hienompi ja on siin ainaski parempi mittaristo

Noista kahdesta mun valinta olisi suzuki, se on vaan niin hyvä.

Ps. Uusista ottaisin kuitenkin 10R kawan.
    Supermoto
    Lainaa (raikkonen @ Loka. 10 2009,21:00) kirjoitti
    Mulla on ollu K6 gikseri ja sehän on sama peli kuin K5. Helvetin hyvä peli. Kawamiehenä tekee pahaa sanoa, mutta noista kahdesta se K5 suzuki.

Ai niin ne perustelut: Suzuki hienompi ja on siin ainaski parempi mittaristo
    No siis -05 kybä on ilman muuta tyylikkäin kybä, jos multa kysytään. Jos tykkää todella häjjystä pyörästä, niin osta se -05 kybä. Ja niille vääntäjille tiedoksi, että nyt puhun siitä miltä pyörä tuntuu, enkä siitä miltä käppyrät näyttää
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
    Parhaitenhan se kyllä selviää kun menee koeajamaan molemmat pyörät. Molemmissa varmasti tehoa enemmän kuin riittävästi. Omasta mielestäni tuo -05 mallin 10r on kaunein ja mahtavin pyörä mitä on. Häijyn näköinen keula, korkea perä, mahtava ajoasento ja raaka moottori on kyl yhdessä sellainen paketti et ei paljoa parempaa vois toivoa. Suzuki myöskin kieltämättä erinomainen pyörä, joskaan en tykkää Suzukin ajoasenonosta. Olen 186cm pitkä ja pitkäraajaisena tuo Kawa on parempi alla. Oli lähellä tuollaisen -05 Kawan osto viime syksynä mutta tuli niin hyvä tarjous nykyisestä pyörästä että jäi kaupat tekemättä

636 -06
    10 R.Koneessa on sitä luonnetta,mitä gixeristä puuttuu.
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
    Itellä oli aiemmin -05 10R ja siinä ainakin fiilistä ja äijämäisyyttä riittää...
    Eiköhän molemmissa ole luonnetta ihan tarpeeksi. Henkilökohtainen istuvuus omaan lapaseen olisi se, mitä itse painottaisin.

Vaikkei vakiopyörä ole tietysti kuin pelkkä aihio, K5:lla Troy Corser voitti Superbiken MM-tittelin 2005.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
    Itsellä ollut molemmat ratakäytössä, ja itse ottaisin Suzukin. Suzuki on vakaa ja uskomattoman helppo ajettava. Kawa on ketterämpi, mutta hieman hermostuneen oloinen. Kawasta saa hyvän, mutta se vaatii paljon töitä. Lisäksi sen vaihdelaatikon kanssa on ollut ongelmia. Toisaalta, Kawa on mielestäni paremman näköinen, ja varmasti hauska peli kikkailuun.
    - JAM Racing Team -
    Yhden kesän Vihreellä 04lla ajaneena voin sanoa että erittäin tyytyväinen, kuskin pituus 173cm ja paino 58kg, pyörä vie miestä kuin kilon perunapussia *
    Seitsemäs kesä lähtee kohta 10:llä. Ja ihan vapaaehtoisesti. Mittaa mulla 190 senttii ja 84 kiloo. Ikää jo sen verran etten ihan notkein oo.
    Mutta kivaa on ja aina lähtee!

Ei kai Gixserissä mitään vikaa olis, mun juttu vaan on limegreen *
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  17.  
    Lainaa (winstrol @ Loka. 09 2009,18:09) kirjoitti
    kuski 188cm/110kg, et onko oikein kumpikaan kohillaan?
    Ei. Painoa liikaa pituuteen nähden.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders