Pyörän katteet pitäisi saada maalattua *
Elikäs pohjatöitä olen tehnyt tallissa kuukauden päivät. Ja uskomattoman hyvältä näyttää
Nyt ei enään ole mielenkiintoa kaataa maalia päälleKun tuo maalaaminen ei ole niin tuttua hommaa
Ja olen todella tyytyväinen pohjatöihin, niin turha turistina pyöriä suti kädessä....
Onko jollain tietoa maalaako maalaamo, kun itse on pohjat tehnyt? Ja missä hinnoissa mahdetaan liikkua? :
Niin.. tai kiinnostaako jotain, tulla maalaamaan paikan päälle, kun hinnasta sovitaan![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Niin ja mielellään lähellä Tuusulaa. Pyörä ei ole enään uusi ja työn jälki ei tarvitse olla näin hyvää--- http://www.faw.fi/
Tai siis saa ollaMut ei niin pahasti että Matti tulee kukkaroon
![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
SBS Innovation Hyvinkää 0400-485117. Ei valitettavasti tee kuin hyvää työtä joskaan ei ihan ilmaiseksi.
MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
esavirtanen.com tuusulassa. Saattaa vaan laittaa isomman hinnan kun itse olet tehnyt pohjat...![]()
Kaikki pohjatyön virheet näkyy läpi maalauksesta, joten aika harva paja suostuu tekemään muiden pohjille mitään maalauksia tai ainakaan ottamaan mitään vastuuta lopputuloksesta.
Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
Toi on totta. Eivät hirveesti yleensä "rakasta" omia pohjia missään maalaamossa.
MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
Mulla kävi muoviset katteet Esa Virtasella, ja lopputulos oli hintaan erittäin kiva. Kannattaa soittaa ja kysyä tarjousta. Mulla tehtiin esityöt, pohjamaali ja joku kiiltävä musta puskureihin käytetty maali yhteensä 150e. Laatu ei varmaan riitä näyttelyihin, mutta parempaa saa toki rahalla. Noiden muovilerppujen kohdalla se ei kuitenkaan kannattanut.
Niinhän se onPienetkin jäljet näkyvät maalauksen jälkeen, mutta juu.. Pohjiin on nähty vaivaa, ja ei ole mitenkään kiirrellä rävelletty
Maalaamon vastuu loppuu siihen kun autoni perävalot häipyvät pihaltaEli luottavaisin mielin olen omaan jälkeeni. En vaan halua pilata kuukauden työtä sillä että otan pensselin käteen..
Täytyypä huomenna kysellä että kuka hullu haluaa maalata.
---Niin ja se miksi tämän projektin aloitin, on niinkin yksinkertainen kun se että mopo ei ole uusi ja katteet olivat aivan paskat kun mopon ostin. Halkeamaa sielä sun täällä ja hiirikin oli syönyt isoa palaa irti*Tekniikka loisto kunnossa mikä ratkaisi ostopäätöksen kesän alussa (ja hinta). Silloin oli tarkoitus että katteet kuntoon kotikonstein ja ensi keväällä kovaa ajoa
Siihen suuntaa tämä on lujaa menossa, mutta nyt ei enään uskalla itse maalata, kun ei sitä niin useasti ole tehnyt. Ja pikku tarkkana haluan tässä olla... Eli painajainen olisi se että mopo näyttää naapurin seatilta
![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Täyttypä huomenna kysellä Virtaselta(villero @ Loka. 14 2009,21:22) kirjoitti
Täälläpäin näitä maalaamoita on niin paljon että on kyllä varaa valita
![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön
Maalaamoja kierretty ja oman työn jälkeä näytettyHeti tärppäsi ja maalit/lakat saisin n.80e mutta mutta
Herra Maalaaja lupasi että tekisi noille pohjille ilomielin maalauksen
Hintakaan ei ole paha
joten saanpa ensi kevääksi näyttävän
![]()
gsx-r 1000
kawasaki zx6rr kilvetön