Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 74:sta
  1. #1
    Hei.

    Ensi pyörän hankinta olisi edessä 32 vuotiaana ja haluan perus naku pyörän.
    Aiempaa kokemusta moottoripyöräilystä löytyy Crossin ja Enduron kautta.
    Vaihtoehtoja ois
    Suzuki GSX tai Bandit,
    Yamaha XJR,
    Kawasaki ZRX,
    Honda CB ja oisko vielä muita vastaavia ?

    Kokemuksia ja lisätietoja kaivattais kyseisen mallisista pyöristä.
    Suzuki GSX miellyttää silmääni enimmin, mut lähdettävä kokeilemaan kyseisiä.
    Ja pituutta 185cm ja 115 kg on mittani jos ne mihinkään vaikuttaa .
  2. #2
    Hyviä pyöriä kaikki. Huonojahan ei nykyään tehdäkään? Muut eivät voi kertoa sinulle mikä olisi sinulle sopiva pyörä. Käy koeajamassa ne kaikki. Siitä se totuus selviää. Käytettyä jos ostat niin hinta-/laatusuhde rarkaisee paljon. Itse olen tyytyväinen -07 1400 GSX:ään. Reissua on heitetty Jäämereltä keski-eurooppaan ilman pinintäkään ongelmaa. Eli siis hajuton ja mauton niin kuin jotkut sanovat.
  3. #3
    ZRX tai XJR. Kawa jonkin verran sporttisempi ja XJR sillee herrasmiesmäisempi ja ehkä matkustajaystävällisempi. Molemmissa kyllä ruutia ja vääntöä yllin kyllin normiajeluun!
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  4. #4
    Kuljettajalla mittarissa ikää 33v. Kawan Z tottelee erittäin hyvin "nurkkarallissa" ja maantiellä... On mun toka pärrä, eikä kaduta yhtään
    Nykyinen Z 1000 -09
    Ex Bandit 600 s -02
  5. #5
    kokeile ihmeessä ducati sfää.. Itellä parin kyykkypyörän jälkeen melko positiivistä palautetta
  6. #6
    Lainaa (jaaja @ Syys. 25 2009,21:54) kirjoitti
    kokeile ihmeessä ducati sfää.. Itellä parin kyykkypyörän jälkeen melko positiivistä palautetta
    Hinnasta ei kysyjällä ollut juttua, mutta yhen Duccen Striitfaitterin hinnalla saa kaks muita mainittuja... Eikä se oikeen ole edes samantyyppinen kuin nuo muut mainitut, vaikka siin ei katetta olekaan. Mut helvetin hieno pyörä kyllä!
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  7. #7
    mites FZS1000 Fazer, olis vähän paukkuakin
    FZS1000 -03, Hayabusa -06
  8. #8
    yx ääni lisää FZ1-S:lle
    ;0)
  9. #9
    Lainaa (eimo @ Syys. 25 2009,22:37) kirjoitti
    mites FZS1000 Fazer, olis vähän paukkuakin
    Hieno pyörä tuokin, mutta ei siinä ihan kamalasti enemmän ruutia ole kuin ZRX1200:ssa. Väännössä jää kakkoseksi. Kevyempi ja modernimpi ulkoasultaan Fasu toki on.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  10. #10
    Iso Bandit jos se on vesijäähy. Siinä on loistava kone. Muuten vähän hajuton ja mauton. Tai sitten GSX 1400
    563+
  11. #11
    Tonnikolmesatanen CB. Siinä on sitä jotain. Toki GSX 1400kin vois olla kiva. Ja XJR.
    GSR 600 -06
    XV 535 -92 Projekti
    ---------------------
    SV 650 S -03
    CB 500 -99
  12. #12
    GSX1400 on loistava peli
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  13. #13
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (SenioRR @ Syys. 25 2009,20:00) kirjoitti
    ZRX tai XJR. Kawa jonkin verran sporttisempi ja XJR sillee herrasmiesmäisempi ja ehkä matkustajaystävällisempi. Molemmissa kyllä ruutia ja vääntöä yllin kyllin normiajeluun!
    Mä peesaan tätä. Toki ihan tietyistä syistä kannatan enemmän tota Rexii.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  14. #14
    Lainaa (sikiviki @ Syys. 25 2009,23:50) kirjoitti
    Lainaa (SenioRR @ Syys. 25 2009,20:00) kirjoitti
    ZRX tai XJR. Kawa jonkin verran sporttisempi ja XJR sillee herrasmiesmäisempi ja ehkä matkustajaystävällisempi. Molemmissa kyllä ruutia ja vääntöä yllin kyllin normiajeluun!
    Mä peesaan tätä. Toki ihan tietyistä syistä kannatan enemmän tota Rexii.
    Taitaa ne syyt mun Rexin ehdottamiseen olla lähes samoja kuin sulla, vaikka "vähän" toisenlaisella laitteella nyt ajelenkin...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  15. #15
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (SenioRR @ Syys. 26 2009,00:03) kirjoitti
    Lainaa (sikiviki @ Syys. 25 2009,23:50) kirjoitti
    Lainaa (SenioRR @ Syys. 25 2009,20:00) kirjoitti
    ZRX tai XJR. Kawa jonkin verran sporttisempi ja XJR sillee herrasmiesmäisempi ja ehkä matkustajaystävällisempi. Molemmissa kyllä ruutia ja vääntöä yllin kyllin normiajeluun!
    Mä peesaan tätä. Toki ihan tietyistä syistä kannatan enemmän tota Rexii.
    Taitaa ne syyt mun Rexin ehdottamiseen olla lähes samoja kuin sulla, vaikka "vähän" toisenlaisella laitteella nyt ajelenkin...
    Joo, näin on. Tuutko huomenna Forssaan??? Sorry. Eiku tänään. Toi vrk vaihtu jo.



