Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
  1. #1
    Elikkä opiksi ja ohjeeksi....
    Porvoon kuninkaanportista aina Hinthaaranristeykseen asti on sitten 60km/h nopeusrajoitus.Itse tulin tielle Tyysterin suunnasta(stop-merkki) ja käännyin vasemmalle Hinthaaran suuntaan.Lähestyessäni Hinthaaran risteystä huomasin että siniset valot vilkkuu liikennemerkkiä vasten ja ajattelin että vuokothan ne siellä jossain...mutta se tulikin oman pyörän takaa.
    Ystävämme siviilipyöräpoliisihan se oli.Oli mitannut keskinopeuden 1200m matkalta 60/96 ja pikavoittohan siitä tuli--->900€
    Onneksi sentään antoi "alennusta" 2ps kun ei ollut vastaan tulevaa liikennettä.
    Pikkasen kyrsii, varsinkin kun oli toinen jo lyhyen ajan sisällä.
    Ne ketkä "pörrää" kyseistä tietää kyllä kuinkä moni ajaa 60km/h..oikeesti.
    No...tätähän tää elämä nyt on ollu viimeaikoina
    HP4
  2. #2
    Tota tietä tulee ajettua jokapäivä töihin.. Siinä tyysterin risteyksessä on todella usein ratsia ja toinen paikka on hinthaaran "keskusta" mihin on juuri rakennettu kevyenliikenteenväylä.
  3. #3
    Siellä missä rajoitus on olosuhteisiin nähden typerin, on paras kerätä lisäveroja.
    Ja "parantaa liikenneturvallisuutta".
  4. #4
    No joo. Aika mutkainen pätkä tuo on ja asutusta tienvarsi täynnä. Alkaa kohta olemaan vähissä uudenmaan mutkatiet jossa rajoitus olisi edes 80kmh. Porkkalanniemi, Hirvihaara-Kellokoski väli, Emäsalon tie, rajoitukset 50kmh puolet matkasta. Ymmärrettävää kun asukkaita on tiheässä, eikä kaikki diggaa moottoripyörien kesäaikana tuomasta ylimääräisestä liikenteestä ja metelistä. Helppoja paikkoja saalistaa pikavoittoja.
    FLHTCUSE4
  5. #5
    Hinthaarantie nyt sattuu olemaan yksi suosituimpia pääkaupunkiseudun motoristien ajoreittejä esim. viikonloppuina, ja vaikka ne polliisit aika yksinkertaisia varmasti ovatkin, niin eivät kuitenkaan niin yksinkertaisia, etteivät tuota tietäisi. Se on muutekin sellainen pätkä, missä paikoitellen on syytä olla hieman järkeäkin päässä, koska esim. risteyksiä on paljon. On tullut vuosien varrella nähtyä kyseisellä tiellä useitakin sellaisia suorittajia, joilla tien huomioiden selvästikään ei ole ollut yhtään minkäänlaista järkeä päässään. Joten sikälikin valvonta on jopa ihan paikallaan.



    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  6. #6
    Vastustajan aliarvioiminen on ollut kautta historian yleisin ja monasti
    kohtalokkain virhe.
    Yksi teräväpäinen kaveri/asema jo riittää mainiosti,jos kaveri on
    vielä lisäksi hyvä organisaattori.Ammatikseen ovat liikenteessä,kun taas
    meistä suurin osa harrastaa pyöräilyä.Ainoastaan valtion niukka butjetti
    pelastaa meidät tuplasti pahemmalta.
  7. #7
    On nää suomalaiset voitot syvältä. Keskijuuroopan 25-100€ sakot on myös maksettava, ketuttaa ihan yhtäpaljon, muttei vie leipää pöydästä.
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
  8. #8
    Itäuudellamaalla ollut tarkka valvonta viime 1,5 viikkoa tai sitte vaan sattunnu kohdalle moneen kertaan. Kiitos "ystäville"/ motoristeille jotka parilta varmalta ovat pelastaneet.

