Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 96:sta
    Kimppakivan Ruskarundi sunnuntaina 20.9.2009

Lähtö Helsingistä Vartiokylän TB:ltä kello 11. http://maps.google.fi/maps?ie....iwloc=A
    Seuraava lähtö Porvoon jokirannasta kello 12.30. Tapaaminen Viron suuntaan viimeisen kuppilan pihalla.

Vierailemme matkalla Klaaran vehreässä pihapiirissä Vakkolassa. Pääsemme pällistelemään hänen erikoisia ja kauniita munakoneitaan.
    Klaara on *ystävällisesti lupautunut valmistamaan leivonnaisia kahvitilaisuuteen joka pidetään isäntäpariskunnan terassilla.

Mukaan lähtijöitä pyydetään ilmoittautumaan.
    Klaaraa kiinnostaa montako munaa kakkuunsa vatkaa.

Pysähdymme matkalla vielä Mäntsälän Shellillä ja muuallakin tarpeen vaatiessa.
    Kuten Kimppakiva reitit yleensä, Ruskarundikin on maisemaltaan kaunis ja mutkainen. Toivottavasti vielä kauniissa ruskan väreissä.

Matkaa kertyy Helsingistä Helsinkiin noin 200km. Ja kuten jo tiedämme, siihen saadaan kulumaan aikaan noin kuusi tuntia
    Reitti:
    http://maps.google.fi/maps....e4&z=10

Ja kaikki tämä taas säävarauksella.
    Seuratkaa foorumia mahdollisten muutosten varalta.

Terveisin Jolanda

Kimppakiva By Night ensimmäisen kerran lauantaina 26.9. kello 18 alkaen.
    Kimppakivan talvikauden kestävä kuukausittainen biletapahtuma Helsingin keskustassa ravintola Königin baarissa. http://maps.google.fi/maps?oe....iwloc=A
    Kimppakiva By Night kuukausittain, kuukauden viimeinen lauantai, ensi ajokauteen asti.
    Pukukoodi: Siisti pukeutuminen, parasta päälle.
    Merkkaa jo nyt kalenteriin kuukauden viimeiset lauantait varatuiksi!

Voisinpa lähteäkin ruskarundille, toivotaan että säät suosii.

Ensimmäiseen kimppakiva by night-iltaan en pääse paitsi jos porukat on siellä vielä kymmenen aikoihin niin voisin ehtiä paikalle.
    Alustavasti kyllä Ruskarundiin

By Night, saapaas näkee.. Kuten Jolandalle kerroinkin, täältä Vantaan perukoilta on vähän hankalia nuo keskustan myöhäisreissut. Ei mahdotonta, mutta taksikyydiksi menee ainakin osittain.

1300 Gessu
    Lainaa (annepii @ Syys. 07 2009,19:37) kirjoitti
    Ensimmäiseen kimppakiva by night-iltaan en pääse paitsi jos porukat on siellä vielä kymmenen aikoihin niin voisin ehtiä paikalle.
    Ehdit vielä moneksi tunniksi mukaan vaikka tulisit vasta kymmeneltä.
    Osa porukkaa saattaa olla jo kymmeneltä kulkeutunut viereiseen Gaselli pubiin. Joten kurkkaa sinnekkin.
    Ja vielä myöhemmin tuttuja uskoisin löytyvän Köningin alakerrassa olevasta yökerhosta.
    Itse aion toimia 'emäntänä' aamu neljään. Toivottavasti kunnon ajoitus osuu nappiin

Täähän on taas mukana kaikissa riennoissa

Ja tulee tonne Ruskaretken alkuun Tebarille ajoissa ettei muitten tarvii kamalasti odotella..
    Everything I'd really like to do is either illegal, immoral or fattening.
    Lainaa (jolanda @ Syys. 07 2009,18:14) kirjoitti
    Ja mä kun luulin että tämä olisi pimeä-ajoa

