Tulokset 1:stä 2:een 2:sta
    Lähti tossa Turun motarilla Turkuun päin ~Matra-grillin kohdilla seatcoveri irti prätkästä, ei vissiin ollut kunnolla kiinni pesun jäljiltä. Huomasin vasta perillä sen irronneen.

Seatcoveri on siis k4/k5 gsx-r 600/750 -mallinen ja se on maalattu mustalla maalilla jossa on kultaisia hileitä. Se on siis tässä näkyvän seatcoverin mallinen.

Jos joku sattuu bongaamaan tuon ja ottamaan matkaan niin ilmoituksia otetaan vastaan. Voisipa vaikka muutaman olusenkin mahd. löytäjälle tarjota.
  2.  
    En haluais kuullostaa pessimistiseltä,mutta itseltäni lähti kanssa seatcoveri omille teilleen,ja ajoin lenkin heti uudestaan n.20 km eikä löytynyt ja vauhtia mulla ei ollut kuin joku 80 km/t ja vähempi,uusi maksaa 200 e mun pyörään,että kalliiksi tulee huolimattomuus.Ja sun tapauksessa kun motarilla *lentänyt* niin olis kiva tietää kuinka pitkälle tollainen muovihärpäke lentää vaikka satasen vauhdista,ja mihin suuntaan.Todennäköisesti se olis aika huonossa kunnossa ,varsinkin jos rekka on ajanut sen yli,tossahan ne ajaa harva se minuutti Matran kohalla.Itse pitänyt ilmoitusta esillä varmaan kuukauden ja nyt luovutin,otin pois.Koska todennäköistä että joku lukis näitä ilmoituksia joka ollut paikalla kun muovin erkaantuminen pyörästä tapahtunut on puhdas 0,lla.
    The true man wants two things: Danger and play >Nietzsche