Menomatkalle mukaan tulen Rekan kanssa, takaisin kuitenkin samana päivänä. Kova viritys, että saataisiin muitakin Bandu foorumilaisia mukaan.
Ja maksettu!
Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
Pääset taas hukkaamaan visa-kortin.(Ace @ Loka. 20 2009,11:31) kirjoitti
Mä meinasin jättää ne yhdet unet väliin..
"Tässä taas puhutaan asiantuntemuksella, jonka tuo tullessaan vain täydellinen tietämättömyys.."
"We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * -TMB "Martin Lawrence"-
Yamaha YZF-R1, vm.-06
Mul on edellisenä iltana pikkujoulut *![]()
KTM 640 SM
Joka toiselle kuoppaa kaivaa.... joka toiselle ei...
No sehän on hyvä, suojakänni turvaa onnistuneen Tallinnan reissun.(Minttu @ Loka. 22 2009,19:17) kirjoitti
![]()
<p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
Sä oot kyl jo maestro näitä reissuja varten, mutta toisaalta kertaus on opintojen anoppi...(Petri12r @ Loka. 22 2009,20:44) kirjoitti
![]()
"Tässä taas puhutaan asiantuntemuksella, jonka tuo tullessaan vain täydellinen tietämättömyys.."
"We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * -TMB "Martin Lawrence"-
Yamaha YZF-R1, vm.-06
kui myös(Minttu @ Loka. 22 2009,19:17) kirjoitti
Edellisenä iltana on Anna Puun keikka(MauriOC @ Loka. 24 2009,21:22) kirjoitti
![]()
you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
Miekin oon vihdoin maksanna ihteni sekä emännän matkalla. Sori että kesti maksaminen.![]()
<p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
Voe sun s*tana...
Kaikkeen sitä ihminen voikin humalaspäissään lupautua...
Abusus non tollit usum
Mä treenaan koko ajan kovasti.
Pitää ehkä järkkää joku baari-ilta ennen Tallinnaa.
©
Nonni, ny on viimein maksettu meitinkin jengin matkat ja syömingit..![]()
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Lukeeko kukaan noita "tallinna@moottoripyora.org" osoitteeseen lähetettyjä viestejä?
Huonoa säätä ei olekaan, vaan epäjohdonmukainen varustautuminen
-FJR1300-
(-XJ900 Diversion-)
Lukee. Olet lähettänyt sinne viestin perjantaina ja nyt eletään sunnuntaita - kohtuuton vastausaika?(isoartsi @ Marras. 08 2009,22:43) kirjoitti
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Nyt olis kaupan ry hintainen matka ja lihasyöminki halukkaalle viimehetken lähtijälle Tallinnan pikkujouluristeilyyn. Laita privaa jos kiinnostaa.
Ei ry:n jäsen joutuu maksamaan yhdistykselle hieman extraa.
Huonoa säätä ei olekaan, vaan epäjohdonmukainen varustautuminen
-FJR1300-
(-XJ900 Diversion-)
Pari muutakin paikkaa olisi tyrkyllä. Laittakaa mailia tallinna@moottoripyora.org, jos haluatte vielä mukaan.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
HUOMIJOO!!
Nopeelle päättäjälle Tallinnan matkapaikka tiedossa.
Meidänkin perheen yllätti nyt se jokavuotinen syysflunssa, eli ainakin vaimon matkapaikka olisi siten vapaana.
Viestiä mulle tai tuonne missä matkoja kaupitellaan. Itse olen vielä terve, mutta ennuste on tyypillisesti ottaen hiukan kehno, kun puolet poppoosta on kuumeessa..
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Saiskos infoa milloin pitää olla satamassa, ryhmäjaosta (keneltä saa liput) yms pientä...![]()
Right now I'm having amnesia and deja vu at the same time - I think I've forgotten this before.
Noin onkos kukaan Turusta lähdössä? Eli onko mahdollisuutta kimppakyytiin, bussilla olin noin muuten hurauttamassa. Ugh, aikanen herätys...
Millainen pysäköinti satamassa on? Eli onko korteissa omalla autolla ajelu?
Testi
Orgin kemuissa kannattaa jättää auto kotiin - et kuitenkaan ole ajokunnossa ennen maanantai-iltaa..(S^Hansu @ Marras. 10 2009,16:33) kirjoitti
![]()
Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!
Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
On siellä satamassa parkkialue, hinnasta ei kyllä ole tietoa. Tosin luottaisin kyllä siihen bussiin itse.(S^Hansu @ Marras. 10 2009,16:33) kirjoitti
![]()
BMW F800S 2010 ja CBR600F 2005 (molemmat hitaita)
ER-6f 2006
Liput saa multa. Satamassa viimeistään klo 8. Itse sihtaan olevani lippuluukulla heti kun se aukeaa klo 7.30, jonka jälkeen välittömästi lippujen jako(terwo @ Marras. 10 2009,12:14) kirjoitti
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Ja jako tapahtuu edellisen kerran kaltaisesti viereisessä anniskelutilassa??(PoS @ Marras. 10 2009,20:09) kirjoitti
![]()
![]()
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Kutsuisin tätä mielummin "ravintopisteeksi" tai "elämän keitaaksi"(CJ @ Marras. 11 2009,08:33) kirjoitti
![]()
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Käsittääkseni se pysäköinnin hinta siinä sataman parkissa on niin kallis, että kannattaa ajaa siihen suoraan terminaalin eteen ja ottaa reilusti sakko, jos tosiaan autolla haluaa tulla.
Pitkäaikainen pysäköinti maksaa n. 26 € meidän matkan ajaksi ulkona, jos sieltä löytyy tilaa.
Ja europark vartioidussa parkkihallissa pysäköinti 26 €/vrk + 12h x 3€/tunti = eli todennäköisesta 2 vrk hinta eli 52 €.
Pysäköintivirhemaksu on 40 €.
©
Osiossa taaempana löytynee viime vuoden ketju, siellä ainakin tuosta pysäköinnistä. Ja muustakin yleisestä.
Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
Läväytin aloitusviestiin vähän aikatauluhahmotelmaa, lukekaa, jos on epäselviä. Ja muistakaa sit ottaa ne passit tahi henkilökortit mukaan - ajokortti ei kelpaa!
Siellä sataman alakerrassa ei ole enää sitä paikoitusfirmaa:(Ace @ Marras. 11 2009,19:49) kirjoitti
Lähde: http://www.tallinksilja.com/fi/desti...erminals/helW/kirjoitti
Pyörätön motoristi...
Ilmeisesti tänä vuonna on muistettu varmistaa, että hotellin check-in onnistuu jo ennen klo15?kirjoitti
Onks jollain tietoa onko tuolla Länsiterminaalissa jonkinlainen matkatavarasäilytys (siis reissun ajaksi eli yli 24h)? Joudun raahaamaan mukana sen verran ylimääräistä kamaa mitä ei tarttis Tallinassa olla mukana.