Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    On pääsyt käymään niin hassusti, että kierroslukumittarista on mittaritaulun ruuvit irronneet. Nyt pitäisi saada mittarista lasi irti. Lasia paikallaan pitävä muovirengas on liimattu mittarin kuoreen melko huolellisesti, epäilyttää hiukan saako sitä irti ainakaan ehjänä.
    Olisiko ideoita, millä saisi liimauksen antautumaan.
    Kyseessä on Monster 900 vuodelta -96.
    Ei hirveästi kiinnostaisi lähteä mittarikauppaan.

    Jos jollain sattuu lojumaan hyllyssä ylimääräinen rundari, niin ilmoitelkaa.
  2. #2
    Uuniin koko mittari niin liima pehmenee ja irroitus helpottuu. Lämpötilaa ja aikaa en rupea arvailemaan, mutta mieti missä lämpötilassa muovi rupeaa sulamaan.
    Ei riemulla rajaa, kun pappiksella ajaa!
  3. #3
    Joopa joo. Uunissa yritin liimoja pehmitellä, mittarin takaosa pehmeni ei liimat. *
    Nähtävästi se on duunattu niin, että jos ruuvit irtoaa, uusi mittari tilalle. Helppoa eikö totta.
    Ei kai se auta kuin ruveta metsästämään uutta mittaria.
  4. #4
    Tuollon joku mittari ja <a href="http://cgi.ebay.de/DUCATI-600-750-900-SS-Tacho-Drehzahlmesser-Veglia-900_W0QQitemZ370247739406QQcmdZViewItemQ

    QptZMotorrad_Kraftradteile?hash=item56347c280e&_tr ksid=p3286.c0.m14" target="_blank">tuolla</a> ja <a href="http://cgi.ebay.de/Ducati-etc-Drehzahlmesser-Veglia_W0QQitemZ330355204142QQcmdZViewItemQQptZMot orrad_Kraftrad
    teile?hash=item4ceab4602e&_trksid=p3286.c0.m14" target="_blank">tuolla kans.</a>



    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
  5. #5
    Onpa kurja. Onneksi nuo uudet mittarit eivät ole kalliita, muista vain mainita, että merkkaavat paketin arvon sopivan pieneksi. Tämä siis EU:n ulkopuolelta tilattaessa.



    Ei riemulla rajaa, kun pappiksella ajaa!
  6. #6
    Höh suomen kieltä ebayssa... No asiaan toi SS mittari näyttää olevan vaijerivetoinen. Onko sulla monsterin oma (lisävaruste) sehän on elektrooninen.

    Jos rpm mittari on samanlailla muovikupin sisällä kuin nopeus mittari.
    Niin senhän voisi sahata poikki. Alaosaan jäisi mekanismi ja taulu, yläosaan lasi. Sahauskohta miettiä niin että saa liimattua jotenkin yhteen.
    m583"s"

    Heti kun kädet tulevat rasvaisiksi, nenää alkaa kutittaa!
  7. #7
    Samaa miettinyt ja yrittänyt. Saahan noihin valkoisia mittarinpohjiakin tilattua,ilmeisesti pitää "sahata" helvetin varovasti ohuella terällä että saa aukaistua.
    Japanilaisten amerikankustomien jaosto kiittää ja kumartaa
  8. #8
    Kyseessä on ilmeisesti Ducatin oma lisävarustemittari.
    Sahauskohta jäi vähän epäselväksi, joten löin mittari takaisin kiinni. Mittaritaulu pyörii iloisesti sinne tänne.
    Tommonen mittaristo
  9.  
  10. #9
    Mitä jos porais reijät lasiin ruuvin reikien kohdalle, mistä sais pienen magneettisen meisselin sisään.
    Ja yrittäisi onkia ruuvit meisseliin. pyöritellä ruuvit kiinni.
    Reikiin kehitellä sitten jotku tulpat. Tai liimata jokin lasin kokoinen kalvo.
    m583"s"

    Heti kun kädet tulevat rasvaisiksi, nenää alkaa kutittaa!