Sivu: 4 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 196:sta
    Menomatkalle mukaan tulen Rekan kanssa, takaisin kuitenkin samana päivänä. Kova viritys, että saataisiin muitakin Bandu foorumilaisia mukaan.
    Bandu 1250S -07

Nassukirja
    Ja maksettu!
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
    Lainaa (Ace @ Loka. 20 2009,11:31) kirjoitti
    Ja maksettu!
    Pääset taas hukkaamaan visa-kortin. Mä meinasin jättää ne yhdet unet väliin..
    "Tässä taas puhutaan asiantuntemuksella, jonka tuo tullessaan vain täydellinen tietämättömyys.."

"We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * -TMB "Martin Lawrence"-
    Yamaha YZF-R1, vm.-06
    Jokohan sitä pitäs alkaa reenaamaan.
    ©
    Mul on edellisenä iltana pikkujoulut *
    KTM 640 SM

Joka toiselle kuoppaa kaivaa.... joka toiselle ei...
    Lainaa (Minttu @ Loka. 22 2009,19:17) kirjoitti
    No sehän on hyvä, suojakänni turvaa onnistuneen Tallinnan reissun.
    <p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
    Lainaa (Petri12r @ Loka. 22 2009,20:44) kirjoitti
    Jokohan sitä pitäs alkaa reenaamaan. *
    Sä oot kyl jo maestro näitä reissuja varten, mutta toisaalta kertaus on opintojen anoppi...
    "Tässä taas puhutaan asiantuntemuksella, jonka tuo tullessaan vain täydellinen tietämättömyys.."

"We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * -TMB "Martin Lawrence"-
    Yamaha YZF-R1, vm.-06
    kui myös
    Bandu 1250S -07

Nassukirja
    Lainaa (MauriOC @ Loka. 24 2009,21:22) kirjoitti
    kui myös
    Edellisenä iltana on Anna Puun keikka
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
    Miekin oon vihdoin maksanna ihteni sekä emännän matkalla. Sori että kesti maksaminen.
    <p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
    Voe sun s*tana...

Kaikkeen sitä ihminen voikin humalaspäissään lupautua...
    Abusus non tollit usum
    Mä treenaan koko ajan kovasti.
    Pitää ehkä järkkää joku baari-ilta ennen Tallinnaa.
    ©
    Nonni, ny on viimein maksettu meitinkin jengin matkat ja syömingit..
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
    Lukeeko kukaan noita "tallinna@moottoripyora.org" osoitteeseen lähetettyjä viestejä?
    Huonoa säätä ei olekaan, vaan epäjohdonmukainen varustautuminen

-FJR1300-
    (-XJ900 Diversion-)
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (isoartsi @ Marras. 08 2009,22:43) kirjoitti
    Lukeeko kukaan noita "tallinna@moottoripyora.org" osoitteeseen lähetettyjä viestejä?
    Lukee. Olet lähettänyt sinne viestin perjantaina ja nyt eletään sunnuntaita - kohtuuton vastausaika?
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Nyt olis kaupan ry hintainen matka ja lihasyöminki halukkaalle viimehetken lähtijälle Tallinnan pikkujouluristeilyyn. Laita privaa jos kiinnostaa.

Ei ry:n jäsen joutuu maksamaan yhdistykselle hieman extraa.
    Huonoa säätä ei olekaan, vaan epäjohdonmukainen varustautuminen

-FJR1300-
    (-XJ900 Diversion-)
    Pari muutakin paikkaa olisi tyrkyllä. Laittakaa mailia tallinna@moottoripyora.org, jos haluatte vielä mukaan.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
    HUOMIJOO!!
    Nopeelle päättäjälle Tallinnan matkapaikka tiedossa.

Meidänkin perheen yllätti nyt se jokavuotinen syysflunssa, eli ainakin vaimon matkapaikka olisi siten vapaana.

