Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Olen yrittänyt etsiä eri foorumeilta värikoodeja mutta huonolla menestyksellä. Voisiko joku auttaa että pääsisi maalauttamaan monsterin.
    - Onkohan seuraava koodi oikea PPG Ducati Red 473.101
    - Sitten helmiäisvalkoinen joka on noissa uusissa Duksuissa, sitä en löytänyt
    Bimota DB6 ja Ducati Pikes Peak
    Tällaista poimin jostain netistä ylös kun itse hain valkoiselle koodia. Kuulema noilla koodeilla on kuitenkin vielä eri sävyjä, joten päädyin sitten lopulta GM:n kartasta löytyvään helmiäisvalkoiseen jolle on vain yksi sävy määritelty... helpompi hommata maalia myöhemmin korjauksia varten.

Ducati 1198
    Ducati anniversary red, code. 473.101 (PPG);
    Transparent, code. 228.880 (PPG);
    Racing Black frame, Graphite Grey wheels.
    Pearl white, code. 490.019 (PPG);
    Näyt olevan Keski-Suomesta, kenties nykäskylästä maaleja hommaamassa? Minä kesä takaperin yritin kanssa noita Ducatin alkuperäisiä sävyjä saalistaa eikä PPG:n maaleja löytynyt sillon ainakaan koko kylältä, lähin myyjä olisi ollut tampereella. Mutta silloinen Pintaväri oy löysi dupointin kartasta vastaavia sävyjä, tosin sekin aika salapoliisityön kautta jotenkin fiatin karttaa katsomalla

Ja alkuperäsiin kyssäriin niin tuo zpeten valkoisen sävy on ainakin mainittu netissä monella eri sivulla, eli on varmaan oikea. Toivottavasti vaan löydät PPG kauppiaan niin homma sujuu helpoiten jos ihan täsmälleen saman sävyn haluat
    Toi punaisen koodi on ollut tuo sama jo yhdeksänkymmentäluvulta asti ainakin, luulisi sen pikkuhiljaa valuneen myös pienemmille maalikauppiaille..
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
    Kiitos nopeista vastauksista, nyt ei muuta kuin maalikauppoja kiertelemään Jyväskylään tai sitten tilataan Tampereelta. Tarkoitus on toteuttaa kaikki raidat ja tekstit maalaamalla ei teippaamalla ja tietysti paljon lakkaa päälle olen nimittäin vahaushullu.
    Bimota DB6 ja Ducati Pikes Peak
  6.  
    Zpeten antamat on oikein. Mulla lukee myös nuo ohjekirjassakin.
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4