Tuo Ruskarundikin kyllä houkuttelisi, mutta... No mä olen hyvin pieniruokainen tai pelkkä gaffekin riittää hyvin jos yllättäen mukaan tungeksin Saas nähä mitä systeri tykkää kunnon letkasta kun heillä on kämppä tuossa Nietoontien varressa
    - Pyörä myyty jo pois -
    Mukana näillä näkymin RuskaRundilla ja By Night:issä. Ensimmäisessä säävaraus.
    Lainaa (HiTec @ Syys. 08 2009,09:29) kirjoitti
    Lainaa (jolanda @ Syys. 07 2009,18:14) kirjoitti
    Ja mä kun luulin että tämä olisi pimeä-ajoa
    Vitsi että nauratti Ei käynyt minulla mielessä että joku voisi noin ajatella tuon otsikon, mutta onhan se ihan loogista. Väärinymmärryksiä tulee varmaan lisää.

Lainaa (pannaristo @ Syys. 08 2009,14:45) kirjoitti
    Mukana.
    Siis molemmissa.
    Messissä, jos ei tavas putoo niskaan.
    Vaaraton puolihullu, mä mistään mtn tiiä, kuhan ajelen.
    Ruskarundiin voisi osallistua, sään suosiessa.

Kun Jolandakin pari kertaa tullut tavattua, ja olen ollut "melkein mukana" parilla reissulla, voisi oikeasti uskaltautua mukaan.
    Mukava ku pukama...eiku mukana

Mei tö iiköls SKRIIM!

The Mocamaster

Koska kortti ja leipä
    Lainaa (Naakka @ Syys. 08 2009,21:24) kirjoitti
    Kun Jolandakin pari kertaa tullut tavattua, ja olen ollut "melkein mukana" parilla reissulla, voisi oikeasti uskaltautua mukaan.
    No jo on aikakin! *Olen vähän odotellut
    Mukana! *

Jos sää suosii, niin 2 henkeä tulossa ruskarundiin näillä näkymin. Kokemuksesta tiedän, että kurjalla kelillä kyllä jää takapenkki tyhjäksi *
    Triumph Rocket III Roadster
    Ei pääse, kerhon ajokauden päättäjäiset. ja sitten
    Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
    BMW K 1200 RS
    Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
    http://www.bmwkltibmixof.com/
    Minä myös mukana koitan saada vielä takapenkille kyytiläisenkin mukaan.T:imo
    Tuli mieleen, onko ne Porvoon jokirannan kuppilat miten auki näin syyskuussa. Tietääkö joku onko se viimeinen Viroonpäin auki ensi sunnuntaina? En voi selvittää kun en tiedä kahvilan nimeä.
    Tänään oli auki _vain_ se, hitsi kun en tajunnut katsoa nimeä tai kysyä onko se ensi sunnuntaina auki.
    Asiakkaita olisi näköjään riittänyt useampaankin kahvilaan, mutta kiinni olivat.

E: koko tarina

Everything I'd really like to do is either illegal, immoral or fattening.
    Jos saan rengastuksen kuntoon ajoissa, niin mukana.
    Urea jacta est
    Lainaa (bombertore @ Syys. 14 2009,00:53) kirjoitti
    Meinaatkos syödä taas lohisoppaa
    Mukana uutella Hontalla,ja jos lämmintä on niin ehkä,siis todennäköisesti ei emäntä tule mukaan,kun sillä ei ole housuja ,siis nahkahousuja.
    Onnea uuden perheenjäsenen johdosta!

Minulta löytyy yhdenkoon nahkahousut lainaan jos rouvasi haluaa. Sopivat noin 160-170cm ja 50-80kg naiselle.
    Olet itse ollut niin usein mukana,että tekisi varmaan hyvää suhteelle hakea ne housut lainaan

Varoituksen sana: Porvoon jokirannan viimeisen kahvilan lohisoppaa ei sitten voi syödä!
    Lainaa (Kerma @ Syys. 13 2009,22:51) kirjoitti
    Tänään oli auki _vain_ se, hitsi kun en tajunnut katsoa nimeä tai kysyä onko se ensi sunnuntaina auki.
    Asiakkaita olisi näköjään riittänyt useampaankin kahvilaan, mutta kiinni olivat.

E: koko tarina
    Kävin itsekkin mut en huomannu katsoa aukioloaikoja. Yleensä on aikas myöhään Vkloppu- syksyisin.

