Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 65:een 65:sta
  1. #61
    Kuten tuossa aiemmin joku mainitsi, paras suoja on se, joka on paikoillaan silloin kun sitä tarvitsee.

    Kyllä sen suojan tulee olla sellainen, että se ei oikeasti häiritse yhtään, kuten hiosta, hierrä, liiku pois paikoiltaan jne...

    Ehdottomasti paras suoja varmasti olisikin joku 50cm paksu kevlar-tai-mikä-lie-helvetin-kova-aine-jonka-joku-propellipää-tähänkin-kommentoi pehmustettuna 20cm jotain-mitälie-vaahtokuplamuovia. Kovin moni ei vaan sitä päällensä laittaisi vaikka se olisi maksanut 2000€.

    Itse käytän suojaa, joka on mukava myös kuumilla, ei hierrä eikä luista. Enkä pistä pahakseni että myös arvostettu suoja.
    Honda CBF600S
  2. #62
    Lainaa (Ytsför @ Loka. 01 2009,13:06) kirjoitti
    Lainaa (Il_duce @ Loka. 01 2009,11:01) kirjoitti
    Älkää hyvät ihmiset uskoko aina kaiken maailman TM testien tuloksia niin mustavalkoisesti.
    Jotenkin vaan mitattu ja dokumentoitu data vakuuttaa usein enemmän, kuin jonkun tyypin "tää on silti parempi"-nettikirjoitus.
    Samaa mieltä eli ehkä kuitenkin tm:ää uskotaan enemmän kuin wannapiirossin vuodatusta siitä että joka kerta rr miehet menevät riskeeraamaan henkensä kun tupesta kääntävät....ihan varmaan samat kamat niillä mitä lidlissä ja polossa myydään tarjouksella...
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  3. #63
    Itse kyllä voin kokemuksesta sanoa että selkäpanssari on todella tarpeellinen ja todellakin hoitaa asiaansa tilanteen sattuessa. Itse pääsin keskiviikkona sairaalasta kuntoutukseen elokuisen tieltä suistumisen jälkeen. Lääkäritkin olivat sitä mieltä että selkäpanssari(forcefield) sekä muut varusteet pelastivat hengen tai ainakin pahemmalta onnettomuudelta, vaikka muutama selkänikama murtuikin ja yli 150 tikkiä tulikin.
    Yamaha YZF-R6R -09 - vakuutusyhtiö lunastanut omakseen
  4. #64
    Lainaa kirjoitti
    Tuota dainesen hypetystä olen itekki vähän ihmetelly. Ei testissä kuitenkaa mitenkään hyvin menestynyt. Ja kalliskin vielä
    Yhden kovimman Dainesen ylistyksen kuulin kun ex naapuri katteli crossisuojia ja mielessä oli Sinisalon tuotteet.

    Myyjä oli sanonu että älä mitään Sinisalon ämpärimuovisuojia ota vaan Dainese hunajakennolla, saat pukea koeyksilön päälles, hän lyö siihen täysillä selkään piikkivasaralla eikä pitäs tuntua missään...kaveri osti Dainesen mutta ei kokeillut piikkivasaratestiä..
    <p>Suzuki DR 650 SE 1998 Suzuki RM 250 2008 Suzuki PV 80cc Pappa-Tunturi 1974 Solifer SM 1980</p>
  5.  
  6. #65
    Lainaa (BB-87 @ Loka. 23 2009,14:45) kirjoitti
    Itse kyllä voin kokemuksesta sanoa että selkäpanssari on todella tarpeellinen ja todellakin hoitaa asiaansa tilanteen sattuessa. Itse pääsin keskiviikkona sairaalasta kuntoutukseen elokuisen tieltä suistumisen jälkeen. Lääkäritkin olivat sitä mieltä että selkäpanssari(forcefield) sekä muut varusteet pelastivat hengen tai ainakin pahemmalta onnettomuudelta, vaikka muutama selkänikama murtuikin ja yli 150 tikkiä tulikin.
    Mää jo aattelin, kun on tässä keskustelussa ollu vähän hiljasempaa, että eikö muille oo sattunu onnettomuuksia. Oliko sulla minkämoinen heittäytyminen?
    buell xb12s -> ktm superduke
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123