Nyt sitten kaikki bemari-bomber(ohjastajat) näyttämään mistä se kana pissii
http://www.bomber.fi/index.php
F800GSA
Taitaa jäädä osanotto aika laihaksi... Epäilen...(jite @ Syys. 24 2009,20:12) kirjoitti
t. Repa
Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
vau... tuskin jaksan odottaa... vois vähempää kiinnostaa...
<p>2002-2014</p>
Noh...eihän tota nyt kannata niin vakavasti ottaa.
Kunhan leikittelin ajatuksella LoTjista polttamassa gummia.
Katsotaan onko viikonvaihteen lehdet täynnä viherpiipertäjien kommentteja ilmaston tuhoutumisesta, odotettavissa olevan karsinogeenisen savumäärän jälkeen.
F800GSA
Miksei siellä joku K13R-kuski tai vastaava voikin olla neppailemassa.
Mulle bemari on matkavehje, neppailut hoidan muilla pyörillä ja päällystetystä tiestä kaukana. Enkä muuten ole ainoa bemaristi lähimaastossa joilla on sama tilanne. Paitsi ne bemaristit joilla neppimopona on XChallenge tai Dakari.
Hetken jopa mietin, josko vääntäytyisi paikalle tuolla vanhuksella. :-) Olisi varmaankin vanhin/surkein kumin polttaja.
Honda ST1300A
Husqvarna TE250, kuntoilutarkoituksiin ainoastaan...
Onk se bomber, jos takaperä nousee jarrutuksessa ilmaan? Jos on, mä sitten varmaan olen bomberman.
Liikennetapahtuma: kuljettajan lähimuistiin tuli valojen vaihtumisen johdosta signaali ja kaukomuistiin liikennesääntö. Informaation rekisteröiminen ja yhdistäminen vei hetken. Ajoneuvon pysäyttäminen näkyvällä ajoradan osalla edellytti takapyörän kytkemisen ylös. Tämä tarina on tosi.
Heilahduskäsi!
Oli siellä ainakin yks 1300 bemari joukossa. Semmottis kelta-musta, jos en harhoja nähny. Hauskin tosin oli se keuliva sportsteri, melkein sai takavalon osumaan maahan.
Superbike #7
No jos tuo riittää niin sitten minäkin olen pomperi. Ilman ABSeja olisin tosin varmaan siinä tilanteessa kellistänyt mopedin.
Heilahduskäsi surkeille servo-ABS-virityksille. Ja kaikelle muullekin.
"Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"
- Ismo Alanko
K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
Olet pomperi, jokainen on, kun oikein silmin katsotaan (idioottimaiset sanat, millä sitten, jos ei silmin).
Jokaisessa meissä asuu pieni pomperi joka pyrkii pintaan aina sillon tällöin.
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
Olemmä käynyt katsomassa BAmppersseja jopa Bemarila. Toi kuminpoltto pidempiaikaisesti ja paikoillaan voi olla kuitenkin useimmille BMW:lle haasteellista...
DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
Nuorempana tuli kumia poltettua ihan omiksi tarpeiksi, ja nyt ei puhuta renkaista.![]()
Kahta en kestä, toinen on naisen kiljuminen ja toinen on kumin käry.![]()
Perkule, ei ole bmw-asiaa mutta nythän minä tajusin miksi se joku heppu etsi täällä .orgissa valmiiksi vanhoja ja kovettuneita kumeja! Piilobampperssi mutta persaukinen tarvitsee ikikestävät ja tehottomaan veteraanipyörään sopivan liukkaat b-renkaat!
No eiköhän tuolla puimurillakin pärjäisi ihan kiitettävästi tehojen suhteen kumin poltossa. se vain ei tunnu *enää niin fiksulta idealta kuin 15...20 v ja 200 hp sitten.
t. Repa
Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
Se tarkoittaa "oikein silmin", (vastakohta väärin silmin), eli kaikissa meissä asuu pieni bomber. Kunhan raksin absit helkuttiin, niin nousee takapyörä.(hra1150 @ Syys. 25 2009,20:43) kirjoitti
Äh, antaa olla..![]()
"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."