    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  16. #16
    En taida keritä. Kaikenlaista puuhaa tiedossa...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  17. #17
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    no ens kertaan sit.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  18. #18
    Kyllä toi Suzuki GSX 1400 kiinnostaa eniten,sellainen perus äijä pyörä missä varmasti vääntö riittää.
    Noi sporttiset pyörät ei ole kyllä mua varten.
  19. #19
    Lainaa (Natu79 @ Syys. 25 2009,19:39) kirjoitti
    Hei.

    Ensi pyörän hankinta olisi edessä 32 vuotiaana ja haluan perus naku pyörän.
    Aiempaa kokemusta moottoripyöräilystä löytyy Crossin ja Enduron kautta.
    Vaihtoehtoja ois
    Suzuki GSX tai Bandit,
    Yamaha XJR,
    Kawasaki ZRX,
    Honda CB ja oisko vielä muita vastaavia ?

    Kokemuksia ja lisätietoja kaivattais kyseisen mallisista pyöristä.
    Suzuki GSX miellyttää silmääni enimmin, mut lähdettävä kokeilemaan kyseisiä.
    Ja pituutta 185cm ja 115 kg on mittani jos ne mihinkään vaikuttaa .
    Noista pyöristä joita laitoit vaihtoehdoiksi niin kaikki on varmasti hyviä. Käy kokeileen mahdollisimman monia vaihtoehtoja jos mahdollista. Laita se joka miellyttää eniten. Ite ehkä laittaisin noista vaihtoehdoista ton suitsa gsx1400:sen,ehkä.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  20. #20
    KTM Super Duke tai Super Moto.

    Vähän eri meininki kuin hajuttomien japanialaisten kanssa. Downside merkkihuoltoja ei joka näreen nokassa kasva ja kasataan perinteisemmin, eli tuotantovikoja saattaa olla. Upside joka jätkällä ei semmosta ookkaan ja taattu katseenkääntäjä. Rahalla saa vielä paremmat pörinät ja on reilusti viriteltävissä jo valmistajan lisäosalistoilta.

    Paukkua tuosta ei tietenkään saa niin paljoa kuin japanialaisesta rivinelosesta, jos sillä jotain väliä on.

    Todennäköisesti kuitenkaan et pidä, koska ovat vaikeammin hallittavissa, enkä tuollaista menisi ensipyöräksi ostamaan ellen ihan älyttömän seikkailunhaluinen ole.

    Japanialaisista ottasin ton tilalle CB1000R:n tai sitten Z1000:n. Hyviä, halpoja, hyvän näkösiä ja paukkua on riittävästi. Toisaalta noista ei nättiä saa ilman lisäinvestointeja ja äänet ei vedä tietenkään vertoja.
  21. #21
    Ducati Monster, joko 620 tai 696 tai sitten tonnisia joilla menee jo mukavasti!
    * If it ain't broken, fix it until it is!

    Ducati Club Finland ry:n kouluttaja
    Liikenneopettaja, mp-kouluttaja

    Ducatisti aina ja...
  22. #22
    B-King.
    Eniten moottoripyörää siihen hintaan.
    Jos ette usko niin käykää kokeilemassa...
    -09 Z750
  23. #23
    4 kesää XJR:llä ajaneena voin suositella.
  24. #24
    Aloitusviestin vaihtoehdot hyviä pyöriä isolle miehelle kaikki.

    Itse päädyin GSX1400 kun on ruisku, kuusivaihteinen, isoin motti ja mielestäni tosi hieno.
    Jos tykkää rakennella niin potentiaalia löytyy, varsinkin moottorista.
    <p>MT09, RX125, pirkcafe</p>
  25. #25
    Ei ole B-kingiä parempaa nakua, kiistämätön tosi asia.
    SUZUKI B-KING
  26. #26
    Lainaa (AF-1 @ Syys. 26 2009,16:00) kirjoitti
    Ei ole B-kingiä parempaa nakua, kiistämätön tosi asia.
    Pidin B-Kingiä ennen perkeleen rumana virityksenä, mutta ei tuo kokonaan mustana ja ilman niitä helvetin typerän näköisiä alkuperäisiä vaimentimia, niin kamala ookaan. On siinä jotain semmosta Transformers-meininkiä...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  27. #27
    Lainaa (Le Motard @ Syys. 26 2009,13:16) kirjoitti
    KTM Super Duke tai Super Moto.

    Vähän eri meininki kuin hajuttomien japanialaisten kanssa. Downside merkkihuoltoja ei joka näreen nokassa kasva ja kasataan perinteisemmin, eli tuotantovikoja saattaa olla. Upside joka jätkällä ei semmosta ookkaan ja taattu katseenkääntäjä. Rahalla saa vielä paremmat pörinät ja on reilusti viriteltävissä jo valmistajan lisäosalistoilta.

    Paukkua tuosta ei tietenkään saa niin paljoa kuin japanialaisesta rivinelosesta, jos sillä jotain väliä on.

    Todennäköisesti kuitenkaan et pidä, koska ovat vaikeammin hallittavissa, enkä tuollaista menisi ensipyöräksi ostamaan ellen ihan älyttömän seikkailunhaluinen ole.

    Japanialaisista ottasin ton tilalle CB1000R:n tai sitten Z1000:n. Hyviä, halpoja, hyvän näkösiä ja paukkua on riittävästi. Toisaalta noista ei nättiä saa ilman lisäinvestointeja ja äänet ei vedä tietenkään vertoja.
    Ei noi KTM:n enduropyörät ole sitä mitä haluan moottoripyörältä.En meinannut lähteä metsään mönkimään koska sitä olen jo aiemmin tehnyt ihan riittävästi.

    Ja aiemmin jo kirjoitinkin että haluan ihan peruspyörän jossa vääntävää voimaa löytyy.
    Ei mitään muoviohjuksia millä mennään pääedellä 300 km/h .
  28. #28
    B-king on jo liian uhkailevan näköinen pyörä .
  29. #29
    Noista aloituksen pyöristä GSX 1400 kaikissa malleissa on ruiskukone, sitä kautta huoleton ja virittäminen helpompaa, putki vaihtoon, ruiskun säätö ja that's it.

    Banditissa ruiskukone on muistaakseni '07 (GSF 1250)mallista lähtien. XJR ruisku löytyy muistaakseni '07 lähtien (korjatkoon joku, jos virheellistä tietoa. ZRX:ssä on ruisku '04 mallista lähtien. CB 1300 en muista mistä lähtien on ruisku, luultavasti '05 alkaen.

    Yleensä ottaen I/Ö koneet ovat lujia vaikka niillä on taipumusta omata aika perverssi käyntiääni tyhjäkäynnillä.

    Bandiittiin löytyy vaikka mitä viriosia. GSF 1250:ssä on todella singerimäinen ääni, joten ainakin itselläni menisi slipari paikoilleen. XJR:ää kaupataan takana olevilla Öhlinsin jousilla. ZRX on sellainen perinteinen äijäpyörä, jolla on vankka kannattajakunta. CB... no, se on Honda ja hinta sen mukainen.
    Elämä on vaarallista, siihen kuolee
  30.  
  31. #30
    Lainaa (Thunderpants @ Syys. 26 2009,17:10) kirjoitti
    Noista aloituksen pyöristä GSX 1400 kaikissa malleissa on ruiskukone, sitä kautta huoleton ja virittäminen helpompaa, putki vaihtoon, ruiskun säätö ja that's it.

    Banditissa ruiskukone on muistaakseni '07 (GSF 1250)mallista lähtien. XJR ruisku löytyy muistaakseni '07 lähtien (korjatkoon joku, jos virheellistä tietoa. ZRX:ssä on ruisku '04 mallista lähtien. CB 1300 en muista mistä lähtien on ruisku, luultavasti '05 alkaen.

    Yleensä ottaen I/Ö koneet ovat lujia vaikka niillä on taipumusta omata aika perverssi käyntiääni tyhjäkäynnillä.

    Bandiittiin löytyy vaikka mitä viriosia. GSF 1250:ssä on todella singerimäinen ääni, joten ainakin itselläni menisi slipari paikoilleen. XJR:ää kaupataan takana olevilla Öhlinsin jousilla. ZRX on sellainen perinteinen äijäpyörä, jolla on vankka kannattajakunta. CB... no, se on Honda ja hinta sen mukainen.
    Mulla oli 2004:nen ZRX, eikä siinä ollu vielä ruiskua, eikä käsittääkseni vielä 2005 mallissakaan. Mahtoiko olla vielä senkään jälkeen..? Omasta löytyi dynon mukaan heppoja 116 ja vääntöä yli sata nyyttonia 3000kierroksen jälkeen, huipun ollessa 118Nm(Slipari, Factory-suutinsarja, K&N-putsari).

    XJR:n öhlinsin iskarit taitaa olla enämpi myyntikikka, eli eivät ole merkistä huolimatta erikoiset. Alimitoitetut? GSX:ssä on todella roimasti vääntöä, mutta mun makuuni on aika möhkö. Rexi tuntui ajossa paljon kevyemmältä. Mutta kaikki edellämainitut ovat taatusti varmoja valintoja! Hyviä pyöriä arkeen, matkaan ja hauskanpitoon!



    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen