Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Tere,

Ei sattuis keneltäkään löytyä Mikkelin alueella pientä korvausta vastaan lainaksi ketjutyökalua jolla saisi DID:n 530- ketjun kasaan. Mopoliikkeistä tietty löytyy mut ne tuskin antaa niitä lainaksi. Pelkästään tätä casea varten ei viittis omaa sarjaa ostaa, mopoa ei oo mahiksia nyt kuskata mihinkään, swingiä en halua irroittaa, enkä luota voimanhallintaani vasaran kanssa.
    Rohkeesti vaan,ei siinä mitään maagista ole.Sitä niittaamista on käsitelty täällä aikaisemminkin.Kun et hakkaa niinkuin ennen laivojen niittaajat.
    Muutamat ketjut olen vasaralla niitannut, helposti menee liian tiukaksi se väli. Onkos kellään tietoa minkälainen kärkiprofiili tuossa levityskärjessä pitää olla jottei niitin pää halkea? Perus pistepuikolla jos käy työstämään nii helposti halkeaa. Onkos se silloin liian loiva kärkikulma..?
    itse ainakin hakkasin ihan vaan perus pistepuikolla 525-ketjun kasaan. Aika kovaa sitä sai lyödä että yhtätiukalle meni kuin muut eikä silti mitään merkkejä halkeilusta.
    Jos meinaa pyöriä harrastaa tulevaisuudessakin niin ei mielestäni sen työkalun hankkiminen ole mikään mahdoton investointi. Niitä ketjuja kun pitää kuitenkin aikaajoin vaihtaa. Itse Louisista ostin ja maksoi 50 euroa, saa katkaistua ja niitattua ketjut.

Louis.de ja hakukenttään 10003170

Edit: linkki toimivaksi...

Honda CBR1100XX
    Lainaa (Hytz @ Syys. 03 2009,17:14) kirjoitti
    Jos meinaa pyöriä harrastaa tulevaisuudessakin niin ei mielestäni sen työkalun hankkiminen ole mikään mahdoton investointi. Niitä ketjuja kun pitää kuitenkin aikaajoin vaihtaa. Itse Louisista ostin ja maksoi 50 euroa, saa katkaistua ja niitattua ketjut.

<a href="www.louis.de" target="_blank">Louis.de</a> Ja hakukenttään 10003170

Juu tuo on kyllä verraton työkalu ja tekee ketjuhommat suorastaan naurettavan helpoksi.
    Myönnetään,tuo on jo siedettävän hintainen. Olen vaan osunut aina noihin kahdensadan euron setteihin ja on kyllä liian kalllis ainakin minulle koska sen voi muutenkin tehdä.
    Kunnon työkaluilla koko projekti on suorastaan naurettavan helppo. En olisi edes aloittanut ilman.
    No tällä kertaa tuli vielä ketjut liitettyä kivikauden menetelmillä eli leka, hieman muotoiltu pistepuikko ja vasara. Kyllähän tuo noillakin vehkeillä suhteellisen helppo homma on mutta melko brutaali kalliiden ketjujen ollessa kyseessä. Yksi liian kova lyönti ja liitos on pilalla.. Onneksi tällä kertaa sattui tulemaan priimaa! *
    On se työkalu tilattava.
    Lainaa (Hytz @ Syys. 03 2009,17:14) kirjoitti

Louis.de ja hakukenttään 10003170
    Selosteessa sanotaan tiukasti että saa käyttää vain D.I.D:n ketjuihin. Onkohan turhaa pelottelua? Tuollahan löytyy ainakin Reginan ketjuille eri työkalu (koodi 10003166).
    CBR600RR
    H-D XL883R
    ex. Kawa ER-5, CB600F, CB1300F, BMW R65
  11.  
    ei puhuttas tuossa niittaamisessa alkuunkaan lyönnistä vaan kevyestä naputuksesta.
    ei todellakaan mikään voima- vaan taitolaji.
    maltti on valttia.

en suosittelis mitään pistepuikkoa aloitukseen vaan tommonen kuulapäävasara on oikein hyvä aloitukseen. tai jos nyt välttämättä niin erittäin tylpäksi teroitettu puikko.

työntömitta hyvä apuväline tiukkuuden saamisessa kohdilleen.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-