Sivu: 7 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789 ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 258:sta
  1. #181
    Lainaa Earache kirjoitti Katso viesti
    Uusi Fazeristi täältä hiukan etelämmästä ilmoittautuu joukkoon, VFR 800FI sai lähteä 5kk ja jatkuvan fiksailun jälkeen ja alle tuli hankittua tuoreempaa kevyempää suurkaupungin(Barcelona) liikenteeseen sopivampaa kalustoa, alle ilmestyi vm-2002 FZS 600 Fazer yksi omisteinen ja vasta 21tkm.
    positiivinen yllätys suorituskyky/ketteryys/vääntö. Pyörä on ilmeisen luotettava ja kestää isojakin kilsoja(ajan 12kk/vuosi), Mikunin kaasarit hieman arveluttaa, minua kun ei niin enää inspiroi jatkuva purkaminen ja kasaaminen siksi sai muovipyörät jäädä historiaan..

    Pientä päivitystä... Pyörällä veivattu 23tkm lisää viimeisen puolentoistavuoden aikana, kierretty lähes koko espanja ja ajettu päivittäinen 62 km työmatka ym.. mitarissa nykyään 43tkm ja kampe toimii loistavasti,(kauhean kuuloisesta tyhjäkäynnistä huolimatta) ei pienintäkään murhetta, vaikka kuulostaakin renkaatkin (Pirelli Diablo) kestäneet 23 tkm ja vielä muutaman tuhannen ajelee.. kuluts pyörii maantiellä 4,3-5L/100km joka bensan ollessa tällä hetkellä 1.25€/litra on todella hieno homma & reilu meinki.

    Yksi kysymys, Fazerin ventiilien säätö kuuluisi tehdä 44tkm välein, mutta onko noilla kilometreillä yleensä ollut mitään säädömtarvetta Fazereissa?

    Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
  2. #182
    Lainaa Earache kirjoitti Katso viesti
    Yksi kysymys, Fazerin ventiilien säätö kuuluisi tehdä 44tkm välein, mutta onko noilla kilometreillä yleensä ollut mitään säädömtarvetta Fazereissa?
    Mun -02 Fasuun teetin vuosi sitten venttiilinvälysten tarkastuksen 40tkm kohdalla. Välykset oli silloin vielä ihan speksissä, joten ei muuta kun kovaa ajoa eteenpäin, seuraavaksi sitten 80tkm kohdalla.
    FZS600 -02
  3. #183
    Lainaa Homebrew kirjoitti Katso viesti
    Mun -02 Fasuun teetin vuosi sitten venttiilinvälysten tarkastuksen 40tkm kohdalla. Välykset oli silloin vielä ihan speksissä, joten ei muuta kun kovaa ajoa eteenpäin, seuraavaksi sitten 80tkm kohdalla.
    Hei,

    kiitos vastauksesta! näin itsekin ajattelin, pyörä pelaa moitteettomasti, sekä kaikki tehot ym ok.
    ajan abou 20tkm vuosi ja valtaosa kilometreistä on maantieajoa joten ei pitäis olla kovin konetta kuluttaa.. ei muuta kun

    Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
  4. #184
    Pitäs tohon omaan Fazuun uusia ketjut ja rattaat. Kannattaako pysyä vakioissa piikkien suhteen (15/48) vai onko teillä suositella jotain muuta komboa?

    Kesällä tuli ajeltua tosi paljon myös pidempää matkaa joten en ainakaan välitysten lyhentämistä äkkisiltään halua. Onko pidentämisestä mitään hyötyä, lähinnä jaksaako toi Yamun 600cc vääntää 100-120km/h hiukka alemmillakin kierroksilla kun nyt noilla vakiovälityksillä?

    Pyörä on nyt kutakuinkin aika atomeina (moottori-laatikkopaketti piti nostaa pöydälle kun pakosarjan pinnapultteja katkesi) ja siten myös kaasaripakettikin on irti. Mitäpä tuolle kaasaripaketille kannattaa nyt tehdä kun se irti on? Näyttää kyllä sen sorttiselta kokoonpanolta, ettei kehtais kajota siihen yhtään enempää purkamalla. Käytössä olisi ultraäänipesuri, mut sitä varten tota kaasaripakettia pitäisi ilmeisesti purkaa vai voiko sen sellaisenaan tumpata sinne?

    Ja ihan kommenttina noista haljenneista kumikurkuista, omassakin ne näytti ulkoapäin aika rajusti haljenneilta mutta yllätys oli iso kun ne sai irti ja käsissä väänteli, ei yhdessäkään ollu lähelläkään että olisi haljennut sisään asti. Aika paksua kumia ovat...

    Niin joo, venttiilinvälyksistä vielä. Omassa 48tkm (en kehdannu kesken kauden alkaa mittailee) oli välykset vielä toleransseissaan ilman että olisi säätöpuuhiin joutunu.
    Man and machine merged as one...
  5. #185
    Itse itselleni vastaten:

    Kokeilen välityksiä pienehköllä muutoksella, eli eturattaaksi tulee 16 piikkinen ja taakse vakio 48 piikkinen.

    Kaasarit käytin ultraäänipesurissa, kalvot ja kohot neuloineen irti ja sitten niine hyvineen pesuun. 2x30min ja perään kuumalla vedellä huuhtelu ja reilusti paineilmaa joka rakoon. Tuli puhdasta - wow

    --------------------

    Tuossa huomiota tein kun takajarrusatulaa aloin puhdistamaan ja herkistelemään. Aika tummaksi oli kauden aikana neste mennyt (vaihdoin keväällä nesteet ja tiivisteet) - satula ei jumittanut mutta käytän kyllä takajarruakin aktiivisesti.
    Ja takapaloissa on sellaiset vinoneliön malliset metallishimmit mäntien ja palojen välissä. Mietin jo keväällä, että hassusti mäntä osuu shimmien reunalle - eli männän puolikas reuna painaa shimmiä ja puolikas palaa suoraan. No, keväällä laitetut palat oli kuin olikin kulunu vinoon shimmien myötäisesti. Käänsin nyt vain palat toisinpäin jotta kuluvat tasaisesti.

    Mikä tarkotus noilla shimmeillä on? Lämpökilpenä toimiminen? Mietin jo keväällä josko jättäis kokonaan pois, että mäntä painaisi tasaisesti palaa.
    Man and machine merged as one...
  6. #186
    Lainaa Bodine kirjoitti Katso viesti
    Mikä tarkotus noilla shimmeillä on? Lämpökilpenä toimiminen? Mietin jo keväällä josko jättäis kokonaan pois, että mäntä painaisi tasaisesti palaa.
    Minun käsittääkseni niiden olisi tarkoitus vähentää jarrujen vinkumista. Omassani kyllä tuppaa molemmat jarrut vinkumaan, mutta enpä ole asialle minkäänlaista huomiota antanut toistaiseksi kun pelaavat kuitenkin ja käsitys on, ettei se mitenkään huolestuttavaa tai epänormaalia ole.
    FZS600 -98 --> GSX1250FA -10
  7. #187
    Lainaa smau kirjoitti Katso viesti
    Minun käsittääkseni niiden olisi tarkoitus vähentää jarrujen vinkumista. Omassani kyllä tuppaa molemmat jarrut vinkumaan, mutta enpä ole asialle minkäänlaista huomiota antanut toistaiseksi kun pelaavat kuitenkin ja käsitys on, ettei se mitenkään huolestuttavaa tai epänormaalia ole.
    Niillä levyillä on kaksi tehtävää,vähentää jarrupalojen värähtelyä eli ääntä ja pienentää jarrupaloista, männän kautta, jarrunesteeseen johtuvaa lämpöä.
  8. #188
    Näin uumoilinkin...lämpökilpi ja vinkumisen esto.

    Hölmösti vaan tosiaan on toi et shimmi loppuu just männän puolivälin kohdalta - eli mäntä ei paina palaa tasaisesti (sen osoittaa jo vinoon kuluneet palat). Pahimmillaan tuo shimmiratkaisu saattaa aiheuttaa myös satulan mäntien jumittamista kun voima ei kohdistu suoraan vaan vinoon.

    Hmmm...
    Man and machine merged as one...
  9. #189
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Kannattaa unohtaa tuon takapyörän seisonta- ja soratilannejarrujärjestelmän käyttö asvaltilla pysäyttämiseen.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  10. #190
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Kannattaa unohtaa tuon takapyörän seisonta- ja soratilannejarrujärjestelmän käyttö asvaltilla pysäyttämiseen.
    Öö...kuis?

    Mä käytän molempia jarruja miltei koko ajan, tietty etujarrua enemmän ja takajarrua tukena. Molempia pyöriä siis jarrutan ihan normaalijarrutuksessakin.

    Monesti jarrujen surma on nimenomaan niiden käyttämättömyys. Vrt. sanontaan "en viitti käyttää autossa käsijarrua ettei se kulu" ja lopputuloksena on jumittava käppäri käytön puutteesta.
    Man and machine merged as one...
  11. #191
    Lainaa Bodine kirjoitti Katso viesti
    Öö...kuis?

    Mä käytän molempia jarruja miltei koko ajan, tietty etujarrua enemmän ja takajarrua tukena. Molempia pyöriä siis jarrutan ihan normaalijarrutuksessakin.

    Monesti jarrujen surma on nimenomaan niiden käyttämättömyys. Vrt. sanontaan "en viitti käyttää autossa käsijarrua ettei se kulu" ja lopputuloksena on jumittava käppäri käytön puutteesta.
    Tää on varmaan se, että mopoiässä himmataan pelkällä takajarrulla, ja jos siitä selvitään hengissä, siirrytään pelkän etujarrun käyttäjäksi.
    Jos toi takajarru on niin tarpeeton, niin ei kait sitä painolastina/tuotantokustannusten lisääjänä mukana kuskattaisi. Ja jopa noissa kilpalaitteissa.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  12. #192
    Lainaa ts18056 kirjoitti Katso viesti
    Tää on varmaan se, että mopoiässä himmataan pelkällä takajarrulla, ja jos siitä selvitään hengissä, siirrytään pelkän etujarrun käyttäjäksi.
    Jos toi takajarru on niin tarpeeton, niin ei kait sitä painolastina/tuotantokustannusten lisääjänä mukana kuskattaisi. Ja jopa noissa kilpalaitteissa.
    Entisessä asuinpaikassa takajarru oli ihan kätevä, kolmenkymmenen metrin matkalla asfaltoitu pikkutie laski 90 risteykseen n. 8 metriä ja viimeiset viistoista metriä oli pienien kivien ja hiekan peitossa. Yks kaveri veti nutulleen etujarrulla muut säilyivät takajarrulla pystyssä.
    Samoin mökillä viimeiset sata metriä on loivaa ruohopäällysteitä tietä jossa etujarrua ei voi ajatellakkaan ja moottorijarrukin on liian raju. Nykyinen peli on tuossa vähän paha kun takajarrulla toimii toinen etusatulakin.
    Ja onhan se näillä matkalehmillä jotenkin niin teiniä jarruttaa rauhallisessa ajossa pelkällä etujarrulla.
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  13. #193
    Lainaa Bodine kirjoitti Katso viesti
    Noniin, tänään öljynvaihtohuollon ja pesun yhteydessä muita tsekkauksia tehdessä huomasin sitten omassa Fazerissa etuhaarukassa oudon äänen. Eli pumppasin jarrua vasten etutolppia niin sieltä kuuluu sellanen "klunk klunk" ääni. Ääntä ei kuulu jos kevyesti pumppaa mut kun kunnolla tekee niin kuuluu.
    Tässä talven aikana on tullu Fasuun tehtyä aika isoa huoltoa, tarkastuksia ja korjauksia. Otin myös takaswingin, takaiskarin ym. hilppeet irti ja puhdistin sekä uudelleen rasvasin laakerointeja. Silloin myös selvisi tuo aiemmin ihmetyttänyt klonksunta: yksi perän laakereista on väljä. Tarkemmin se laakeri, joka kiinnittää sen limpun (johon iskari ja koiranluut kiinnityvät) runkoon. Väljyys ilmenee pystysuunnassa, kun nappaa takarenkaasta kiinni ja keskiseisontatuelta nostaa ylös alas.

    Pitänee vaihtaa...
    Man and machine merged as one...
  14. #194
    meni sitte -02 mallinen fazeri kaatumaan parkkipaikalla ja etukate halki. Onko tietäjiä että liekö samat katteet tonnisessa ja kuussatasessa? Helpottaisi purkuosan löytymistä.
  15. #195
    Lainaa faisseri kirjoitti Katso viesti
    meni sitte -02 mallinen fazeri kaatumaan parkkipaikalla ja etukate halki. Onko tietäjiä että liekö samat katteet tonnisessa ja kuussatasessa? Helpottaisi purkuosan löytymistä.
    Osanumeroiden perusteella ei ole samat,hinnoissakin pieniä eroja.
    Tonnisen yläkate http://www.cmsnl.com/products/bodyfr.../#.VTmcjFDv5tU
    Kusiaisen yläkate http://www.cmsnl.com/products/bodyfr.../#.VTmcgFDv5tU
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  16. #196
    Neljän vuoden yhdessä elon jälkeen päädyin luopumaan Fazeristani tässä pari viikkoa sitten. Suurimman syyn isomman pyörän haikailulle antoi liian tiukka polvikulma sekä jossakin määrin pyörän iäkkyys. Ei löytynyt halua sijoittaa kovin suuria summia huoltoihin pyörään, joka ei kuitenkaan ajossa oikein tuntunut itselle sopivalta. Noiden vuosien ja n. 25 tkm aikana pyörä toimi lähes moitteettomasti ja oli ehdottomasti jokaisen siihen sijoittamani euron arvoinen! Vaihtohyvitys uuteen ei ollut kaksinen, mutta näinä aikoina yksityisenä myyminenkään ei ole järin helppoa.

    Suurin huolenaihe pyörän tekniikan puolesta oli tyyppiviaksi paljastunut eturattaan huono lukitus. Ketjua ja rattaita vaihtaessa vanha lukitusmutteri kirjaimellisesti putosi pois paikaltaan. Ilmeisesti oli jonkin aikaa jo pyörinyt irraallaan akselin nokassa, sillä mutterin kierteestä ei ollut mitään jäljellä ja akselissa oleva kierre oli myös huolestuttavan paljon ohentunut. Sain kuitenkin uuden lukitusmutterin kiristettyä ohjemomenttiin, ja vaihdon jälkeen sitä tuli tarkkailtua aika paljonkin ja kiinni näytti pysyvän. Mieleen se kuitenkin jäi kalvamaan, että milloinkahan lie irtoaa uudelleen. Brittiläisiltä foorumeilta lueskelin, että on ollut kyseisessä pyörässä varsin yleinen ongelma. Syyksi ehdottivat lukitusmutterin kierteen lyhyyttä, mikä hyvin todennäköisesti pitää myös paikkansa ja oli muistaakseni korjattu 2001(?) vuodesta eteenpäin jo tehtaalla.

    Tuo kannattaa siis muidenkin fasunistien tarkistaa silloin tällöin.

    Muuten mitään yllättäviä hajoamisia tai ongelmia ei ollut, kulutusosia ja öljyjä vaihdellen ja tankkia täyttäen mentiin! Varsin soiva peli siis kyseessä, ja näytti melko äkkiä menneen kaupaksikin Vantaan Biketeamiltä, netti-ilmoitus ainakin hävisi alle viikossa
    FZS600 -98 --> GSX1250FA -10
  17. #197
    Tuli liityttyä Fazer kerhoon
    Yamaha FZS600 Fazer 1999
    Honda Varadero 125 2003
    -*-Kawasaki ZX10 1988
    -*- Kawasaki GPZ 500S 1992
    -*- Suzuki GS 500 E 1990
    -*- Honda CB 350 Four 1974
    -*- Pappa Tunturi vm 196X
  18. #198
    Lainaa smau kirjoitti Katso viesti

    Suurin huolenaihe pyörän tekniikan puolesta oli tyyppiviaksi paljastunut eturattaan huono lukitus. Ketjua ja rattaita vaihtaessa vanha lukitusmutteri kirjaimellisesti putosi pois paikaltaan. Ilmeisesti oli jonkin aikaa jo pyörinyt irraallaan akselin nokassa, sillä mutterin kierteestä ei ollut mitään jäljellä ja akselissa oleva kierre oli myös huolestuttavan paljon ohentunut. Sain kuitenkin uuden lukitusmutterin kiristettyä ohjemomenttiin, ja vaihdon jälkeen sitä tuli tarkkailtua aika paljonkin ja kiinni näytti pysyvän. Mieleen se kuitenkin jäi kalvamaan, että milloinkahan lie irtoaa uudelleen. Brittiläisiltä foorumeilta lueskelin, että on ollut kyseisessä pyörässä varsin yleinen ongelma. Syyksi ehdottivat lukitusmutterin kierteen lyhyyttä, mikä hyvin todennäköisesti pitää myös paikkansa ja oli muistaakseni korjattu 2001(?) vuodesta eteenpäin jo tehtaalla.

    Tuo kannattaa siis muidenkin fasunistien tarkistaa silloin tällöin.
    Joo, minäkin allekirjoitan tuon. Omaan Fasuun kun talven aikana vaihtelin rattaat ja ketjut niin mullakin eturattaan mutteri pyöri ihan sormilla. Ainoastaan se taitettu lukitusprikka esti sitä kierähtämästä pois kokonaan.
    Mulla rattaan akselin kierteet oli säilyny hyvin kun mittasin, niin oli täysin ohjearvoissaan (ei varmaan ollu ehtiny olla kauan löysällä. Tilasin Ebaysta uuden alkuperäisen parannellun mutterin ja lukkoprikan. Uusi mutteri on 12mm paksu kun vanha on n.9mm, eli uudessa on enemmän kierrettä.

    Kiersin uuden mutterin miedon Loctiten kanssa momenttiin. Pysynee kiinni ja lähtee aukikin.

    20141211_134321_1.jpg
    Man and machine merged as one...
  19. #199
    Itselläni ei ollut ongelmia eturattaasta vaikka pariin otteeseen tulikin vaihdettua ketjut ja rattaat, tuli rullailtua noin 55 tkm omalla fasulla ennen myyntiä pois.
    Muuten kyllä tosi kestävä peli kunhan huoltaa säännöllisesti, ainoastaan kulutusosia piti vaihtaa eikä jättänyt kertaakaan tien päällä.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  20. #200
    Yksi omistaja ilmottautuu.. Fillari hommattu reipas kk sitten ja nyt vajaa viikko sitten korttikin saatu taskuun lopulta. 400km meni ihan hienosti, sitten huomasin etujarrun laahaavan ja ohjauskaalerin huomasin liikkeessä vaihdettaessa jääneen melkosen löysälle. Jarrun kanssa tapeltu kaks hienoo ajopäivää tallissa ja edelleen laahaa .. Huomenna soittoa liikkeeseen josta kovasti kerrottiin tämän kesän ajavan ilman mitään remontteja. Ilmeisesti ei ole paljoa tutkittu edes. Lievä turhautuminen alkaa iskeä kun satulat avattu, putsattu, nesteet vaihdettu, ilmailtu jne.. Johkin pakko tulla vitutusta purkamaan, ettei nainen kerää kimpsuja ja kampsuja kohta mukaan ja lähe menemään.
  21. #201
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mitä tarkoitat laahaamisella, kuumeneeko levy ja satula miten kuumaksi?
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  22. #202
    Ei mitään järkyttävää. Ajossa ei huomaa, mutta melkosesti lämpiää vaikkei jarrua käyttäiskään. Parin kilometrin testilenkin kävin pelkällä takajarrulla ja melko lämmin siihen nähden. Voimaa saa käyttää jos meinaa kierroksen saada rengasta pyörimään ilmassa ..
  23. #203
    Pakko kysyä kun kerran avasit satulat niin varmaan irroitit ja tarkastit männät sekä vaihdoit uudet tiivisteet samalla?
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  24. #204
    Männät oli irti ja putsasin, ei siihen hätään löytyny tiivisteitä. Soittelin liikkeeseen mistä fillarin ostin ja menee ensiviikolla jarruhuoltoon. Saavat sielä vaihtaa kumit sinne. Niin tuoreeltaan tuli ettei omaan piikkiin viittiny heti laitattaa ennen, kun koittaa neuvotella sieltä. Josko sitä lomalla vaikka kerkiäis vähän pitemmälläkin vielä käydä.
  25. #205
    Ei ollut jammucentterin huollon mielestä vikaa jarruissa. Edelleenkään ei mun mielestä pylri yhtä herkästi kun muut pyörät minkä eturengasta pyöritellyt... ei vielä ajossa tunne joten ajellaan syksyyn / kun pahenee ja ihmetellän sitten...

    Äänenvaimentimelle pitäisi varmaan tehä jotain. Kuulostaa vakiovaimentimella ihan sähkömopolta...
  26. #206
    Kokeileppa vielä etusen pyöriminen kun painat reilusti jarrua ja jos laahaa , niin pyöriikö paremmin kun avaat ilmausruuvit. Saattaa olla letkut hieman turvoksissa sisältä, eikä neste palaudu kunnolla.
  27. #207
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa avanoma kirjoitti Katso viesti
    Kokeileppa vielä etusen pyöriminen kun painat reilusti jarrua ja jos laahaa , niin pyöriikö paremmin kun avaat ilmausruuvit. Saattaa olla letkut hieman turvoksissa sisältä, eikä neste palaudu kunnolla.
    Kun mä vaihdoin uudet jarrupalat, niin mulla kanssa toinen jarrusatula jäi vaan kantamaan. Levy kuumeni ajossa sillälailla polttavaksi, että just kelpas ottaa kiinni. Sitten palat kului sen verran että lämpeneminen loppui. Toinen oire oli että aamulla ensimmäinen jarrukahvan puristus ei saanut kahvaa (eli jarrun pääsylinteriä) palautumaan kunnolla, sitten toinen puristus olikin jo ok. Jokatapauksessa talvella otin vanhat 19-vuotiaat jarruletkut irti, lähetin mamasaniin ja kuudenkympin luovutuksen jälkeen paluupostissa tuli takaisin uudet teräspunosletkut. Halkaisin jarrusatulat, putsasin jarrumännät ja vaihdoin mäntien tiivisteet, jarruletkut ja banjopulttien tiivisteprikat (ovat kertakäyttöisiä) eikä mitään oiretta sen jälkeen.

    Huomionarvoista tähän liittyen on mchuurteen tarina eturenkaan lukittumisesta vanhan ajrruletkun antauduttua – jarru ei palauttanut nestettä säiliöön ja jarrun kuumentuminen laajensi nesteitä ja lopulta jarru nappas itsestään kiinni.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  28. #208
    Koetapa seuraavaa: löysytä jarrusatuloiden pultit. Purista jarrukahvaa muutama kerta ja kierrä pultit sormikireyteen. Kahva painettuna kiristä pultit.
  29. #209
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Mikeyx kirjoitti Katso viesti
    Koetapa seuraavaa: löysytä jarrusatuloiden pultit. Purista jarrukahvaa muutama kerta ja kierrä pultit sormikireyteen. Kahva painettuna kiristä pultit.
    Ja jarrulevyt kieroiksi? Kelluvat levyt antaa millin pari periksi sivuuunnassa huom. sit. kans.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  30.  
  31. #210
    Tuo on esim Aprilian kasausohje puolikelluville jarruille - tarkoituksena ilmeisesti saada satulat linjaan levyjen kanssa.
Sivu: 7 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789 ViimeinenViimeinen