Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 49:een 49:sta
    Lainaa (TeeMies @ Marras. 01 2009,13:22) kirjoitti
    Lainaa (s&s @ Loka. 28 2009,19:41) kirjoitti
    ...ebay.co.uk:sta hintaan £182,99...
    Ihanan halpaa! *

(Huh, ei ihan heti tulisi laitettua 1200 mummoa hanskoihin, mutta mä ny oonki persaukinen selkeästi)
    Joo, eihän ne halvat ole... Mutta mun odotus on että käyttöikä olisi noilla samaa luokkaa kuin vanhoilla GP plussilla (7 vuotta), kustannus per vuosi ei enää olekaan niin kova.
    Täältä lähtis held Phantom hanska n.150£ kotiin toimitettuna.

linkki
    Lainaa (Kontha @ Marras. 02 2009,14:13) kirjoitti
    Täältä lähtis held Phantom hanska n.150£ kotiin toimitettuna.

linkki
    Kun ois vielä musta-valkonen väritys...
    You must be fast.. cause you were flying when i passed you.
    Itse ostin keväällä Richa Waterproof racingit. Maksoi Oulussa 50 euroa, ja on kyllä viimeisen päälle hinta-laatu -suhteeltaan hyvät hanskat. Ajoin kesällä 8000 km ne kädessä, ja kerrankin 4 tuntia kaatosateessa niin ei vuotanut. Ainoa miinus on, että tahtovat hiostaa kuumalla kelillä, mutta ei se haittaa, kun tietää niiden pitävän veden ulkopuolella.

Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
    Lainaa (TeeMies @ Marras. 01 2009,13:22) kirjoitti
    Ihanan halpaa! *

(Huh, ei ihan heti tulisi laitettua 1200 mummoa hanskoihin, mutta mä ny oonki persaukinen selkeästi)
    Kun katsoo ja testailee noita halvempia hanskoja, niin lähes poikkeuksetta ovat kelvotonta tavaraa. Sama ostaa parin kympin jotain thinsulate talvihanskoja, suojaavat varmaan yhtä hyvin ja kestävät kuin tommoset kuudenkympin cordurakintaat. Itsekin tuskailin noiden hintojen kanssa, mutta kaipa se tarvitsee ensi kaudelle köyhtyä se 120-170 euroa, jos niillä nyt ainakin pari kautta taas pääsisi. Asiallisia kun ei vaan saa halvemmalla.
    Lainaa (bug85 @ Marras. 14 2009,11:02) kirjoitti
    Itse ostin keväällä Richa Waterproof racingit. Maksoi Oulussa 50 euroa, ja on kyllä viimeisen päälle hinta-laatu -suhteeltaan hyvät hanskat. Ajoin kesällä 8000 km ne kädessä, ja kerrankin 4 tuntia kaatosateessa niin ei vuotanut. Ainoa miinus on, että tahtovat hiostaa kuumalla kelillä, mutta ei se haittaa, kun tietää niiden pitävän veden ulkopuolella.

Aiemmin mullekin oli tällaiset hanskat. Todella hyvät käteen, mutta vedenpitävyys ei toiminut vanhemmiten.
    Mutta hintaisekseen hyvät!
    -
    Lainaa (jamas @ Marras. 14 2009,15:22) kirjoitti
    eli siis 2 x 120-170euroa?? vaikka laadukkaita onkin, tuskin sama käsine on hyvä 25 asteen helteessä ja 5 asteen viimassa?
    Kyllä minä olen pärjännyt hyvin pitkälle samalla hanskalla pitkin vuotta, aina sinne katupyörälle ajokelpoiseen 2-4 asteen lämpötilaan saakka. Olen pyrkinyt ostamaan aina nuo varusteet siten, että ei tarvitse arpoa millä nyt pärjää ja tuleeko tämän kanssa kuuma.

Nahkahanskoissa ongelmana on tuo kylmyys, ei niinkään hellelämpötilat. Talvimallin hanskoissa kourat vain hikoavat, ja sitten kylmettyvät.

Kyllä tommosilla normaaleilla varrellisilla raaserityyppisillä nahkahanskoilla pärjää lähes kelissä kuin kelissä.
    Lainaa (Le Motard @ Marras. 14 2009,17:19) kirjoitti
    Lainaa (jamas @ Marras. 14 2009,15:22) kirjoitti
    eli siis 2 x 120-170euroa?? vaikka laadukkaita onkin, tuskin sama käsine on hyvä 25 asteen helteessä ja 5 asteen viimassa?
    Kyllä minä olen pärjännyt hyvin pitkälle samalla hanskalla pitkin vuotta, aina sinne katupyörälle ajokelpoiseen 2-4 asteen lämpötilaan saakka. Olen pyrkinyt ostamaan aina nuo varusteet siten, että ei tarvitse arpoa millä nyt pärjää ja tuleeko tämän kanssa kuuma.

Nahkahanskoissa ongelmana on tuo kylmyys, ei niinkään hellelämpötilat. Talvimallin hanskoissa kourat vain hikoavat, ja sitten kylmettyvät.

Kyllä tommosilla normaaleilla varrellisilla raaserityyppisillä nahkahanskoilla pärjää lähes kelissä kuin kelissä.
    siks lähinnä pitänyt 2:ia käsineitä, noi kesämallit melkee yhtä viileet kun ajaisi paljaskäsin kun noissa nuo verkot joista ajoviima tulee suoraan sisään, sit viileelle/märälle kelille on omat..tosin säästöstä ei ole kysymys, sama hinta se on 2:t "huonot" (kesä 59e, kylmä malli 110e) vai yhdet hyvät...
    Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
    Tilasin männä viikolla euro motor centeristä alennuksesta 79€:lla Cloverin RS-4 hanskat:

Täytyy kyllä sanoa että todella laadukkaan ja suojaavan oloiset hanskat.
    Kengurun nahkaa,hiilikuitua ja kevlaria ei tämän hintaluokan hanskoista yleensä löydy (varsinkaan suomesta ostettuna) mutta näissä on kyllä hinta/ominaisuudet kohdillaan.

http://shop.emc24.fi/WebRoot....=C1163-
    -09 Z750
    Cloverit +++
    Hinta/laatusuhde kohdallaan tuolla hinnalla

Itsellä myös tuollaiset RS Cloverit (vanhempaa mallia kuitenkin) ja todella mukavat kädessä sekä tunnokkaat. Nuo Cloverin ajoasutkin ovat olleet melko laadukkaita, ajotakit yms.

Kannattaa yleensäkin käydä kokeilemassa jossakin "livenä" ennen ajovarusteiden hankintaa. Toinen sopii toiselle ja toinen ei

PS. Lisäksi on hyvä olla sopivat hanskat myös kesän "tosi lämpimille" ilmoille, esim. Sledget tms.

zx10r
    SPK_1978:n avatar
    Liittyi Apr 2007
    Dubai, Yhdistyneet Ählämit
    Täällä kun valikoima on kohtuullisen suppea ja harrastajamäärä pieni, niin oli loppujen lopuksi mentävä perstuntumalla.

Berikin hanskat tuntui parhaimmalta, sellaset sitten ostin.
    Malli 5989 ja hintaa kokonaiset 30e. Katselin että about 3 kertaa halvemmat kuin Euroopassa, laitetaanko laatikollinen orgin jäsenille? =)
    "Kukas v**tu sä oot?"
    -Angus Young-
    Mistä noin halvalla berikkiä?
    Itselleni olen harkinnut kesäiseen kaupunkipyöritykseen ICON pursuit ajohanskoja, perferoitua nahkaa joten tuuletus toimii.

Löytyi kuitenkin mielenkiintoinen arvostelu hansikkaista. Oli oikein kuvat enne ja jälkeen konttauksen (myös käsistä). Eivät kovin turvallisilta vaikuta...

Onko kellään ehdottaa sellaisia kesähanskoja joiden kämmenosa on senverta paksua nahkaa, että kaatumisen kestää. Pitäisi kuitenkin olla vielä lisäksi hengittävät.

Moottoripyöräilyhän on jo itsessään turvallisuusriski, liekö edes järkevää ajatella hanskoja jos vetää kaupungissa farkuissa
    Sweep Podiumit ja Alpparin GP Prot -06 löytyy, ja varsinkin noissa Alppareissa on kyllä suojaukset kohdillaan, vaikka lätkää lähtis pelaamaan. Silti tuntuma on hyvä.
    "If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
    Lainaa (GreenZ @ Marras. 27 2009,12:42) kirjoitti
    Tilasin männä viikolla euro motor centeristä alennuksesta 79€:lla Cloverin RS-4 hanskat:

Täytyy kyllä sanoa että todella laadukkaan ja suojaavan oloiset hanskat.
    Kengurun nahkaa,hiilikuitua ja kevlaria ei tämän hintaluokan hanskoista yleensä löydy (varsinkaan suomesta ostettuna) mutta näissä on kyllä hinta/ominaisuudet kohdillaan.

http://shop.emc24.fi/WebRoot....=C1163-
    Kiitos vihjeestä. Lähti Cloverit tilaukseen, sopivia ale-hintaisia ratahanskoja ei kuitenkaan kasva puissa.
    CBR600RR -07
    If you're not confused, then you don't know what's going on.
    Lainaa (JiiPee77 @ Syys. 24 2009,19:32) kirjoitti
    http://www.superbikers.fi/index.php/...uct-flyer.html

mulla tommoset, aivan helveten hyvät.
    Itella kanssa berikin 5990 nahkakäsineet. En ole vielä kertaakaan päässyt testaamaan niitä ajossa mutta mitä niitä sovitellut talven aikana, niin tuntuvat jäykiltä ja ehkä vähän pieniltä.

Kannattaisiko ne saunassa venyttää miellyttäviks vai suosiolla myydä pois käyttämättöminä? Vai mitä suosittelisitte hanskoille tehtävän?
    Yamaha FZ6-N -06 -> BMW F800GS -11
    Lainaa (pez_ @ Joulu. 15 2009,02:47) kirjoitti
    Onko kellään ehdottaa sellaisia kesähanskoja joiden kämmenosa on senverta paksua nahkaa, että kaatumisen kestää. Pitäisi kuitenkin olla vielä lisäksi hengittävät.
    Reliatecillä on tällaiset SIDI:n hanskat. Sellaiset viime vuonna ostin ja vaikuttaa asiallisilta.
    En kyllä onneksi ole koittanut miten hyvin ne kestää kaatumista.

xxx
    Lainaa (Askemux @ Helmi. 26 2010,18:03) kirjoitti

Itella kanssa berikin 5990 nahkakäsineet. En ole vielä kertaakaan päässyt testaamaan niitä ajossa mutta mitä niitä sovitellut talven aikana, niin tuntuvat jäykiltä ja ehkä vähän pieniltä.

Kannattaisiko ne saunassa venyttää miellyttäviks vai suosiolla myydä pois käyttämättöminä? Vai mitä suosittelisitte hanskoille tehtävän?
    Aivan samoja havaintoja olet tehnyt kuin itsekin hankittuani juurikin kyseiset hanskat

Saunominen tosiaan auttaa kummasti elleivät nyt aivan toivottoman pienet ole.
    R1
    JOO vejä hanskaan.... jos etes et tiiä ku kysyt oot liittynyt tähä foorumiin 07 ja ajellut ennen sitä . Sitte tuut ja kyselet jotain hanskoista. HALOO Ei se oo tyhymä joka kysy vaan se joka vastaa..... siis mitähän minä nyt teen???
  19.  
    Lainaa (slaideri @ Helmi. 26 2010,19:52) kirjoitti
    Lainaa (Askemux @ Helmi. 26 2010,18:03) kirjoitti

Aivan samoja havaintoja olet tehnyt kuin itsekin hankittuani juurikin kyseiset hanskat *

Saunominen tosiaan auttaa kummasti elleivät nyt aivan toivottoman pienet ole.
    Mulla oli aiemminkin nuo hanskat ja konttaamisen jälkeen halusin samanlaiset. Tosiaan alkuun ovat melko tiukat, mutta jonkun kerran käytettynä muotoutuvat kyllä tosi hyvin käteen sopivaksi. Mieluummin hiukan pienet, kuin liian isot. Ovat kyllä käytössä sen verran napakat, että kylmällä kelillä eivät ole paras vaihtoehto.
    HD Sgs, Te300i, 748r, Sdr ,Hp2 Sport, Zx10r

Ex
    Rsv Mille, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999, F6B, Fe450, Te300 Te300i, Zx6r,exc450, Superduke r, Supermoto 950, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, Yzf R1
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12