Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Tuollainen vuoden -98 mykyttäjä pihalta löytyy ja olen muutaman kuukauden omistettuani mietiskellyt että onko kuristettu kuten papereissa lukee vai ei?!

Puolesta puhuu se että huippunopeus töppää siihen 150 ja kovasti soralla ajaessa tuntuu että huipputeho hiipuu siinä 7000rpm/min jälkeen.

Vastaan taas se että täällä Sotkamon vaaramaisemissa ajaessa pysyy hyvin kaverin 600 Ducati Monsterin ja 650 V-Strompan matkassa.

Asia vaivaa niin paljon että näin parhaitten sorakelien keskellä purin tuosta rojut ympäriltä jotta sain luistin käsille. Rekisteriotteen mukaan kuristus on tehty luistit vaihtamalla, ja Suzukille soittaessa eräs loistotyyppi neuvoi että luistissa täytyisi olla reikä, josta alipaine karkaa täysiä punoessa. Hän ei vaan muistanut että onko rei'ät minkä kokoisia ja missä kohden?!

Luistissa on neula siinä alhaalla, ja sen molemmilla puolilla oli rei'ät, toinen pienempi ja toinen suurempi. Olisiko tässä tämä kuristus? Olisin kiitollinen jos joku viisaampi osaisi tässä pulmassa minua ja metsämopoani auttaa 8)

Tarvittaessa voin yrittää laittaa kuvan tänne jos se auttaisi
    Elämäntapa motoristi.
    Miten uskaltaisin veikata että tuon ikäiseen kuristus tehtiin kaasarin kurkun tiivisteellä, laitettiin tiiviste jossa reikä on paljon pienempi kuin itse kurkku.
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
    Ittellä oli 660 Aprilia jossa kierrostenrajoitin iski 7 tuhannessa eli ei se iso ykspyttynen kierrä niin kovin hirveästi.
    Ja uskoisin että 650 Suzukin kyytikin alkaa hyytyä siinä 150 tietämissä.
    Mutta kannattaa tsekata kaasrin kurkku, alipaine luisti ja mahdollisesti nokka-akseli.
    Mutat joka tapauksessa ei se mikään hirmuinen tykki ole.
    Niin ja onko tuotu Germaniasta vai alunperin su0messa rekisteröity? Suomesta ei taida tuon ikäisiä kuristettuja paljom löytyä.
    Taivas saa odottaa
  4.  
    Ainakin kaasari-SV650:n kuristus tapahtui pelkästään luisteja vaihtamalla, ja nimenomaan rei´itetyillä alipaineluisteilla. Muistaakseni täysteholuisteissa ei ollut reikiä.
    A-B-CH-CZ-D-EST-F-FIN-FL-H-HR-I-L-LT-LV-N-NL-PL-RO-RSM-S-SK-SLO-UA