Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Eli gsx vanhuksella ei meinaa kestää kakkonen pesässä, Rajummalla kiihdytyksellä kakkonen tipahtaa pois ellei "tue jalalla"
    Mitä ko. vaivalle tehtävissä? Pyörä vanha rohjo, öljyä menee n. 1 l/3000 km, eikä mitään isompia remntteja kai enää tuohon ole järkevää tehdä? Vaikuttaako käytetty öljy ko. vaivaan mitenkään?
    Ihan 10-40 auton öljyä oon tuonne kaatanut ,eikä kytkin ainakaan ole luistanut. Jos olisi auto siirtyisin jäykempään öljyyn mutta taitaa olla tässä niin ohkaset öljy reiät että yläpään voitelu tökkii jos ko. tempun tekee?
    Eli asettuuko vaiva muuten kuin laatikon avauksella?
    vaihteensiirtäjä... kulumisvika.

joko sen kanssa on elettävä tai sitten hankittava esim. (vähemmän) käytetyt osat ja tehtävä remppaa.

edit, vastauksia muihin kysymyksiin:

1) vähänhän tuo vie öljyä
    2) 20w50 käy hyvin, yksinkertainen mineraaliöljy on paras

^kiitokset lohdullisista vastauksista, siirrytään jäykempään öljyyn ja kovaa ajoa ajellaan kesä tai kaksi, jos tuo öljynvienti ei ole kerran vielä hälyttävää...
    Moro.

Perus Suzukin vika, eli 2 ja 5 rattaan dogit on pyöristyneet.
    Ei auta öljyt / muut kikat. Uudet rattaat vaihdelaatikkoon n.300€

Mistä minä tämän tiedän? Noita turbo Suzukien vaihdelaatikoita on tullut rikottua 4.
    Joukkion moottoripyörät, olivat isoja, ja tehokkaita.
    noo, ei välttämättä uusia rattaita tarvitse, voi selvitä siirtäjilläkin.

Saksan ebaysta olen itse ostellut vaihdeosia, todennäköisyys saada vähemmän ajettuja kuin itsellä on aika hyvä. Eikä hintakaan usein päätä huimaa, pari kymppiä huutoon + muutama postikuluihin.

ja öljyistä: tarkoitin että 10w40 on ok, mutta jos paksumpaa haluaa käyttää (noin vähällä kulutuksella ei liene edes syytä...) niin 20w50 riittää.
    Lainaa (gs650gt @ Syys. 16 2009,14:57) kirjoitti
    noo, ei välttämättä uusia rattaita tarvitse, voi selvitä siirtäjilläkin.

Saksan ebaysta olen itse ostellut vaihdeosia, todennäköisyys saada vähemmän ajettuja kuin itsellä on aika hyvä. Eikä hintakaan usein päätä huimaa, pari kymppiä huutoon + muutama postikuluihin.

ja öljyistä: tarkoitin että 10w40 on ok, mutta jos paksumpaa haluaa käyttää (noin vähällä kulutuksella ei liene edes syytä...) niin 20w50 riittää.
    Siirtäjävika on yleensä, jos 2 sekä 5 vaihteet ei pysy kyydissä mukana. 99.9% 2.vaihteen ongelmista vanhemmissa suzukeissa on juuri nimenomaan tuo dogien pyöristyminen.

Miksi käyttöpyörään pitäisi tilata summamutikassa käytetyt rattaat ebaysta? Sama operaatio edessä hetken jälkeen.
    Joukkion moottoripyörät, olivat isoja, ja tehokkaita.
    Lainaa (NoFuel @ Syys. 16 2009,15:55) kirjoitti
    Miksi käyttöpyörään pitäisi tilata summamutikassa käytetyt rattaat ebaysta? Sama operaatio edessä hetken jälkeen.
    semmoista se on köyhän motoristin elämä...

no, ei nyt kuitenkaan sentään ihan summamutikassa tilata. kertoohan valokuva jotain ebay-osien kunnosta ja myyjäkin antaa tarvittaessa lisätietoa (vertailukohtana omat 200 000 ajetut osat )
    Lainaa (leinoan @ Syys. 16 2009,13:33) kirjoitti
    Ihan 10-40 auton öljyä oon tuonne kaatanut ,eikä kytkin ainakaan ole luistanut.
    Eli asettuuko vaiva muuten kuin laatikon avauksella?
    laatikko levälleen ja 2-5 vaihteen rattaat uusiks, muutaman satasen investointi. kyllä se kytkin pitää vaparikoneessa normaalillakin öljyllä, mutta kun lyödään ylipainetta yli 0.6bar koneeseen ja laatikossa on tuota kyseistä öljyä, voima ei siirry moottorista takapyörälle asti...

nimimerkillä kokemusta on.
  9.  
    Lainaa (gs650gt @ Syys. 16 2009,13:42) kirjoitti
    vaihteensiirtäjä... kulumisvika.

joko sen kanssa on elettävä tai sitten hankittava esim. (vähemmän) käytetyt osat ja tehtävä remppaa.

edit, vastauksia muihin kysymyksiin:

1) vähänhän tuo vie öljyä
    2) 20w50 käy hyvin, yksinkertainen mineraaliöljy on paras
    Komppaan
    partanen. net

aina ei elämä onnistu eka kerralla.

Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.