Tulokset 1:stä 2:een 2:sta
    Terve,
    olen virolainen kaveri joka on matkustanut Länsi ja Idä Euroopassa, mutta eniten entisen Neuvostonliitto alueilla. Valtaosa matkoista olen tehnyt autolla, mutta matkat moottoripyörälläkin on vienyt Kesk-Aasia ja Mongoolian saakka. Osan hyviin venäjä, ollut kasi vuotta NL armeijassa ja tunnen hyviin sitä iso aluetta. Olen matkustanut yksi ja pärjännyt oikein hyviin ja aina turvalliseesti palanut takasi Viron.
    Suunnilleen ensi kesäksi taas matka idän suunta, vaikka konkreettinen paikka on vielä auki.
    Onko Suomessa kavereita jotka on ajatellut pitkä matka idän, mutta kielien osaamine tai turvallisuus tuntu esteenä ja on ollut vaikea löydä sopiva kaveri mukana. Nyt on mahdollisuus, jos matka idän suunta kiinnosta. Minun osoite on tiit.rand@gmail.com
    Vaikka sivistynyt maailma tuntu olevaan lännessä, voin vakuutta, että idän matkan kokemus ja elämykset on aivan toista luokka ja sinne matka on mahdollista järjestä pienillä kustannuksilla ja turvalliseesti.
    Ota yhteyttä ja jutellaan.
  2.  
    Sattuisiko olemaan mitään tietoa Kazakstanin ja Kiinan välisen rajan (Druzba / Drushba tai sinnepäin) ylittämisestä "epävirallisella tavalla"? Eli siis siten, että mukana EI ole kiinalaista matkanjärjestäjää, joka järjestää kiinalaisen ajokortin, rekisterikilvet ja miljoona muuta asiaa, sekä pakollisen oppaan, joka seuraa mukana ja kustantaa 100-500 usd/päivä.

Netissä on varsin vaihtelevaa tietoa aiheesta: jotkut ovat päässeet yli, toiset eivät, ja jossain väitetään, että enää ei ainakaan pääsisi.

Mainitsemiesi maiden kautta Kiinaan ja edelleen sen läpi Laosiin ja Thaimaahan voisi kiinnostaa joskus ajella, mutta toisaalta ei kiinnosta käyttää merkittävää osaa matkakassasta siihen, että pääsisi Kiinaan "virallista kautta". Ainakin jos olisi aikomus matkata koko maan läpi, se tulisi aivan liian kalliiksi, ellei sitten onnistuisi kasaamaan jotain 5-6 hengen ryhmää jakamaan kustannukset.

- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä