Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Kyselen neuvoja kaverin puolesta, jolla on sellainen ongelma että alkuperäinen hälytin tekee vääriä hälytyksiä turhan usein.Kaveri olisi valmis jopa poistamaan sen käytöstä, mutta siihen ilmeiseti pitäisi saada joku siihen tarkoitettu korvaava liitin. Maahantuojaltako kenties Vinkit jolla vikahälytykset saa vähenemään auttaisivat varmaan myöskin.

Ps. Ja ei sitten mitään "Hyviä" vitsejä jookos *
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
    En ole ennen kuullutkaan, että FJRrässä on alkuperäinen varashälytin
    Eikä tämä ole mikään vitsi
    Aikansa kutakin...
    Jaa, no itse en niistä Suzuki miehenä mitään tiedä. Kaveri ainakin LUULEE sen olevan orkkis *
    Punainen valo siinä katteen sivussa pimeällä vilkuttaa, mutta toisen työkaverin ihan samanlaisessa taas ei.

Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
    Lainaa (oili @ Syys. 25 2009,16:51) kirjoitti
    Jaa, no itse en niistä Suzuki miehenä mitään tiedä. Kaveri ainakin LUULEE sen olevan orkkis *
    Punainen valo siinä katteen sivussa pimeällä vilkuttaa, mutta toisen työkaverin ihan samanlaisessa *taas ei.
    Ei ole FJR:ssä varashälytintä vakiovarusteena, eikä saatavissa edes tehdaslisävarusteena. Kaikki hälyttimet, jotka on asennettu ovat enemmän tai vähemmän tarvikkeita.

Yamahaltakin on tosin aiemmin saanut hälytintä, joka sopii FJR:n johtosarjaan suoraan.

Yamahalta varmaankin saa siihen johtosarjaan sopivan "töpselin", jos tarvis vaatii.

Kantsii selvittää, minkä merkkinen hälytin on kyseessä ja sitten säätää tunnistusherkkyyttä pienemmälle, jos ko.laitteessa on sellainen säätö. Itse tekisin ainakin noin, ennenkuin ottaisin hälyttimen kokonaan pois.

-Jos olet päättänyt, niin pidä päätöksesi-
    -05 mallissa ei ainakaan oo hälytintä vaan elektroninen ajonesto ja sen merkkinä mittarissa vilkuttelee punainen ledi ajankulukseen aina sillon tällöin
    FJR 1300 A
    - pyöräily on parasta liikuntaa -
    Jos nyt oikein käsitin, niin siellä on hälytin/ajonesto, joka on liitetty alkuperäiseen johtosarjaan ja siihen pitäisi löytyä jokin tulppa, jottei ajonesto mene päälle.Täytyy tosiaan sanoa kaverille, että katsoo onko siellä jokin säätöruuvi.Tuntuu kyllä jotenkin hoopolta, ettei sitä vaan voisi nypätä välistä pois ja liittää alkuperäisiä johtoja takaisin. Itse en noista ymmärrä juurikaan, sillä olen aina itse luottanut tukevaan lukkoon, joka ei aiheuta hankaluuksia, jos vain muistaa aina irroittaa sen ennen ajoon lähtöä
  7.  
    Vanhempiin ilman ajonestolaitetta oleviin Jammuihin on saanut Cyclelok-merkkistä orkkishälytintä, joka on plug and play pyörän omaan johtosarjaan. Hälyttimen ohjainlaitteesta menee PYÖRÄÄN kolme settiä johtoja: yksi vilkuille, yhdestä käyttövirta ja yksi on hälyttimen ajonesto. Viimeksi mainitun kun irroittaa pyörän johtosarjasta, niin sen tilalle tarvii sen hyppyjohtoplugin. Liitin on nelinapainen ja se plugi on poistettu siitä silloin, kun häly on pyörään asennettu. Yamaha-kaupasta saanee uuden.
    "Kai täs ny ryyppää, ku koneet hajoo ja lunta sataa..."
    -lentäjä-
    4PU3-010 A