Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Onko porukalla kuinka kiinnostusta Desibelimittariin? Mahdollisuus olisi hankkia
    tämän kaltainen mittari omaksi. Mittarin hinta 129€/sis. ALV (mittari siis uusi)!
    Jos kinnostuneita on useampiakin, voidaan hintaa koittaa polkea alaspäin

Kiinnostuneet voivat ilmoitella tässä ketjussa ja sen mukaan katsellaan jatkoa
    x-x-x-x-x-x-x-x- Pain Comes For Free -x-x-x-x-x-x-x-x

* * * * * * * * * *
    Meinaatko siis jotain kimppatilausta järkkäillä vaiko oot vaan myymässä?
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
    Lainaa (Terhi @ Syys. 08 2009,10:03) kirjoitti
    Meinaatko siis jotain kimppatilausta järkkäillä vaiko oot vaan myymässä?
    Unohtui tuosta aikasemmasta, SORRY...
    Siis kimppatilausta tässä olis ajatus keräillä, jos porukalla on kiinnostusta moiseen vehkeeseen.
    x-x-x-x-x-x-x-x- Pain Comes For Free -x-x-x-x-x-x-x-x

* * * * * * * * * *
    Vois vaikka kotona mittailla äänenpainetasoa
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
    Osta sellainen takavuosien kumipäällysteinen nokia, numeroa en muista. Siinä on varusteena db mittari, ja ihan toimiva jopa. Joskus aikanaan kokeilin työturvallisuustarkastajan mittarin kanssa, ihan paikkansa piti! Ei varmaan maksa kahta kymppiä, kun vaan löydät myyjän. Omaani en myy, on pojan rakas lelu...
    Lainaa (painaja @ Syys. 10 2009,18:56) kirjoitti
    Osta sellainen takavuosien kumipäällysteinen nokia, numeroa en muista. Siinä on varusteena db mittari, ja ihan toimiva jopa. Joskus aikanaan kokeilin työturvallisuustarkastajan mittarin kanssa, ihan paikkansa piti! Ei varmaan maksa kahta kymppiä, kun vaan löydät myyjän. Omaani en myy, on pojan rakas lelu...
    Ite oon tollasta duunipuhelimeks yrittänyt metsästää, vähän vaikeeta on ollu löytää. Se malli on 6XXX? Faijapuolella on sellanen firman luurina.
    Suzuki S1 ´91
    Honda NS125F ´87
    Honda NSR125R ´94
    Kawasaki ZZ-R600 ´02
    Kawasaki ZZR1400 ´08
    Vois lähteä mukaan kimppaan. Hienoa että joku viittii järkätä!
    BMW R 1200 ST matkamopo & K2 YZF-R6 ratapeli & Speedfight 3 50cc kauppakassi
    ebaystä löytyy halpoja mittareita.. laadusta en tiedä, mutta ajattelin kokeilla onneani ja talvella hommaan moisen. Sittenpähän näkee

- P
    mulla oon kyseinen nokia seisonut kaapissa 2v. 5410i. Pitää vaan uudet kuoret löytää jostain, ihan toimivaa.
    !
  10.  
    Lainaa (bammu1 @ Syys. 11 2009,08:56) kirjoitti
    mulla oon kyseinen nokia seisonut kaapissa 2v. 5410i. Pitää vaan uudet kuoret löytää jostain, ihan toimivaa.
    Joo noita noksuja on ainakin 2 eri mallia. Toi 6000 sarjalainen tuli ensin. Se on se malli, missä akku on kiinni isolla ruuvilla, ja kestää mitä vaan. Testattu omakohtaisesti autolla yliajo testi.
    Suzuki S1 ´91
    Honda NS125F ´87
    Honda NSR125R ´94
    Kawasaki ZZ-R600 ´02
    Kawasaki ZZR1400 ´08