Eilen sattui ja tapahtui minulle ja mun motoristi kaverille ajossa ja pysähdyksissä.
Miten on mahdollista, että aina minulle sattuu ja tapahtuu? Eilen kun menin käymään kaverin kanssa joka oli myös prätkällä mukana liikenteessä. Mentiin käymään Mikkelin hong kong tavaratalossa. Ajettiin parkkipaikalle. Pysähdyttin sellaiseen kohtaan missä sattui olemaan alamäki. Minä pysähdyin hänen viereen ja sitten alko tapahtua jotakin.
Hän ihmetteli siinä mun vieres, että mitä oikein tapahtui kun se kuuli, että mikä rysähti hänen takana. Minä hän se kaaduin omalla prätkällä paikallaan parkkipaikassa maahan. Kuulu aikamoinen rysähdys ja enkä itsekkään vielä hoksaa sitä, että mitä siinä oikein tapahtui. No vähän aikaa mietin, että mitähän tässä oikein meinaa pitäisi tehdä? Piti vaan nousta ja nostaa prätkä takas pystyyn. Ja parkeerata se siihen parkkiruutuun niin kuin oli tarkoituskin. Mutta se vaan sattui kaatumaan sillä hetkellä.
Kaikki siinä ohi kulkijat jotka taisi olla siinä vieressä. Katsoi samalla minuun päin. Ja varmaan ajattelivat, että onkos tuo ny hassu motoristi kun ei malta pysyä pystyssä edes seisoalteen? Minulla oli onnkesi pieni vauhti päällä. Ei tapahtunut mitään sen kummempaa.
Oli se sen verran jännä juttu, että sinä päivänä nauratti ja harmitti koko ajan. Että miten tälläistä voi tapahtua? Mutta ei hän sille voi mitään. Tekevälle sattuu.
![]()
![]()
![]()
Ettet ois vaan ollu kännissäsillon sitä kaatuu helposti ihan kävellessäkin
no ei vais johan sen lakikin kieltää!
YZF1000R
Se on toi alkava dementia, unohtaa laskea jalat tapeilta kun pysähtyy![]()
Chief Dark Horse -22
Tracer GT -18
F 700 GS -13
GSR 600 -06
FZS-600 -00
Virago 535 -99
Kyllä kaikki on kaadettu ja osa useaan kertaan.![]()
poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
(JOLLI @ Loka. 09 2009,18:05) kirjoitti
Kieltääkö laki känässä kävellessä kompuroinninkin??
Voi perkele, täytyy olla seuraavalla kerralla varovaisempi...
![]()
![]()
Threadin aloittajalle: Mitäpä tuota kummeksumaan. Näitä sattuu ja vahingoista oppii...ainakin joskus.![]()
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004