PORVOON VIERASVENESATAMA JOKIRANTA CAFE | PORVOO
    Ravintolat, hotellit ja majoitus: Kahvila-ravintolat, Venesatama
    Puhelin 019-584727n

En ole aiemmin kimppakivassa käynny, mut jos kelit sallii lähden mukaan.
    KTM - Ready To Go
    Lainaa (El Tigre @ Syys. 10 2009,08:59) kirjoitti
    Mukana! *

Jos sää suosii, niin 2 henkeä tulossa ruskarundiin näillä näkymin. Kokemuksesta tiedän, että kurjalla kelillä kyllä jää takapenkki tyhjäksi *
    Auts! *

Unohdinpa autuaasti Espoon Rantamaratonin johon naiseni osallistuu - ja mä tietysti huoltojoukoissa mukana. Eli se siitä ruskaretkestä minun osaltani *
    Triumph Rocket III Roadster
    Mukana jos pyörä saadaan ajoissa huollosta uusilla gummeilla.
    Onkohan se muuten jo kimppakiva jos tulee kax päällä?
    Lainaa (SAM66 @ Syys. 14 2009,12:14) kirjoitti
    Mukana jos pyörä saadaan ajoissa huollosta uusilla gummeilla.
    Onkohan se muuten jo kimppakiva jos tulee kax päällä?
    On sekin, kaikki yhdessä tekeminen on kivaa!
    Kimppakiva By Night 26.9. on taas yhdenlaista kimppakivaa.
    Silloin jokainen voi toimia veturina, ja koota itselleen vaikka oman junan*
    Mukana (säävarauksella), samalla saa hoidettua rouvan ulkoiluttamisen ja uuden pyörän sisäänajoa *

Suzuki GSX 1300 R Hayabusa -12
    Yamaha FZ 1-Naked -10
    Honda CB 600 F Hornet -08
    Onko Porvoosta tulijoita?
    Iku, haloo!! Johan? Hukkaviiva?
    Klaara, onko paineita? Haluatko vielä että tullaan?
    Kanat saattavat kyllä lopettaa munimisen vierailumme jälkeen.

Tervetuloa edelleen! Kovasti odotellaan Kimppakivaa *kyläilemään *

Sienet on kerätty piirakoita varten, joten pientä murkinaakin saa rinnan alle ennen vaativaa loppumatkaa *

Varoittelen vaan vähän naapureita, jos Teitä (meitä) kovin iso porukka on tulossa. Itse en nyt sitten ajele ainakaan alkumatkaa, mahdollisesti sitten loppumatkan, ellen ole liian pyörryksissä teitin vierailusta *

Kovasti olen yrittänyt tuota Hukkaputkea kosiskella mukaan, saas nyt nähdä lähteekö liikkeelle vai keksiikö jotain tekosyytä *
    Elämä on helpompaa kun osaa nauraa itselleen
    Lainaa (Klaara @ Syys. 16 2009,16:58) kirjoitti
    Tervetuloa edelleen! Kovasti odotellaan Kimppakivaa *kyläilemään *
    Ilmoittautuneita on sekä foorumilla että sähköpostissani, yritän laskea jonkinlaista lukua ja ilmoittaa.
    Näyttäisi siltä että aikas paljon porukkaa on tulossa jos ilma on hyvä.
    Täytyy varmaan parkkeerata tielle, ei mahduta pihallenne. Nurmikkokaan ei tykkäsi hyvää, saatika sitte ne kanat
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Jaa, tällainenkin oli.. Tuli laitettua samalle päivälle toinen ajelu, mutta tuskinpa nämä häiritsevät toisiaan?
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

>> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

Ducati SFV4S
  30.  
    Lainaa (riisor @ Syys. 16 2009,19:44) kirjoitti
    Jaa, tällainenkin oli.. Tuli laitettua samalle päivälle toinen ajelu, mutta tuskinpa nämä häiritsevät toisiaan?
    Hei Riisor. Ei haittaa vaikka ajot ovat samanä päivänä.

(tässä kohta johon sensuuri iski joten poistin osan tekstiä)

Eiköhän kumpaakin ajoon löydy osallistujia. Tervetuloa joskus mukaan.

Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen