Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Morjens, pyörän vaihto kiinnostaa ja olen päätymässä Yamaha FZ1 vm 2007. Onko raadilla kertoa kokemuksia pyörästä?

tackar och pokkar

siis ostoaikeissa......

Urea jacta est
    06 FZ1-N reilu vuoden ollut ja olen vähintää tyytyväinen. Eihän se mikään matkapyörä ole eikä ratatykkikään mutta rivakkaan etenee ja melko näppärä nurkka-ajoissa. En nyt äkkiä keksi moitittavaa muusta kun orggis mittarivirheestä. Sen mukaan mennään aivan liian lujaa jatkuvasti.
    S versio saattais olla mukavampi pitkille lenkeille mistä sen tietää.
    Jos oot kokeillu ja sopiva kiikarissa niin tinkimään, pyörää alle ja kilometrejä mittariin.
    Eilen tuli survottua melkein 500km. eikä tuntunu missään. Eli soveltuu tommoseen mutkapätkä tåurinkiin mainiosti. Olen muutenkin tosi tyytyväinen pyörään,eikä vikojakaan ole ollut..
    1290 superduke
    On kokemusta, suosittelen. En ole huomannut täälläkin palstalla esiin tulluttta tehovajetta, enkä muutoinkaan puutteita. Vaimon mielestä kyytiläisen istuin voisi olla parempi....voi toki johtua kommentoijan perseestäkin
    Et tu, Brute

- Ducati Multistrada 1200 S Touring - 2012
    en tiedä kuinka yleinen ongelma tuo rungon hitsausten kräkkääminen oikeasti on. lähipiirissäkin oli epäily mutta turha spekuloida kun en ole ehtinyt jututta että oliko turha epäily

http://yamahafz1oa.com/forum/showthread.php?t=69625
    "My final offer is this: nothing"
    -Il Bastardo-
    Sen verran hyvä tuo tuntuu olevan 2 kauden perusteella, että ei raskinu myydä vaikka kaupan olikin
  7.  
    Uskottava se on. Valinta kohdistui Ab Ruttutukku Oy:ssa esillä olleeseen vm 07 FZ1-SA malliin. Ei paha, pientä laittoa .
    Samaan hengenvetoon tiedustelu FZ1:n omistajille:
    Oisko kellään ylimääräisiä kuskin jalkatappeja ja peilejä yms pientä jäänyt hyllyyn pölyttymään?
    Urea jacta est