Kävin ostaa uuden Nexon n-force nahkatakin Gold/Black värityksellä 200 euroon. Ei ilmeisesti paha hinta. Onko kokemusta tekeekö tuolla mitään..?
-FZ-1N-
-ZX-6R-
Se on hyvä takki ja vielä ilmeisen hyvään hintaan oot saanu sen.
Heh, Kuvalta otit siitä alennustelineestä?(HarWa @ Heinä. 22 2009,13:08) kirjoitti
itse kävin eilen siellä kyselemässä mm. kytkinlevysatsin saapumista ja kattelin samalla siitä telineestä takkeja.
Itsellä on N-forcen takki & housut ja todella todella tyytyväinen olen ollut. Eli hyvät kaupat teit.
Ainoa negapuoli on sitten sen ventilointi, eli olkapäistä kiertää ilma aika vauhdikkaasti, selän kautta ja alhaalta ulos. Kesähelteillä ihan hemmetin hienosti toimiva systeemi, mutta sitten kun pukkaa kylmempiä kelejä, niin tulee vilu.
- P
Heh.. joo, siellä kävin. Renkaita menin kyselee, mut ne oli nii törkeen hintasia, että täytyy katella muualta. Onneks jotain löyty, niin ei pääse rahat säästyy!
-FZ-1N-
-ZX-6R-
Halpa hinta ikäväkyllä näkyy laadussa.. Vetoketjuja on käsiteltävä todella hellävaroen.. Muutamasta kohdasta on saumoista kulunut(?) ompeleita rispaantuneen näköiseksi..
Itsellä on pari vetoketjua tosiaan käyttökelvottomia. Niistä on lähtenyt hampaita irti puolivälistä jne..
Ainakin tuosta omasta yksilöstä olen havainnut myös sellaisen "virheen", että toinen hiha on jotenkin väärässä asennossa. Huomaa ajaessa kun katsoo peileistä kyynärpäitä, niin toinen kyynärsuoja on enemmän sivulla, kun taas toinen on luontevammassa asennossa. Ei se tunnu mitenkään epämukavalta, mutta häiritsee kun moisen virheen on huomannut..
Tuo hinta on ihan jees. Itse maksoin saman verran viime kesänä, mutta suhteet oli apuna silloin.
ZZR 1400
ZZR 1400
Yamaha MT-01
ZZR 1400
ZX-12R
ZZR 1100
Jotakuinkin näin oli minunkin takissa, että oikea hiha "kanitti". Johtui siitä, että olkasuoja oli väärässä asennossa. Aikansa oli huonossa asennossa kunnes irtosi tarranauha suojasta, ja suoja valahti hihaan takkia poisotettaessa. Olihan savotta liimata ja laittaa takaisin olkapäähän oikealle kohdalle! Muuten on ihan kohtalainen takki, omassa vetoketjut ovat kestäneet.(Elmeri H. @ Heinä. 23 2009,23:06) kirjoitti
Edit: Kuvalta ostin itsekin n.2,5 vuotta sitten
"Nälkä ei lähe, se vaan siirtyy..."
"Täydellisyyteen kannattaa pyrkiä, siellä on tilaa kaikille, mutta ei vielä ketään..."
Tänään ostin Nexo N-Force takin, kun sellaisen oikean kokoisen ja -värisen löysin sopivaan hintaan. *Vuosi sitten ostin siihen kuuluvat nahkahousut joiden kanssa olen toista takkia käyttänyt. Kyllä tuo saman valmistajan takki on eri hyvä niiden housujen kanssa. Kävin juuri kokeilemassa...
ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
ex-GSX-F 600 K6
ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
ex-GSX-R 1000 K8
Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
Triumph Speed Triple 955i 2002