Do niin
Millessä on Revolution ja killeri on ollut hyllyssä kokoajan.
Wunderlich näyttäisi kauppaavan Remukseen erilaisia killereitä lähinnä Bemari osastolla, mutta...
Remuksen Revolution sliparien mitat on samoja ainakin Remuksen sivujen mukaan niin...
Menisköhän tollanen ns. suora killeri millen Remukseen.
Voisi kokeilla tuunata killerin, joka ei ihan niin tehokas ole kuin se mukana tullut joka ei varmaan kovin kaksisesti hengitä. On se putken pää rypistetty kasaan ja onhan siellä snadi reikäkin.
Tietty eihän tommosen tekeminen iso homma olis, mutta kun ei ole noita metallin työstö värkkejä...
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
Hieman modifoin Remuksen killeriä.. Eli rautasahalla poikki ja vajaa 10 cm loppupätkä 5 mm pultilla siihen niitin reikään. On vähän sellanen feikkikilleri siis.
Suora killeri ei käy varmaan mitenkään, ei ainakaan minun Remukseen. Tai mitä nyt suoralla tarkoitat, mutta pikku mutka siinä pitää olla, jotta se sinne perille asti menee.
Tyhjä putkenpätkä se alkuperäinenkin killeri on, ei siinä ainakaan minulla mitään rypistyksiä ole.
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.
jep suoralla tarkoitan juuri sitä killerin päätä joka tulee sinne sliparin sisään. Millen revolution killerissä se pää on rypistetty läjään tähden omaisella kuviolla.
Idea on muuten sama eli tehdä feikki killeri. Mulla on siellä sliparin sisällä myös tuki joka pitää killerin sisemmän pään paikallaan siellä sisällä. Muistatko sen killerin alkaisijaa?
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
32 mm päältä ja 29 mm sisältä, vaikka kai tuon olisit itsekin osannut mitata, jos sulla on killeri hyllyssä..? Vai ymmärränkö lukemani väärin..
Ei ole tosiaan mitään supistuksia K 12 S:n killerissä, ihan tyhjä putkenpätkä se on. Ehkä se on merkkikohtaisesti ja tarpeen mukaan supistettu.
Feikkipätkä näyttäis pysyvan paikoillaan ihan tukemattakin, kunhan vaan pikku ruuvilla, aluslevyillä + lukkoprikalla varmistat. Taisin laittaa nyloc-mutterinkin, mutta lieneekö tuolla kuumassa paikassa mitään tekoa. Sulaa se mutterin muovinen lukkorengas ilmeisesti kuitenkin.. Vähän kärsivällisyyttä ja sorminäppäryyttä se vaan vaatii, sekä muutaman kerran prikkojen ja mutterien ravistelua putkesta.
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.
Ei mullakaan mitään supistuksia ole, pelkkä putki, mikä on loppupäästä hieman taivutettu alaspäin.
Tosi tehokkaasti vaimentaa ääntä työ killeri kylläkin. Pyöränä on Kawa 10R.
Ei tuossa kuvan putkessakaan näytä olevan mitään supistusta. Saattaa olla etten nyt ymmärrä ketjun aloittajan kysymystä.
PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
Muistaakseni mitat stemmaa - kirjoittelin tuota viestiä Milanossa niin on vähän matkaa tallille ;)
Vois siis lähteä siitä, että Remuksen Revolution killerit on periaateessa samasta putkesta ja varmaankin samalla muodolla väsätty, mutta ehkä se pää hieman vaihtelee.
Nyt pitää hommaa tollanen "supistamaton" malli ja duunaa siitä feikki killeri...
Onkohan sliparin sisä halkaisijakin ihan sama? ihan mielenkiinnosta... Pitää mittailla kun kotiutuu.
Juu ja siinä wunderlictin killeissä ei sitä supistusta ole, mutta se onkin Bemarin... Millen vastaavassa on.
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
Öööö.ö
Nyt en oikein ymmärrä, mitä hyötyä on feikki-killeristä?
Itselläni kylläkin Yoshin putki, killeri odottaa autotallin hyllyssä tulevaa tarvetta vähentää älämölöä.
Siis, miksi feikki-killeri, kun sen voi jättää pois?
* Joka kaasua säästää, se moottoriaan vihaa
Ihan siksi, että ainakin mun Remus on CE hyväksytty K 12 ässään ja siitä oli oikein dokumenttikin mukana. Mutta se on hyväksytty vain killerin kanssa. Ajatuksena siis se, että säästyisi mahdolliselta katsastusmääräykseltä ja / tai sakoilta.(Mopottelija @ Loka. 08 2009,19:50) kirjoitti
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.
Kuullostaa loogiselta. Itsellä ei putkessa kylläkään ole minkäänlaista hyväksyntää, eikä sitä toisaalta ole kukaan kaipaillutkaan.
Pariin otteeseen poliisien kanssa tavatessa on puheenaiheena ollut ihan muut asiat, kuten säätila.
Itse vaihdoin mopottimessa olleen Devilin putken Yoshiin, koska en itse viitsinyt kuunnella helvetinmoista älämölöä.
Devilissä muuten oli hyväksyntä.
* Joka kaasua säästää, se moottoriaan vihaa
Tollanen killeri on Millen Remuksessa
Olisko sliparin sisäputki about 58- 60mm halkaisijaltaan.
Eli hakusessa on "rypistämättömällä" päällä oleva killeri, että pääsee testaileen miten toimii.
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"