Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Ideana olisi saada ns. hienoa takahaarukkaa näkyviin (tai siis lähinnä vannetta) ja mörinää lisää pyörään eli äänenvaimennin olisi tarkoitus vaihtaa, ei koko putkistoa.

Mahdollisimman lyhyt vaimennen (mieluiten ns. side exhaust), samalla tyylin hiukan kuten kuten tässä kuvassa http://pictures.topspeed.com/IMG....x0w.jpg

Kaupallista vaimenninta suoraan VFR:lle tarkoitettua ei varmasti löydy, mutta jos joku osaa opastaa, mikä olisi sopiva? Ulkonäöllisesti haetaan siis vaimenninta, joka on tyyliltää kuten uusissa pyörissä (mm. uusi VFR 1200) ns. side exhaust vaimentimet (termi on ilmeisesti oikea?)

Kommentteja? Kiitos!
    Motoplaza Helsingin Tattarisuolla ainakin myy Ixilin lyhkäisiä äänenvaimentimia,eikä hinta ole mielestäni kovin paha 240e paikkeilla,ainakin on lyhyet. Ja eikun putkenpätkää+hitsaus jos ei suoraan sovi. Viimeksi tuli broidin kanssa väsättyä Akrapovicin slipari -98 Firebladeen ,eli boltonin tilalle slipon. Kuvassa Honda CB 1000 R,n 08- ja muistaakseni ne ovat e-hyväksyttyjä mallia.

The true man wants two things: Danger and play >Nietzsche
    Tossa sellainen mitä itse himoitsen.
    The true man wants two things: Danger and play >Nietzsche
    Kiitoksia bombertorelle vastauksesta, näyttää asialliselta!

Vielä otetaan muitakin ehdotuksia vastaan?
    Ei kyllä ole mikään lyhyt...
    Ja pyydettunä kommenttina: Mielestäni RR tumppi ei kuulu tuon ikäiseen/luonteiseen pyörään.

Mulla oli aikoinaan samanlaisessa Staintunen yläputki.
    Tuo on siis slipari joka käy heittämällä paikoilleen.
    Äänet tosi nätit mutta kuitenkin hillityt ilman killeriä.

Lainaa (AimoPamaus @ Joulu. 27 2009,16:38) kirjoitti
    Mulla oli aikoinaan samanlaisessa Staintunen yläputki.
    Tuo on siis slipari joka käy heittämällä paikoilleen.
    Äänet tosi nätit mutta kuitenkin hillityt ilman killeriä.
    Itsekki olen tätä myös katsellut. Hienot saundit, mitä videoita olen nähnyt ja muutenkin kehuttu. Miinuksena vain aika kova hinta.

Osaako kukaan sanoa, kuinka paljon tuo vaimentimen vaihto vaikuttaa moottorin toimintaan (noin yleisesti ottaen)? Eli jos vaimennin ei ole alunperin speksattu kyseiselle pyörälle. Tuo Bombertoren ehdottama Ixil Dual Hyperlow olisi mukavan lyhyt vaimennin VFR:ään ja saundit olis varmasti kohdallaan.
  7.  
    Kivan näköinen toi Ixilin vaimennin, mutta onko vedenpoistoreikiä, kun näyttää siltä, että sataa suoraan sisään kun esteri on anteliaalla tuulella.