Tulokset 1:stä 21:een 21:sta
  1. #1
    Tuo retromalli esitellään Tokiossa. Classikko- ainesta, näköjään.

    http://www.motorcyclenews.com/MCN....evealed


    Laittakaa nyt hitto se vieläkin mageempi CB1100R malli tuotantoon.
    http://www.motorcyclenews.com/upload...ndacb1100r.jpg



    .
  2. #2
    Lisää

    Hieno!!
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  3. #3
    Onpa tankin linjoissa paljon samaa kuin Yamahan XJ 550 ja 650 vanhoissa malleissa
    Taivas saa odottaa
  4. #4
    Juu toi ärrä pitäis saada kans tuotantoon. Todella tyylikäs vehje.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  5. #5
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Juu R on upea... mulle isolla pyöreällä ajovalolla, kiitos.
    Dirty Nasty Furriner
  6. #6
    R on kyllä niin tyylikäs, että voisi jopa harkita. Potkua tietenkin täytyisi olla riittävästi.



    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  7. #7
    Nyt alkaa pyörämuotoilu mennä oikeaan suuntaan
  8. #8
    Hieno vehje ja kunnon retropläjäys loispistiäisten näköisten nakujen sekaan. Niitä onkin tullut kuin liukuhihnalta viime vuodet.
    CBR600RR
    H-D XL883R
    ex. Kawa ER-5, CB600F, CB1300F, BMW R65
  9. #9
    Noin ne hiljakseen jaappanissakin hoksaa saman markkinaraon mihin Ducati iski jo joku vuosi sitten omilla retropyörillään.
    Hain ihonäyte on haista kaavittu!
  10. #10
    Niin teki.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  11. #11
    Mitään hajuja mihin hintaluokkaan tuo saapuu?
    Testi
  12. #12
    On muuten komea
    Honda CB1300 -04
  13. #13
    Lainaa (petebe @ Loka. 01 2009,21:32) kirjoitti
    Noin ne hiljakseen jaappanissakin hoksaa saman markkinaraon mihin Ducati iski jo joku vuosi sitten omilla retropyörillään.
    Johan Hondalta tuli GB500 80-luvun lopussa. Aika ei tainnut vielä olla kypsä, kun kaikki halusivat niitä perse edellä pusikon läpi vedetyn pikkulinnun näköisiä häksättimiä Ja olisihan siinä saanut olla kokoa ja tehoa vähän enemmän...
    Honda VF1000F2 -85
    Honda VF1100S -85
    Aprilia RST Futura -01
  14. #14
    eipä paljoa eroa omasta kulkineesta, ainakaan ulkonäöllisesti
    -If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all-
  15. #15
    tuossahan on potentiaalia. prkeles.
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  16. #16
    Hieno on peli. Jokohan taas olis vaihto pienempään? No, Furyn näkemistä vielä odottelen,,,
    Tulee esille 5.12. (fury)
    600 -> 535 -> 600 -> 1300 -> (1300+ / 1100) ???
  17. #17
  18. #18
    Näyttää varsin näppärältä.
    Ja tuollahan oli jo kommentti aivan kuin omasta suustani: "i’ll bet it won’t take long for someone to cafe this."

    (Tosin itse tuskin olisin oivaltanut verbifioida substantiivia "cafe".)
    ZZR 1200
  19. #19
    satula liian olematon. orggis CB900 & 1100 on hienompi.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  20. #20
    "perse edellä pusikon läpi vedetyn pikkulinnun näköisiä häksättimiä"
    * todella hyvin sanottu, mutta millaisia pyöriä ne on?
    XX -05 Kaikki loppuu aikanaan, vaan konsanaan ei milloinkaan...

  21.  
  22. #21
    Keula on jotenkin liian korkean näköinen suhteessa perään tulee melkein jo chopperi fiilis. Tosta ärrästä saisi maukkaan pelin kyllä kun ottaa nuo pakkausmuovit vaan pois.