    Se on meinaan tuo vanhempi sivari Jammu Thunderace tosi huomaamaton.....
    KTM - Ready To Go
  9. #9
    Porvoo - Hinthaara välillä oli ennen 80 km/t nopeus rajoitus..

    Vuosi tai pari sitten tiemestari on laskenut rajoituksen 60km/t
    ja samalla maalannut tupla keltaiset viivat
    koko pätkälle *(on siinä ohituslupa kahdelle 100m pätkälle)

    Tie on mukava sellaiselle 140 km/t nopeudelle, mutta ei sellaista kehtaa enään ajaa, vai kehtaako *
    Terveisin Reiska

    - Kawasaki Z1000SX -
  10. #10
    Hinthaarassa asuvana, ja 10v koululaisen isänä, tekis mieli heittää välillä tässä meidän kohilla kapuloita vanteisiin... Talon kohdalla 40 rajoitus, ja jos sanon et n. 90% motoreista vetään 60+ vauhteja... Ite motoristina silti toivon et tutkaisivat enemmän. En kiellä kokeilemasta, mutta paikat pitää kattoo sillä silmällä et saattaakos pihalta tulla natiainen fillarilla tielle...
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
  11. #11
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Bluesman @ Syys. 13 2009,20:51) kirjoitti
    Hinthaarassa asuvana, ja 10v koululaisen isänä, tekis mieli heittää välillä tässä meidän kohilla kapuloita vanteisiin... Talon kohdalla 40 rajoitus, ja jos sanon et n. 90% motoreista vetään 60+ vauhteja...
    Tänään ei oltu me... ja sitä paitsi se oli vahinko ;)
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  12. #12
    Mistäs tiesit että että oli Thunderace?
    Oletkos itse päässyt tutustumaan?
    HP4
  13. #13
    Lainaa (nakuilija @ Syys. 13 2009,13:15) kirjoitti
    Oli mitannut keskinopeuden 1200m matkalta 60/96 ja pikavoittohan siitä tuli--->900€
    Aivan kohtuutonta ja naurettavaa. Mut suomessahan suurin rikos on murhan jälkee ylinopeuden ajaminen. Eihän esim huumausaineiden hallussapidosta noin paljoa tarttis maksaa eikä pikkutytön raiskauskaan yhtä suuri rikos ole vaan huomattavasti lievempi. Mahtava valtio!


    636 -06
  14. #14
    Lainaa (Grädde-Racing @ Syys. 13 2009,20:38) kirjoitti
    Se on meinaan tuo vanhempi sivari Jammu Thunderace tosi huomaamaton.....
    Hä.. Kyllä pistää hieman epäilemään tuo tieto. Kyllä seriffeillä on rahaa uudenpaankin kalustoon.
    Heidän pyörät rullaavat sen verran kilometrejä kesässä, että nuorimmillaan 5 vuotta vanha yamahan mittari on kelannut useamman kymppitonnin -> Vaihtoon.
    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

    Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

  15. #15
    Lainaa (Heksa @ Syys. 13 2009,22:32) kirjoitti
    Lainaa (Grädde-Racing @ Syys. 13 2009,20:38) kirjoitti
    Se on meinaan tuo vanhempi sivari Jammu Thunderace tosi huomaamaton.....
    Hä.. Kyllä pistää hieman epäilemään tuo tieto. Kyllä seriffeillä on rahaa uudenpaankin kalustoon.
    Heidän pyörät rullaavat sen verran kilometrejä kesässä, että nuorimmillaan 5 vuotta vanha yamahan mittari on kelannut useamman kymppitonnin -> Vaihtoon.
    Ainakin vielä alkukesästä semmoinen puna-hopea tunturiässä pk-seudulla pörräili. Ja ei niihin nyt niin hirmuisesti kilsoja tule. Teknarissa oli vähän aikaa sitten juttu poliisin blackbirdistä, joka eläkkeelle siirtyessään oli kymmenen vuotta vanha ja kilsoja taisi olla sata tonnia. Muistaakseni olivat laskeskelleet, että vajaa 200 km per työvuoro oli ko laitteella ajeltu.

