Siinäpä kysymys: mistä löytyy mittariston pohjia tarrakuvana? -99 Busa olisi kohteena.
Kaveri tilaili tuolta Linkki pohjat TunturiÄssään.(Wili @ Syys. 10 2009,12:55) kirjoitti
R1
Miltähän nuo näyttää pimeässä?
Monesti aika karmea näky kun valo tulee mistä sattuu ja epätasaisesti.
Eritoten itse duunattuna muutaman aurikoisen kesän ja sateisen syksyn jälkeen![]()
- Pyörä myyty jo pois -
Taisit juuri vastata itse itsellesi *(AimoPamaus @ Syys. 10 2009,17:30) kirjoitti
En ole nähnyt noita livenä pimeässä joten en osaa sanoa miltä näyttävät tuolloin, sanomattakin on selvää että jos osa polttimoista on vaikkapa tummuneita niin tuolla valkoisella taustalla valaistuksen erot korostuvat.
Specs:
Printed White Dials with fade-resistant colors on special translucent screen, ready punched and laminated - ready to install.
Itse en ole näitä hankkimassa, alkuperäiselle kysyjälle lähinnä vastailin mistä joku on tilaillut.
R1
Kaveri etsii noita omaan pyöräänsä. Syynä se, että pyörä on -99 ja siihen on joskus vaihdettu uudemman mallin mittari. Ei tarttis vaihtaa koko mittaria kun saisi jostain -99-00 mittarinpohjan jossa siis asteikko 340 asti, muutoinhan nuo ovat samanlaiset. Jaa miksikö? Kaveri taltioi pyörän, siksi sen pitäisi olla täysin alkuperäinen.
Slaiderin linkki muutoin hyvä ja hinta edullinen, mutta sielläkin oli vain -01 eteenpäin pohjat.
Mistäs saisi laadultaan alkuperäistä vastaavia muovipohjia?
Niin että niissä on valaistuksen häivytukset tehty oikein jne.
Itsevalaisevat luminenssipohjat olivat myös hyvät mutta nykyiseen ei niitäkään löydy...
Nimenomaan... Yhdessä kotilossa oli joku seppä liimannut tarrat alkuperäisten pohjien päälle. Eihän sitä päivällä huomannut mutta pimeällä oli mielenkiintoinen kun alkuperäiset numerot paistoi alta eivätkä tietenkään olleet samalla kohtaa kuin tarran numerot ja viivat(AimoPamaus @ Syys. 10 2009,17:30) kirjoitti
![]()
GSF1200S