Viestiä mulle tai tuonne missä matkoja kaupitellaan. Itse olen vielä terve, mutta ennuste on tyypillisesti ottaen hiukan kehno, kun puolet poppoosta on kuumeessa..
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
    MC Halbamatkat billiga resare terwo:n avatar
    Liittyi Oct 2004
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Saiskos infoa milloin pitää olla satamassa, ryhmäjaosta (keneltä saa liput) yms pientä...
    Right now I'm having amnesia and deja vu at the same time - I think I've forgotten this before.
    Noin onkos kukaan Turusta lähdössä? Eli onko mahdollisuutta kimppakyytiin, bussilla olin noin muuten hurauttamassa. Ugh, aikanen herätys...
    Millainen pysäköinti satamassa on? Eli onko korteissa omalla autolla ajelu?
    Testi
    Lainaa (S^Hansu @ Marras. 10 2009,16:33) kirjoitti
    Noin onkos kukaan Turusta lähdössä? Eli onko mahdollisuutta kimppakyytiin, bussilla olin noin muuten hurauttamassa. Ugh, aikanen herätys...
    Orgin kemuissa kannattaa jättää auto kotiin - et kuitenkaan ole ajokunnossa ennen maanantai-iltaa..
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
    Lainaa (S^Hansu @ Marras. 10 2009,16:33) kirjoitti
    On siellä satamassa parkkialue, hinnasta ei kyllä ole tietoa. Tosin luottaisin kyllä siihen bussiin itse.
    BMW F800S 2010 ja CBR600F 2005 (molemmat hitaita)
    ER-6f 2006
    Lainaa (terwo @ Marras. 10 2009,12:14) kirjoitti
    Saiskos infoa milloin pitää olla satamassa, ryhmäjaosta (keneltä saa liput) yms pientä...
    Liput saa multa. Satamassa viimeistään klo 8. Itse sihtaan olevani lippuluukulla heti kun se aukeaa klo 7.30, jonka jälkeen välittömästi lippujen jako
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
    Lainaa (PoS @ Marras. 10 2009,20:09) kirjoitti
    Lainaa (terwo @ Marras. 10 2009,12:14) kirjoitti
    Liput saa multa. Satamassa viimeistään klo 8. Itse sihtaan olevani lippuluukulla heti kun se aukeaa klo 7.30, jonka jälkeen välittömästi lippujen jako
    Ja jako tapahtuu edellisen kerran kaltaisesti viereisessä anniskelutilassa??
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (CJ @ Marras. 11 2009,08:33) kirjoitti
    Ja jako tapahtuu edellisen kerran kaltaisesti viereisessä anniskelutilassa?? *
    Kutsuisin tätä mielummin "ravintopisteeksi" tai "elämän keitaaksi"
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Käsittääkseni se pysäköinnin hinta siinä sataman parkissa on niin kallis, että kannattaa ajaa siihen suoraan terminaalin eteen ja ottaa reilusti sakko, jos tosiaan autolla haluaa tulla.

Pitkäaikainen pysäköinti maksaa n. 26 € meidän matkan ajaksi ulkona, jos sieltä löytyy tilaa.
    Ja europark vartioidussa parkkihallissa pysäköinti 26 €/vrk + 12h x 3€/tunti = eli todennäköisesta 2 vrk hinta eli 52 €.

Pysäköintivirhemaksu on 40 €.

©
    Osiossa taaempana löytynee viime vuoden ketju, siellä ainakin tuosta pysäköinnistä. Ja muustakin yleisestä.
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
    Läväytin aloitusviestiin vähän aikatauluhahmotelmaa, lukekaa, jos on epäselviä. Ja muistakaa sit ottaa ne passit tahi henkilökortit mukaan - ajokortti ei kelpaa!

Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Ace @ Marras. 11 2009,19:49) kirjoitti
    Osiossa taaempana löytynee viime vuoden ketju, siellä ainakin tuosta pysäköinnistä. Ja muustakin yleisestä.
    Siellä sataman alakerrassa ei ole enää sitä paikoitusfirmaa:

Lainaa kirjoitti
    Special-paikoitus on lopettanut toimintansa v. 2008 lopussa
    Lähde: http://www.tallinksilja.com/fi/desti...erminals/helW/
    Pyörätön motoristi...

30.  
    Lainaa kirjoitti
    n. 12.30-13.00: Check In
    Ilmeisesti tänä vuonna on muistettu varmistaa, että hotellin check-in onnistuu jo ennen klo15?

Onks jollain tietoa onko tuolla Länsiterminaalissa jonkinlainen matkatavarasäilytys (siis reissun ajaksi eli yli 24h)? Joudun raahaamaan mukana sen verran ylimääräistä kamaa mitä ei tarttis Tallinassa olla mukana.
Sivu: 4 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen