Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 99:sta
  1. #1
    Kuten useimmat varmaan ovat huomanneetki, olen kunnostautunut foorumien perustamisessa sitä mukaa kun mopot vaihtuu tänä vuonna.

    Foorumit silti jääneet kivasti elämään omaa elämäänsä ja näyttää tarpeeseen tulleen.

    Silti virtaa riittäisi pitkän talven tullessa kokeilla myös näiden "sporttisempien" K-pyörien ympärille rakennettua saittia, kuten jenkkilässä näkyy olevan.

    Tiedän että on olemassa jo bemareille tarkoitettu foorumi, enkä halua astua kenenkään varpaille.

    Siellä on minusta vaan aika verkkainen tahti ja ei niinkään juttua riitä näiden sportimpien ympärillä, ei millään pahalla.

    Siispä kysynkin riittääkö olemassa oleva bemari-foorumi ja tämä orgin toimiva piimeri-palsta vai innostaisiko/kiinnostaisko rajatumpi foorumi, missä päästäisiin vuodattamaan ja pureutumaan tarkemmin näihin K-pyöriin?

    Ja vielä, miten rajattu olis hyvä pyörien mallien mukaan jos saapi kannatusta?

    Mielipiteitä rohkeesti, jos näyttää ettei tarvetta ole ja ajatus tyrmätään, en ota nokkiini ja vaivu talveksi itkeskelemään ässän viereen.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  2. #2
    Ei taida olla tarpeeksi mopokantaa missään uudelle foorumille, jos jenkkisaitit eivät riitä.

    I-BMW.com on ihan hyvä sporttipyöräfoorumi joka toimii. k-bikes aikanaan otti sen tietokannan ja ne oli tarkoitus yhdistää, mutta i-bmw:n porukat eivät olleet tyytyväisiä saitin toimintaan ja i-bmw alkoi jatkaa elämäänsä uudestaan. I-bmw.com on myös jaettu malleittain.

    Sakemanneilla on k1200s.de, mutta siellä homma tahtoo mennä aika paljon suunsoitoksi ja pilkuntarkkailuksi. Mutta foorumi on aika tarkkaan rajattu mallien mukaisesti.

    t. repa



    Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
  3. #3
    SPK_1978:n avatar
    Liittyi Apr 2007
    Dubai, Yhdistyneet Ählämit
    En ota kantaa onko moiselle tarvetta, mutta jos sellaista lähtee tekemään niin kai se saisi olla K/R forumi?
    Onhan Berliinistä lähtenyt jokunen ihan oikeasti tunnustettava bokserisporttikin..
    "Kukas v**tu sä oot?"
    -Angus Young-
  4. #4
    Lainaa (Repa @ Syys. 22 2009,09:58) kirjoitti
    Ei taida olla tarpeeksi mopokantaa missään uudelle foorumille, jos jenkkisaitit eivät riitä.

    I-BMW.com on ihan hyvä sporttipyöräfoorumi joka toimii. k-bikes aikanaan otti sen tietokannan ja ne oli tarkoitus yhdistää, mutta i-bmw:n porukat eivät olleet tyytyväisiä saitin toimintaan ja i-bmw alkoi jatkaa elämäänsä uudestaan. I-bmw.com on myös jaettu malleittain.

    Sakemanneilla on k1200s.de, mutta siellä homma tahtoo mennä aika paljon suunsoitoksi ja pilkuntarkkailuksi. Mutta foorumi on aika tarkkaan rajattu mallien mukaisesti.

    t. repa
    Ööö, mitä tarkoitit että jos ei jenkkisaitit riitä?

    Varmasti riittää jos tykkää lueskella ulkomaisia saitteja, minä en kovasti käytä niitä.

    Tarkoitus olis hieman matkia jenkkilän poikia ja siksi kotomaan kielinen versio foorumista.

    Voihan se olla että tulis turhake foorumi näitten lisäksi, mut kuunnellaan mielellään lisääkin bemaristeja.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  5. #5
    Lainaa (SPK_1978 @ Syys. 22 2009,10:02) kirjoitti
    En ota kantaa onko moiselle tarvetta, mutta jos sellaista lähtee tekemään niin kai se saisi olla K/R forumi?
    Onhan Berliinistä lähtenyt jokunen ihan oikeasti tunnustettava bokserisporttikin..
    Totta, juuri näistä tahtoisinki kuulla lisää et mitä malleja siellä olis hyvä olla.

    Kiva ois että otettas kantaa, jos vain...



    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  6. #6
    Lainaa (jarska @ Syys. 22 2009,10:44) kirjoitti
    Lainaa (Repa @ Syys. 22 2009,09:58) kirjoitti
    Ei taida olla tarpeeksi mopokantaa missään uudelle foorumille, jos jenkkisaitit eivät riitä.

    I-BMW.com on ihan hyvä sporttipyöräfoorumi joka toimii. k-bikes aikanaan otti sen tietokannan ja ne oli tarkoitus yhdistää, mutta i-bmw:n porukat eivät olleet tyytyväisiä saitin toimintaan ja i-bmw alkoi jatkaa elämäänsä uudestaan. I-bmw.com on myös jaettu malleittain.

    Sakemanneilla on k1200s.de, mutta siellä homma tahtoo mennä aika paljon suunsoitoksi ja pilkuntarkkailuksi. Mutta foorumi on aika tarkkaan rajattu mallien mukaisesti.

    t. repa
    Ööö, mitä tarkoitit että jos ei jenkkisaitit riitä?

    Varmasti riittää jos tykkää lueskella ulkomaisia saitteja, minä en kovasti käytä niitä.

    Tarkoitus olis hieman matkia jenkkilän poikia ja siksi kotomaan kielinen versio foorumista.

    Voihan se olla että tulis turhake foorumi näitten lisäksi, mut kuunnellaan mielellään lisääkin bemaristeja.
    Tarkoitin sitä, että jenkkilässä on K12/13/S/R/GT käyttäjiä hitusen enemmän kuin meillä. Ja vaikka vain osa heistä käy näillä foorumeilla edes jollain tavalla aktiivisesti, niin silti sieltä löytyy riittävästi keskustelua ja kokemuksia.

    Meillä kun Suomessa puimuristi porukka on kohtuullisen pieni, heistä foorumeilla liikkuvat henkilöt ovat vielä pienempi porukka ja sitten vielä rajoitetaan muutamaan mielekkääseen tyyppiin (S/R/GT) niin kokemuksia kertyy aivan eri tahtiin kuin jenkkilässä. Ehkä vielä tuo S1000RR muuten kuuluisi tuohon joukkoon jatkoksi.

    Varmasti foorumista saadaan mielekäs ja mielenkiintoinen, mutta saako sitä niin aktiiviseksi, että sillä olisi edes jokunen kävijä joka päivä?

    En tietenkään ole mitenkään uutta foorumia vastaan. Kunhan toin julki ensimmäisiä mieleen juolahtaneita ajatuksia, kun noilla ulkomasilla saiteilla on tullut liikuskeltua joskus ahkerastikin ja tuntuu välillä, ettei sielläkään ihmeitä tapahdu.

    t. repa
    Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
  7. #7
    Aika rajallisesti on tuntunut olevan kommentoijia ainakin näillä org-palstoilla. Niistäkin osa ajelee (jo) muilla pyörillä.

    Itse piipahdan aika usein noilla mainituilla ulkomaisilla palstoilla, mutta en ole niihin tunnusta hankkinut, eli ihan vaan vieraana.

    Tuleva S1000RR saattaa lisätä porukkaa, onhan siinä varmaan ihan uudet viat.
  8. #8
    Kiitos Repa mielipiteistäsi.

    Juuri noita itsekkin pohdin ja mitä pienempi porukka, sen enemmän aktiivisuutta vaadittaisiin,jotta foorumi pysyis mielenkiintoisena.

    Mut hyvin suunniteltu on jo puoliksi tehty jos sinne saakka päästäisiin.

    Toki uusi 1000RR otettais mukaan.



    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  9. #9
    Tota noin, jos virtaa riittää, niin lähdepäs Jarska sekaan BMW-kerhoon ja tehdään susta kerhon sporttipyörävastaava.

    Kerhossa kun on jo vanhojen pyörien, kurapyörien ja matkaLoTjavastaavat. Kerhon sivutkin ovat uudistuneet ja uuden webbimasterin kanssa saisitte varmaan aikaan ihan edustavan räyhäpyöräosaston.

    Kerhon maine pelkkien vanhojen bokserihuru-ukkojen salaseurana on jo muutenkin hyvää vauhtia rapautumassa, joten sporttipyöräjaos sopisi sinne oikein hyvin.

    Tehtaan mallistokin kun on kovasti laajentunut sporttisempien pyörien suuntaan, niin luulisi tuon genren pyörillä ajaleville löytyvän yhteistä asiaa.

    Eli oma ehdotukseni olisi, että tule mukaan BMW-kerhoon ja perusta se (K-)sporttipyöräfoorumi BMW-kerhon sivustolle ja pidä kattoa sen verran korkealla, että sekaan mahtuu noita bokserisporttejakin. - Ainakin aluksi, kunnes / jos että löydä mitään yhteistä tarinaa, niin ehkä ne bokseristit sitten haluaa myös omansa...

    t. pozo

    -04 K 1200 LT

    Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

    Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
  10. #10
    Tuo ei olis yhtään hullumpi idea Pozo.

    Yksin ei tietenkään saisi mitään aikaan, mutta kerhon sisällä ja täällä olevien aktiivisten sporttibemu-kuskien myötävaikutuksella saattais tulla hyvää jälkeä.

    Saataisko me ihan oma foorumi-pohja, mitä kehiteltäis ja olis jotenkin kytköksissä kerhoon vai tuonne sekaan omana osastonaan?

    Mielipiteitä Pozon ideasta kuunnellaan korvat höröllä.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  11. #11
    Lainaa (jarska @ Syys. 22 2009,12:27) kirjoitti
    Tuo ei olis yhtään hullumpi idea Pozo.

    Yksin ei tietenkään saisi mitään aikaan, mutta kerhon sisällä ja täällä olevien aktiivisten sporttibemu-kuskien myötävaikutuksella saattais tulla hyvää jälkeä.

    Saataisko me ihan oma foorumi-pohja, mitä kehiteltäis ja olis jotenkin kytköksissä kerhoon vai tuonne sekaan omana osastonaan?

    Mielipiteitä Pozon ideasta kuunnellaan korvat höröllä.
    Mikäpä ettei.

    t. repa
    Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
  12. #12
    Hyvä idea, toivottavasti kantaa. Lupaan lukea ja myös osallistua keskusteluihin, jos jotain sanottavaa on.

    Toistaiseksi ollut aika vähän sanottavaa tuosta mun KR:stä, mutta ehkä kilometrien karttuessa servojarrut pettää, perä hajoaa, öljyt häviää koneesta...sitten sitä on jutun juurta.
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  13. #13
    Ourait, eli kokeilu/raakaversio on olemassa ja tarkoitus olis toimia yhteistyössä *BMW Moottoripyöräkerho ry:n kanssa, eli ns. alajaostona.

    Homma toimii vielä tässä vaiheessa ihan ilmaisalustoilla ja katsotaan miten käy.

    Koska tuo sporttipuoli näkyy paisuvan aika isoksi, tuumailin että turha ängetä tavallaan samalle alustalle/foorumille vaan linkittää nämä jossain vaiheessa yhdeksi ja samaksi firmaksi, mutta omilla alustoillaan.

    Tuosta ekasta sivusta on tarkoitus tulla porkkana, tiedotuskanava uutisille, tapahtumille, yms. jutuille.

    Sieltä pääsee klikkaamalla oikeelta linkeistä sport-pyöräfoorumille ja myös moottoripyöräkerhon sivuille.

    Muistakee että homma on kesken ja kokeiluvaiheessa, mut tervetuloa silti rekkautuun ja katteleen sydeemejä.

    Tuolta lähtee-->bmwsportbikes.fi



    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  14. #14
    Nyt sait kyllä sulan hattuun Jarska. Kiitos ja kumarrus. Kiitettävää antaumusta hyvän asian puolesta.

    t. Repa
    Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
  15. #15
    Lainaa (Repa @ Syys. 23 2009,20:45) kirjoitti
    Nyt sait kyllä sulan hattuun Jarska. Kiitos ja kumarrus. Kiitettävää antaumusta hyvän asian puolesta.

    t. Repa
    Isot kiitokset Repa.

    Selvää kaavaa ei ole mitä tarvitaan ja mikä on liikaa, joten aktiivista porukkaa vaan mukaan kertomaan mielipiteitä ja ajatuksiaan.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  16. #16
    Hyvä Jarska !!! Täältä myös Kiitos ja kumarrus
    10 +++
  17. #17
    Lainaa (atomic @ Syys. 23 2009,22:43) kirjoitti
    Hyvä Jarska !!! Täältä myös Kiitos ja kumarrus
    10 +++
    Kiitos kiitos, tässähän ihan punastelee.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  18. #18
    C-A-D:n sanoja lainatakseni, nyt kaikki itseään kunnioittavat sportti-bemaristit joukolla rakentamaan foorumia.

    Tunne on että me saatais vähintään yhtä paljon säpinää aikaseksi kuin LT-hemmot.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  19. #19
    Kävin rekisteröitymässä, odottaa aktivointia. Nicki sama kuin täällä, valittu tuon minun Mussukkani mukaan. Pemari on vaan käyttömopo.



    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  20. #20
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Syys. 25 2009,12:44) kirjoitti
    Kävin rekisteröitymässä, odottaa aktivointia. Nicki sama kuin täällä, valittu tuon minun Mussukkani mukaan. Pemari on vaan käyttömopo.
    Hieno homma, kuitti lähti jo.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  21. #21
    the thrill seeker Bem-Ari:n avatar
    Liittyi Feb 2009
    Pirkanmaa
    MotOrg ry jäsen
    Hieno homma Jarska! Kävin rekisteröitymässä.Tuossahan on varmaan mielenkiintoinen foorumi,koska näitä rivimoottoristen harrastajia kuitenkin taitaa olla jonkinverran.
    <p>Man cannot live on beer only.
    Helkama,Sachs,Tunturi,Hånda,Kawasaki;Suzukeita 5kpl,pari Kawasakia,kaksBemaria,ZZR 1400 SE,Triumph Tiger 1200 XRT,nyt 2 Kawasakia ja BMW K1300 GT.
  22. #22
    Lainaa (Bem-Ari @ Syys. 25 2009,20:52) kirjoitti
    Hieno homma Jarska! Kävin rekisteröitymässä.Tuossahan on varmaan mielenkiintoinen foorumi,koska näitä rivimoottoristen harrastajia kuitenkin taitaa olla jonkinverran. *
    Tänks, ja onhan se prkle jos ei aktiivisten bemaristien joukosta löydy voimaa laittaa yhä paisuvaa sportti puolta kunnolla henkiin.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  23. #23
    13 kuskia foorumilla ja jo nyt todella kiitettävää aktiviteettia, kiitokset.

    Lisää mahtuu mukaan ja jostain pitäis tavoittaa myös GT-kuskeja, niitäkin on melkoinen määrä.

    Mainoksia on laiteltu pitkin ja poikin+jotkut motskalehdet on myös noteeranneet meidät tulevaisuudessa.

    Ei muuta kuin tervetuloa!!
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  24. #24
    Omien havaintojeni mukaan GeeTee-kuskeja on ehkä vielä enemmän kuin ässäkuskeja, ärristä nyt puhumattakaan.

    Kunhan se kilokyykky tulee saataville niin foorumista kiinnostuneiden määrä moninkertaistuu, veikkaisin.
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  25. #25
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Syys. 29 2009,09:01) kirjoitti
    Omien havaintojeni mukaan GeeTee-kuskeja on ehkä vielä enemmän kuin ässäkuskeja, ärristä nyt puhumattakaan.

    Kunhan se kilokyykky tulee saataville niin foorumista kiinnostuneiden määrä moninkertaistuu, veikkaisin.
    Totta, kyl tuolla reissun päällä tulee vastaan GT/ärrä-kuskeja huomattavasti enemmän kuin ässien.

    Uskon myös että uuden S1000RR:n myötä kiinnostus kasvaa rajusti ja onhan siellä jo odottamassa se viat-osasto.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  26. #26
    Jees.... Löysinpä itsekin foorumin, ja rekisteröinti odottelee vahvistusta!
    Macce

    http://www.mkkv.fi/
    https://www.facebook.com/Somethingbluetrio/

    ex. BMW K1300S -14
    ex. BMW K1300S -12
    ex. Triumph Trophy SE -13
    ex. BMW K1200R Sport -08
    ex. Honda ST1300 -07
    ex. Suzuki M800 -07
  27. #27
    Lainaa (macceS @ Syys. 29 2009,10:31) kirjoitti
    Jees.... Löysinpä itsekin foorumin, ja rekisteröinti odottelee vahvistusta!
    Odotuksesi on päättynyt.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  28. #28
    Ulkoasu "hieman" muuttunut vastaamaan sporttista jengiä.

    Mukaan vaan.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  29. #29
    Foorumin kokenut jälleen mullistuksia, uusi rakenne+ mukana kuvakisaa, tekniikkaa, tietoa ja hauskanpitoa, tervetuloa mukaan.

    Vainuni osui oikeaan, vajaa kuukauden vanha foorumi, 28 jäsentä ja 666 viestiä(pirullisen paljon ), bemaristit ON aktiivisia.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  30.  
  31. #30
    Yksi GT12K odottaa vahvistusta.
    Tapeilta paitsi kaffe paussit.
Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen