Hankin juuri MT-01 vm.-05. Olisiko kellään tietoa mikä takalaukkuteline /laukku siihen parhaiten kävisi? Ajattelin hommata pienen pleksin myös, olisiko hyviä vinkkejä? *![]()
Ensinnäkin onnittelut erittäin hauskan pyörän hankinnasta. Pari kesää tuollaisella tuli kurvailtua ja oli kyllä yksi kivoimmista peleistä millä olen ajanut. Ei varmasti tule joka kadunkulmassa vastaan ja kyseliöitä riittää: "Onkos tämä se uusi V-Max?"(fennasu @ Syys. 19 2009,12:58) kirjoitti
Tietääkseni MT-01:een ei tarjoa kuin yksi valmistaja Ventura takalaukkutelinettä ja laukkua, täällä joitakin kuvia ja hintoja. MT:hen on tarjolla myös tankkinahka/suoja ja siihen kiinnittyvää tankkilaukkua. Parilta valmistajalta Bagster ja Top Saddlery löytyy omat mallinsa.
Minulla oli tuo Top Saddleryn kombinaatio käytössä MT:ssä ja olin siihen erittäin tyytyväinen. Istuu napakasti ja kiinnitys/irroitus käy parissa minuutissa ja on mielestäni ulkonäön puolesta fiksumpi kuin tuo takateline. Makuasia tietty.
Screenejä löytyy Yamahalta ainakin kolmea erilaista mallia. Tai ainakin löytyi, saattaa olla ettei noista saa enää mitään, koska noiden kiinnikkeet eivät tahtoneet kestää MT:n värinöitä. Yamahalta kysymällä selviää. Tarvikevalmistajilta löytyy useampaakin mallia, nopeasti mieleen tulee ainakin Puig ja MRA. Puigia tuo maahan Duell ja MRA:ta Storm Motor.
Laitoin sulle myös yksityisviestin.
Myös Hepco & Becker valmistaa takalaukkutelinettä MT-01:seen, ystävälläni sellainen on kyseisessä pyörässä eikä ole moittinut. Maahantuojana Tokimoto Oy.
-nomen est omen-