Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Mistä löytyy nykyään? Jostain foorumista löytyi aiemmin linkki taulukkoon, jossa pystyi vertaamaan paljonko lyhenee/pitenee toisiovälitys rattaita vaihdettaessa.
    -Ei kysyvä tieltä eksy...Paitsi täällä!-

    http://janipatronen.blogspot.com/
  2. #2
    Tuossa olisi tuommoinen, ja tuossa tuommoinen teknisempi hiano.
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

    CFMOTO 800MT-X -25
  3. #3
    S 620 FF, 999S
    Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
  4. #4
    - If you risk nothing, you gain nothing -
  5. #5
    Hyviä taulukoita olitte löytäneet! Toi yks, mihin saa syöttää pyörän merkin ja mallin antaa suoraan vakiovälitykset ja siitä saatavat variaatiot näyttäen nopeudet eri kierroksilla, on tosi kätevä!
    Karkeasti ottaen eturattaan pienentäminen yhdellä hampaalla tekee saman muutoksen kuin takarattaan kasvattaminen kolmella.
    ZRX 1100 + KLR 650
  6. #6
    Lainaa (jpuonti @ Syys. 23 2009,16:00) kirjoitti
    Tota mä oon käyttänyt. Sillä on helppo vertailla etu- ja takarattaan vaihtoehtoja. Täytyy kuitenkin muistaa, että se antaa teoreettisen nopeuden. Mulla oli vaihtovalo asetettu 10500 ja kun vaihdoin kutoselle, niin p-box näytti 288. Laskurilla kierrosluvun pitäisi olla silloin 9450. Joten aika positiivisiä noi alkuperäiset kiekkamittarit+ tietysti sutiminen jne.
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  7. #7
    Lainaa (Tapsa_V @ Syys. 23 2009,16:51) kirjoitti
    Karkeasti ottaen eturattaan pienentäminen yhdellä hampaalla tekee saman muutoksen kuin takarattaan kasvattaminen kolmella.
    No niinhän siinä käy jos takaratas on baut kolme kertaa suurempi.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  8. #8
    Lainaa (2jorma2 @ Syys. 23 2009,17:20) kirjoitti
    aika positiivisiä noi alkuperäiset kiekkamittarit
    -05 pikkuninjassa rajotin jotain vajaa 14500 (oikeet kierrokset) ja kiekkamittarin punanen 15500-17500...
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  9. #9
    Hmm. En saa tuota toista toimimaan (työpaikan ikivanha selain ehkä syynä) ja tuon talukon mukaan RSV:ssä muuttuisi vakiosta 16/40 ja 2.50 tilaamillani rattailla 15/41 lukemaan 2.73. Osaakos joko heittää jotain infoa / spekulaatiota miten käy kiihtyvyyden, ykkösvaihteen pituuden ja huipun kanssa?

    Käsittääkseni vakiona huiput n. 270km/h ja ykkösellä kulkee n. 115km/h / 10trpm.
    Retired
  10. #10
    Lainaa (TwinTenox @ Syys. 23 2009,21:14) kirjoitti
    Hmm. En saa tuota toista toimimaan (työpaikan ikivanha selain ehkä syynä) ja tuon talukon mukaan RSV:ssä muuttuisi vakiosta 16/40 ja 2.50 tilaamillani rattailla 15/41 lukemaan 2.73. Osaakos joko heittää jotain infoa / spekulaatiota miten käy kiihtyvyyden, ykkösvaihteen pituuden ja huipun kanssa?

    Käsittääkseni vakiona huiput n. 270km/h ja ykkösellä kulkee n. 115km/h / 10trpm.
    kiihtyvyys paranee,huiput putoaa; 1=100, 2=135, 3=170, 4=203, 5=230 ja 6=250 *siis 10trpm
    -Caelum igne tegam
    -Defensor capitolii evp
    -XX-03 blue one
    -fjr 1300 -08
    -xt 600 -94
  11. #11
    No jopas

    Ei muutakun perehtymään...
    -Ei kysyvä tieltä eksy...Paitsi täällä!-

    http://janipatronen.blogspot.com/
  12. #12
    Lainaa (TRG @ Syys. 23 2009,22:03) kirjoitti
    kiihtyvyys paranee,huiput putoaa; 1=100, 2=135, 3=170, 4=203, 5=230 ja 6=250 *siis 10trpm
    Kiitoksia! Tuohan on paperilla aivan täydellinen muutos.
    Retired
  13.  
  14. #13
    En aivan sokeasti luottaisi noihin gearingcommanderin ilmoittamiin huippuvauhteihin, mutta näkeehän tuossa missä suhteessa muuttuu vakioon.
    Supermoto