1. Olen, jäin kiinni
2. Olen, en jäänyt kiinni
3 En ole
Otsikko kertoo kaiken.
Honda NSR 125 02' --> CBR 600F
Olen fiktiivinen henkilö. Kirjoitetuillani viestien sisällöllä ei välttämättä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
Tai pikemminkin "karkuun".... olin kaupungissa autolla liikkeellä ja heiluttelivat tikkariaan oikeanpuoleisella kaistalla. Olin kääntymässä risteyksessä vasemmalle ja seurailin vastaantulevaa liikennettä. Ei kiinnostanut sillä hetkellä oikealla seisova siviili-lada. Ajelivat sitten perässä kotipihaan asti. Syynä seurailuun oli liika kyyti ja olinpa heittänyt kuulemma kaistanvaihdossa kevätsoseet tuulilasiinkin...
Enempi marmattivat tosin siitä, kun en noudattanut pysähtymismerkkiä. Kehotin käyttämään pilliä ja valoja, ei oikealta takaviistosta tikkari näy.
Tuli suullinen huomautus.
Shadow 750 C2 --> Pan 1100 ST --> *Pan ST 1300 --> Pan ST 1300 ABS, 15.000 km/v
Tallissa 1300 Pan European, R1 ja CB 750 Four vm 1973, sekä pari polkupyörää vm. 1980 ja 2010
Kuivakukkahattu. Pyrkii välttämään tilanteita, joista vain vetomies luul
Mitenkäs lasketaan ne lukuisat tapaukset kun itseni ja tutkan välissä on ollut joku toinen ajoneuvo? Kehälläkin muutamat sakot säästänyt sillä kun olen juuri tutkan kohdalla ohittanut rekkaa (ihan tuntuvallakin ylinopeudella), mutta rekka on estänyt saamasta lukemaa![]()
Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
Puhallusratsian läpi on kerran puolihuolimattomasti aamuyöstä tullut ajettua kun tajusin vasta ohimennessä, että pitäis varmaan pysähtyä. Katselin vielä taustapeileistä, että jos kaveri nyt hirveästi alkaa pomppimaan ja hyppimään niin pysähdytään ja saa juosta puhallluttamaan.
Noin 3km myöhemmin tämä motoristi sitten pysäytettiin ihan kahden maijan turvin motarille.
Sanktioina viiden minuutin juttelu siitä onko aamuyöstä kylmä ajaa moottoripyörällä![]()
Suzuki SV1000s '03 - V for Power
Kawasaki ZX-6R '03 - "El Tornado" - EX
En ole ajanut poliisia pakoon enkä tule ajamaan.
Kun punaiset valot välähtää, niin silloin pysähdytään ja otetaan vastaan tarpeenmukaiset rangaistusvaatimukset.
BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
Naispoliiseja saa lain mukaankin ajaa karkuun: pysähdyttävä on ainoastaan poliisimiehen näyttämästä merkistä. Koska yht'äkkiä pimeässä auton sisään tai punavalon taakse ei näe niin tarkasti, että voisi täysin varma olla, kannattaa jatkaa matkaa.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Vastausta, kiitos(vetomies @ Syys. 20 2009,13:56) kirjoitti
Komppaan sarkkaa: "En ole ajanut poliisia pakoon enkä tule ajamaan.
Kun punaiset valot välähtää, niin silloin pysähdytään ja otetaan vastaan tarpeenmukaiset rangaistusvaatimukset.
Bensa haisee hyvälle ja vauhti tuntuu kivalle
Eri asia jos vahingossa ei huomaa poliisisetää.... mutta jos valot vilkkuu takana niin en karkuun lähde...
<br />
Kyllä ne ovat yleensä lähteneet minua karkuun.
(olen melko ruma,sillai siististi sanottuna.)
Kannattaa ajaa karkuun, koska onnistumisprosentti on todella suuri!
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Ei poliiseja karkuun kannata ajella, varsinkaan MP-poliisia. Jää mitä todennäköisemmin kiinni.
Olen fiktiivinen henkilö. Kirjoitetuillani viestien sisällöllä ei välttämättä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
no toki jos liikenteessä on mopolla..(T-Doggy @ Syys. 20 2009,16:11) kirjoitti
Miks olisin kun eivät ole viimeiseen 14 vuoteen olleet yhtään kiinnostuneita ajoistani.
Edellisellä kerralla tuli 500 markan muistutus. -90 mallisen eskortin kun myin pois niin ei ole edes autoilessa tullut juteltua poliisien kanssa kun kerran ja sillonkin tunkivat jotain pilliä suuhun.
Olen ajanut joskus 10v sitten... Ja jäin kiinni, ajokkina oli kylläkin takaveto skodaPerkule oisin varmaan päässyt "piiloon" mut oli kaivettu tie poikki
![]()
paskapuhetta mutta otan sen silti...
Joskus mopoikäisenä paahdoin poliisia karkuun tietämättäni. Oli perhana omalla autollaan liikenteessä, enkä tunnistanut kun mopolla ohitin sen. Muistaakseni 400mk sakkoja ja mopon katsastus tuli hinnaksi.
Superbike #7
Käyn itse aina nappaamassa ääneni tähän osioon, jos siltä tuntuu, mutta tämä äänestys sai meikäläisen vähän pohtimaan?
Kerrohan äänestyksen aloittaja, notta miksi teit tämmöisen äänestyksen?
I'm just asking. Olen vain persekuningas.
Kerran nuorena jopa juoksin posliineja karkuun,mentiin jonkun kartanon luumutarhassa tai mikä vitun viikunatarha se oli, mutta hirvee rytinä ja paskainen nauru kun hyppäsin ojaan piiloon ja reinikaiset hyppäs yli ja kiroili että mihin vittuun ne jätkät hävisi![]()
You gave me a curse, Holy fathers, I give you a blessing: "may your conscience be as clear as mine and may you be as moral and religious as I"
Ja vaikka ma laps olen pieni vain,
niin jumalten riemut ma juoda sain
ja juoda ne täysin siemauksin -
niin riemut kuin murheetkin.
Piikki-ikäinen(?), joka on lukenut ja nähnyt netistä paljon "isojen poikien tempauksia" joissa keulitaan, ja ajetaan poliisia karkuun? Ohessa haetaan tukea omille "hölmöille" tempauksille, mitä pyörän päällä tulee keksittyä? Vastaus luultavasti puetaan muotoon: "Kun siitä kuulee niin paljon puhuttavan, niin kuinka moni on sen oikeasti tehnyt?" Vähän sama kuin naisten kanssa tuossa iässä...kaikki siitä puhuu, mutta harvempi siitä oikeasti mitään tietää.(Vihdin Matti @ Syys. 20 2009,21:36) kirjoitti
Edellä esitetty vain omaa villiä arvailua, korjatkaa jos olen pahasti metsässä.
Superbike #7
Eiköhän "normivesselit" kaikki ole poliisia karkuun ajaneet eivätkä poliisit ole sitä välttämättä edes huomanneet tai sitten olleet vain noteeraamatta asiaa.(Nitrous @ Syys. 20 2009,20:44) kirjoitti
Joskus tainnu ne keltapunatolpat jotka estävät autolla ajon pelastaa ittenikin mopoiässä kun kaverin kanssa ajettiin kahtapäällä mopolla, nykyäänhän se on laillista sekin joten liekö tuo ollut mikään kauhea rike.
Nykyään kyllä pysähdyn jos punavalo vilkahtaa.
Aion elää ikuisesti, toistaiseksi päätökseni on pitänyt.
Me oltiin aikoinaan kavereiden kanssa siinä Hinthaaran sillalla, mikä menee sen puron yli, ja ammuttiin puhallusputkilla pihlajanmarjoja autoja kohden.(Bali Sunset @ Syys. 20 2009,21:40) kirjoitti
No siinä meni sitten avo Corvette ja minähän tyhjensin suulliseni tyypin nahkapenkeille ja renkaat vain ulvoi kun se pysähty.
Se lähti saatana juoksemaan meitin perään, mutta karistettiin se kavereiden kanssa ja sitten mä sain selkääni kavereilta, hölmöilystäni.
Sitten me mentiinkin muistaakseni kalaan senperään.![]()
![]()
Olin tulossa miitistä. Bomber-huppari alkoi tuohon aikaan illasta olemaan kylmä ja miitin letkassa hissutelun vaihteeksi halusin vähän adrealiinia vereen. Vaihetta pienemmälle ja kaasua. Matkavauhtina oli sillä tiellä mukava pitää 100km/h, sitten vastaan tulee valkoinen mopo. Nettifoorumeiden vetomiesten juttuja luettuani uskoin selviäväni(''turha sitä vauhtia on alkaa himmaamaan, kun poliisi jää kauas taakse''). Lähdin painelemaan sivutielle(40-alue). Tie oli päättyvä. Jarrut vinkuen koitin ehtiä pimeälle hiekkatielle, mutten ehtiny poliisin olessa jo vieressäni siniset valot vilkkuen.(Tossa kohassa tajusin ettei kannata hankkia enempää paskaa niskaan ja pysähdyin suosiolla)(Vihdin Matti @ Syys. 20 2009,21:36) kirjoitti
95@60, sivutien vetoa ei saatu tutkattua.
Näin jälkeenpäin hävettää tuonne sivutielle karkaaminen(ja yleensäkin koko homma). Tosin kyseinen poliisi ei ehtinyt näyttämään pysätysmerkkiä niin en rikkonut sitä pykälää. Jos mp-poliisi olisi näyttäny aiemmin valoja niin tuskin olisin karkuun lähtenyt.
Varmasti on...jos ei muuten niin ainakin puheissa. Tää posliinisetä kuitenkin pääs huutamaan pää punasena mulle...olin kuulema törkeesti vaarantanu liikennettä. Jäi kyllä todella hyvä kuva virkavallan käyttäytymisestä pitkäksi aikaa tuon tapauksen johdosta.(räme @ Syys. 20 2009,21:50) kirjoitti
Superbike #7
(T-Doggy @ Syys. 20 2009,21:52) kirjoitti
![]()
![]()
Ok.
Oisko tuolla sakon summalla saanut hankittua katu-uskottavan nahkarotsin, ettei ois tullut kylmä?(T-Doggy @ Syys. 20 2009,21:52) kirjoitti
En tarkoituksella halua vittuilla, mutta oma veli on juuri tuossa iässä, ja monet tuon ikäiset on vaikea saada ymmärtämään, että pyörän lisäksi kannattaa panostaa:
a) Pyörän perushallinnan osaamiseen
b) Ajokamoihin.
Superbike #7
Olen, vahingossa. Sitten kun huomasin peilistä, että olivat kiinnostuneita minun ajosta, kurvasin linkkipysäkille. Siihen samalle kurvasivat, eli saivat kiinni?
"Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
Voi tulla mielenkiintoiset prossat noihin vastausvaihtoehtoihin...
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Mekin mentiin Teijolle kalaan,100A datsunilla sinne jonnekin kalankasvatusaltaaseen ja sen jälkeen sellaiseen kirjolohialtaaseen yöllä pimeessä,josta päivisin turismot onkivat kovalla kilohinnalla lohta, hirvee röhönauru kun tungettiin kirjolohta penkin alle ja virveleitä takapenkille,sudittiin mäkeä ylös niin että kivet sinkoili ja savukirjolohi maistui,tosin muutama rapala menetettiin siihen altaan verkkoihin(Vihdin Matti @ Syys. 20 2009,21:51) kirjoitti
Skinnarvikissa ajettiin terhillä joskus kapiaisia pakoon kun mentiin armeijan alueelle paremmille apajilleJoskus päästiin ja joskus ei
![]()
You gave me a curse, Holy fathers, I give you a blessing: "may your conscience be as clear as mine and may you be as moral and religious as I"
Joo ja nuoren ajelin mark kakkosella ilman korttia,pelästyin kyttiä ja vetäsin kaverin mummolaan vievälle sivutielle, ajttelin hätäpäissäni että otan avaimet pois vauhdissa ja heitän mettään ni eivät voi syyttää mua kun ei oo kerran avaimiakaan, no vittu siinähän meni ratti lukkoon saman tien kun vedin avaimet vauhdissa,neljä kättä yritti tunkea avaimia virtalukkoon kun tultiin siihen peltomutkaan kuuttakymppiä, heinät ja puskat siinä lenteli kunnes reikä löytyi ja saatiin auto tielle,eikä kyttiä näkynyt missään.![]()
c) järjen käyttöön(Nitrous @ Syys. 20 2009,21:59) kirjoitti
Lähteä nyt piikillä mp-poliisia pakoon.Ite en lähtis näillä ajotaidoilla edes isolla pyörällä. Sen sijaan jos poliisiauto sattuis tulemaan vastaan vähän reilummalla nopeudella ajellessa niin varmasti kääntäisin lisää kaasua, toistaseks ei oo kyllä tarvinnu tehä vielä sitäkään. Harmi vaan että toi oma pyörä on valitettavan tunnistettava mutta mitä pienistä.