    Br, Mikko
    KTM 1290 SAS. Suits You, Sir!
  16. #16
    Lainaa (mikko2 @ Syys. 14 2009,14:23) kirjoitti
    Lainaa (Heksa @ Syys. 13 2009,22:32) kirjoitti
    Lainaa (Grädde-Racing @ Syys. 13 2009,20:38) kirjoitti
    Se on meinaan tuo vanhempi sivari Jammu Thunderace tosi huomaamaton.....
    Hä.. Kyllä pistää hieman epäilemään tuo tieto. Kyllä seriffeillä on rahaa uudenpaankin kalustoon.
    Heidän pyörät rullaavat sen verran kilometrejä kesässä, että nuorimmillaan 5 vuotta vanha yamahan mittari on kelannut useamman kymppitonnin -> Vaihtoon.
    Ainakin vielä alkukesästä semmoinen puna-hopea tunturiässä pk-seudulla pörräili. Ja ei niihin nyt niin hirmuisesti kilsoja tule. Teknarissa oli vähän aikaa sitten juttu poliisin blackbirdistä, joka eläkkeelle siirtyessään oli kymmenen vuotta vanha ja kilsoja taisi olla sata tonnia. Muistaakseni olivat laskeskelleet, että vajaa 200 km per työvuoro oli ko laitteella ajeltu.

    Br, Mikko
    mielestäni gyylle kelpaisi vanha jawa. Ja sekin voitaisiin vähentää palkkapussista, ainakin jos särkee.
    "Jos viistoistavuotiasta sais."

    990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
  17. #17
    Lainaa (nakuilija @ Syys. 13 2009,21:56) kirjoitti
    Mistäs tiesit että että oli Thunderace?
    Oletkos itse päässyt tutustumaan?
    Joo, ratsasin sen Thunderin samalla kun "he" yritti mielenkiinnolla tutkailla meikäläisen pyörää, vaikka oli ihan vaan parkissa. Eikä ollu kummallakaan huomauttamista...

    Tässä Thunderissa ei ollu viel EU kilpiä, minä vuonna ne tulikaan
    KTM - Ready To Go
  18. #18
    Lainaa (Grädde-Racing @ Syys. 13 2009,20:38) kirjoitti
    Itäuudellamaalla ollut tarkka valvonta viime 1,5 viikkoa tai sitte vaan sattunnu kohdalle moneen kertaan.
    Onvai? Emmäävaan ole huomaanut mitään sellaiseen viittaavaa, vaikka siellä keskellä pöndeä asunkin. No, ehkä vaan ollu luvattoman hyvä säkä (joka varmaan loppuu tämän postauksen seurauksena).

    Mitä Itä-Uudenmaan 80-rajoituksella oleviin tienpätkiin tulee, niin totta on että ovat vähentyneet, ainakin jos lähistölle on pläntätty joku kastellitalohelvetti. Mutta onhan siellä 80-teitä jäljellä ihan tarpeeksi: Porvoo-Myrskylä (pl ne 50- ja 60-pätkät välissä), Isnäs-Gammelby, Askola-Pukkila, Askola-Juornaankylä jne. Etsivä löytää, tai kyselee paikalliselta jos vaikka bensa-asemalla sattuu näkemään.

    /MarcusB, tien 1571 varrella asuva (50/60/80-rajoituksia).
    nyt: Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08
    ennen: Tunturi Supersport -84, Hondat VF750F -83, VFR750F -93, XR400R -98, VTR1000F -02, CBR1100XX -00
    "I hope for nothing, I fear nothing, I am free"
  19.  
  20. #19
    täähän onki hyvä paikka tutkia minne niitä tutkia kannattaa sijoittaa..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)