Kiikarissa.
Onko gixxuissa joku rajoitin joillekkin vaihteille? Mitä maksaa ohituspalikat?
Mimmonen kaksipäällä?
Harkinnassa tollanen.
eri sytkä kartta 1-4 vaihteille kun 5 ja 6... ja nopeuden rajoitin 6 vaihteella.. saa ohitettua TRE-modilla.. maksaa jonkun kympin ja niitähän saa ostettua monestakin paikasta..
Esim--->
<a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SMART-TRE-Suzuki-Timing-Retard-Eliminator-GSXR-TL-BUSA_W0QQitemZ300339846308QQcmdZViewItem
QQptZMotorcycles_Parts_Accessories?hash=item45eda6 5ca4&_trksid=p4506.c0.m245" target="_blank">ebay</a>
ja vaihdenättö missä samassa tre..
<a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GSXR-600-750-1000-SV-DL-GIPRO-DS-S01-GEAR-INDICATOR_W0QQitemZ360172567488QQcmdZViewItemQQp
%3Cbr%3EtZMotorcycles_Parts_Accessories?hash=item5 3dbf53bc0&_trksid=p4506.c0.m245" target="_blank">Gipro</a>
GSX-R 1100W "Flake"
Hyvä pyörä. Välit tiuhemmaksi ja ajoa.(EdTotal @ Syys. 11 2009,16:20) kirjoitti
![]()
Supermoto
Sytkällä rajoitettu kulkua pienemmillä?(Skully @ Syys. 11 2009,17:08) kirjoitti
Tollanen vaihdenäyttö olis jees täytyy kattella mitä ne suomessa maksaa..
Niin se 1-4 vaihteitten kartta on siis erilainen kierroslukualueen alkupäästä, olikohan noin puoleenkaasuun asti. Eli tre modi ottaa kaikille vaihteille käyttöön vitosen kartan, jolloin pienillä vaihteilla tulee lisää terävyyttä alakierroksille ja kutosella huippunopeusrajoitin ei iske peliin. Ja komppaan tuota välitysten lyhentämistä. Hinta/laatu suhteeltaan ylivoimaisin viritys mitä tuohon saa.(EdTotal @ Syys. 13 2009,18:37) kirjoitti
Br, Mikko
KTM 1290 SAS. Suits You, Sir!
Jaa ok.(mikko2 @ Syys. 13 2009,19:15) kirjoitti
Joo välityksiä vois kattella.. Mitä pitäis kulkee vakiona kun rajottimen poistaa?
Suomimalleissa ei käsittääkseni pitäisi olla huippunopeusrajoittimia, mutta joidenkin muiden maiden malleissa saattaa olla.
Suzuki GSX-R750 -88 -> Suzuki GSX750F -92 -> Suzuki GSX-R1100 -93 -> Suzuki TL1000R -99 -> Aprilia RSV1000R -04 -> Triumph 1050 Speed Triple -06 + Suzuki GSX-R1000 -03 (kilvetön ratalelu)-> Suzuki GSX 1300R Hayabusa -06 -> Suzuki GSX1100F -93
Olet käsittänyt väärin. Ihan tältäkin foorumilta voi vaikkapa hakusanalla "TRE" etsiä ja tutustua aiheeseen tarkemmin.(Motari73 @ Syys. 14 2009,16:50) kirjoitti
Br, Mikko
KTM 1290 SAS. Suits You, Sir!
Useimmiten ei muuta rajoitinta kuin että näyttö ei näytä yli 299 vaikka kulkisi enemmän....
Monesti kyllä kuulee että olisivat rajoittaneet 300:aan esim välityksillä tai sitten softaan.
Olet hakoteillä. 6-vaihteella on kaikissa 1000 gsxr:ssä nopeudenrajoitin. Sitä ei saa pois kuin ECU:a "huijaamalla" juurikin ottamalla käyttöön vitosvaihteen kartan.Mittarin asteikko ei liity siihen millään tavalla. Paitsi 2001 ei vielä ole rajoitettu?
Kawasaki ZX12R B1
EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R
Mikä on tämä "ECU:a huijaamalla" tehty hokkuspokkus temppu? X-tre ei vaikuta huippunopeuteen millään lailla! Mikäli uskomme GSX-R1000 K7:n tekemiin mittauksiin viime kesältä tutkaa vastaan, ja miksi emme uskoisi(SMRacing @ Maalis. 22 2010,01:04) kirjoitti
![]()
No toi huippunopeuden rajoitin onkin teoreettinen, niinkuin monissa autoissa se 250km/h. Eli välttämättä ei jaksa mennä todellista edes sitä nopeutta mitä rajoitin sallii, rajoittamanattomanakaan. *Rajoitinhan tarkoittaa noissa kilopyörissä teoreettista 299km/h, renkaanluiston huomioiden n.290km/h todellista. Ei se välttämättä sen enempää jaksa kulkea rajoittamanattomanakaan, maksimissaan ihan muutaman km/h riippuen olosuhteista ym. Kaikki kuskit eivät välttämättä pääse noinkaan kovaa.
Pointti siis että se rajoitin siellä on, mutta tosiaan mitään hyötyä sen ohittamisesta ei välttämättä ole. Ja TRE-modihan nimenomaan "huijaa" ECU:a luulemaan että siellä on se vitosvaihde kokoajan pesässä.
Kawasaki ZX12R B1
EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R
Se GIpron vaihdenäyttö maksaa n. saturaisen ja sen asentaa vartissa, plug and pray, vai miten soli. K1-K2 kilonen omasta mielestä mainio vehe, mutta en kyllä lähtis sillä kyydittään ketään. Siihen homman on olemassa erit pyörät.
GSX-R 1000 K1 Turbo 267 rwhp/209 NM/ 1,0 bar ProBoost penkki
GSX-R 1100 -91. Ahtaakko, vai eikö ahtaa? Kas siinä pulma...
GSF 1200 -97 ex
Fude San Remo 50 cc -04 ex
No licence team (22.7.-21.8.2008)